SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Juist.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:37 schreef Ferdii het volgende:
Bojan denkt siggie flikker jij maar op baarde linker kant, dan schiet ik ze er wel in
Ik had het al gelezen.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:38 schreef GGMM het volgende:
Wat de fuck joh. Was ik aan het editten, sluit het topic, is m'n hele bericht weg als ik op 'invoeren' klik
Een groot gemis.
Klopt DE wedstrijd vh jaar waar alles weer goed komtquote:Op zondag 26 januari 2014 14:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Utrecht - Ajax
De wedstrijd van het jaar voor Paul
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd voor de meer dan terechte blessure van Sigtuurson.
Marseillequote:Op zondag 26 januari 2014 14:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
GAE met 8 man op de eigen 16
Nice
Haha, mooi dat die opmerking van hem nog steeds zeer doet.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:40 schreef Grifte het volgende:
Opperjood Antonia zal het vandaag wel laten afweten
Idd, tijd om Fischer er in te zetten.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Die gast moet echt eens ophouden met dat Sigtuurson.
Ajaccioquote:
Ajax cio?quote:
Meneer Ten Napel voor jou.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Die gast moet echt eens ophouden met dat Sigtuurson.
Het werd 3-2quote:Op zondag 26 januari 2014 14:43 schreef Tassendief het volgende:
Pelle zou die dwars door het net geschoten hebben.
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Die aanval van Ajax.Een kindsoldaat, een midget en een blonde autist.
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zag hem gister sprinten dan.
Ik wachtte al op de opmerking ''kom sprinten dan''quote:Op zondag 26 januari 2014 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zag hem gister sprinten dan.
Kan je lang wachten.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik wachtte al op de opmerking ''kom sprinten dan''
Leerdam speelt bij Vitesse.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
quote:
Behalve dat uitvakquote:Op zondag 26 januari 2014 14:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
GAE heeft echt een top stadion
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Room zou eigenlijk moeten gaan tennissen.
Dan heb je straks een Room-service.
Als hem om een pizza belt heb je dat ookquote:Op zondag 26 januari 2014 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het spijt me.quote:
Deze grap had Bas N. Leuk gevonden.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die schopt nog geen deuce in een pakje boter.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal het onthouden als ik weer een film met een diepzinnig verhaal zie.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij het herkijken van films met een diepzinnig verhaal vallen je vaak nieuwe dingen op.
Nee.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:48 schreef z0rz0r het volgende:
er is 1 grensrechter die we allemaal wel kennen
Wiedemeijer.quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal het onthouden als ik weer een film met een diepzinnig verhaal zie.
Umad?quote:Op zondag 26 januari 2014 14:48 schreef alors het volgende:
[..]
Beetje net als Cambuur supporters. Beide gewoon degraderen.
Everto di Napoliquote:Op zondag 26 januari 2014 14:49 schreef donroyco het volgende:
Zelfs Evertgod slaat zich voor zijn kop.
Hoezo? Cambuur is gewoon beter dan Heerenveen.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:48 schreef alors het volgende:
[..]
Beetje net als Cambuur supporters. Beide gewoon degraderen.
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:49 schreef Cavaliers het volgende:
Heb je ook zo'n hekel aan die club uit Amsterdam?
Fransgodquote:Op zondag 26 januari 2014 14:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Frans Bauer's befaamde lied werd al meerdere keren ingezet
Kan het moeilijk slechter doen.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:49 schreef Stiggie het volgende:
Ligeon mag wel eens een kans krijgen ipv van rhijn
Wiedemeijer je moeder is een hoerquote:Op zondag 26 januari 2014 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar kan je leuk op rijmen heb ik mij laten vertellen.
Oeh Ah Oeh Ahquote:Op zondag 26 januari 2014 14:49 schreef Shefkee het volgende:
Oerwoudgeluiden als De Sa aan de bal is?
Oh nee, ze hebben terecht gewonnen, Heerenveen faalde op alle fronten dus in dat opzicht kan ik daar wel mee leven. Alleen hun supporters blijven tuig van de richel.quote:
Ze zien dat hij ondervoed is, komen zo nog wel wat bananenquote:Op zondag 26 januari 2014 14:49 schreef Shefkee het volgende:
Oerwoudgeluiden als De Sa aan de bal is?
Ja zoiets zei je net ook al en niemand geeft een fuck.quote:
Godver, mijn beeldscherm onder.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Evert, vertel me meer over Desa spelers, dan Schenk ik nog wat in.
Wat ben je toch een grappige Booyquote:Op zondag 26 januari 2014 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Evert, vertel me meer over Desa spelers, dan Schenk ik nog wat in.
Hey daar heb je Paultje. Even allemaal wijzen naar Paultje.quote:
Man man manquote:Op zondag 26 januari 2014 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat ben je toch een grappige Booy
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:50 schreef alors het volgende:
[..]
Oh nee, ze hebben terecht gewonnen, Heerenveen faalde op alle fronten dus in dat opzicht kan ik daar wel mee leven. Alleen hun supporters blijven tuig van de richel.
Doordekken toen jaquote:
Schöne opmerking, Mex.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een Kolder deze wedstrijd, ik denk dat ik maar even wat Houtkoop
Niet nodig, ik Schenk je wel wat, dat is waar Vriends voor zijn.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bedankt dat je dit zegt, je bent een echte Vriensquote:Op zondag 26 januari 2014 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat ben je toch een grappige Booy
Dat jij dit een kolder vind zegt meer over dat je Blind bent en geen Schone Ogen hebt verder heb je last van een verkeerde Denswil.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over 50 jaar sta jij toch ook nog te springen?quote:Op zondag 26 januari 2014 14:52 schreef Caland het volgende:
Ik moet altijd een beetje lachen als ik dan bejaarde mannen zie mee springen
De bal is rond. Feyenoord verliest.quote:
Juist..quote:Op zondag 26 januari 2014 14:53 schreef Tassendief het volgende:
[..]
400 fans meemaar goed meer passen er niet in dat uitvak
Jarchinio.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wat was die voornaam van Antonia ook alweer?
Henkquote:Op zondag 26 januari 2014 14:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wat was die voornaam van Antonia ook alweer?
Is toch goed voor ze.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:52 schreef Caland het volgende:
Ik moet altijd een beetje lachen als ik dan bejaarde mannen zie mee springen
Ga toch van het Veltman, Deze wedstrijd is toch niet mooi, sanderquote:Op zondag 26 januari 2014 14:53 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dat jij dit een kolder vind zegt meer over dat je Blind bent en geen Schone Ogen hebt verder heb je last van een verkeerde Denswil.
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga toch van het Veltman, Deze wedstrijd is toch niet mooi, sander
Ja, leuk geweest.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Godver, Mex. Houd eens op. Hele tijd dat beeldscherm afpoetsen.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Keeper van Karabukspor die helemaal dubbel ligt om deze grapquote:Op zondag 26 januari 2014 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet weten dat Paultje dit allemaal zelf bedacht heeftquote:Op zondag 26 januari 2014 14:54 schreef Paul het volgende:
Ajax die denkt hier te kunnen winnen
Ajax die denkt volgende week te kunnen winnen tegen Utreg
Niet weten dat het volgende week 1-0 voor Utreg gaat worden
Niet weten dat dat de wedstrijd van het jaar is
Je bent geen echte Man eerder een Booy.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoort erbij tijdens wedstrijden van de Egels, slechte woordgrappen.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Godver, Mex. Houd eens op. Hele tijd dat beeldscherm afpoetsen.
Ben je Blind ofzo?quote:Op zondag 26 januari 2014 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Utreg die verliest van Roda Differdange Feyenoordquote:Op zondag 26 januari 2014 14:54 schreef Paul het volgende:
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:55 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Utreg die verliest van Roda Differdange Feyenoord
Zoals Jetro?quote:Op zondag 26 januari 2014 14:55 schreef Heeinz het volgende:
Had die bal er dan ingerost na 2 minuten.
SRquote:Op zondag 26 januari 2014 14:54 schreef Paul het volgende:
Ja nog triester dan de liedjes die het uitvak zingt.quote:
Eindbaas Jetroquote:Op zondag 26 januari 2014 14:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die scoorde na 2 minuten dus dat lijkt me vrij voor de hand liggend ja
En nog steeds niet het juiste ritme gevonden.quote:
zingen in het uitvak heeft geen zin met zo'n glazen plaat ter hoogte van de hoogste stoelen voor je neus.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja nog triester dan de liedjes die het uitvak zingt.
Oh wacht.
Het is schaars of het komt weinig voor.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:57 schreef Kun-Aguero het volgende:
Het komt vrij schaars voor dat je na 2 minuten scoort.
Wie is Penalty?quote:
Haha, neus.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
zingen in het uitvak heeft geen zin met zo'n glazen plaat ter hoogte van de hoogste stoelen voor je neus.
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
zingen in het uitvak heeft geen zin met zo'n glazen plaat ter hoogte van de hoogste stoelen voor je neus.
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Penalties kunnen niet weten.
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Naar een wedstrijd gaan ook niet als je zelf niet mee mag doen.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Haha neus ik snap hemquote:Op zondag 26 januari 2014 14:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zal ik eens op je billen meppen ofzo.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:57 schreef alors het volgende:
[..]
Het is schaars of het komt weinig voor.
Hij verwart hem een beetje met die man die bij Tottenham speeltquote:
Vaakquote:Op zondag 26 januari 2014 14:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Hoe vaak kan ajax nog ontsnappen.
gewoon 3 punten hoorquote:Op zondag 26 januari 2014 14:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Niet weten dat dat zo isquote:Op zondag 26 januari 2014 14:59 schreef kurk_droog het volgende:
denken dat eagles iets gaan bakken hier
Nou, nee hoeft op zich niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:59 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Zal ik eens op je billen meppen ofzo.
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:59 schreef Tassendief het volgende:
Treurig hok is dat uitvak ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze worden een beetje van de boekenkast naar de muur gestuurd.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
voor eeuwig bewaren dusquote:Op zondag 26 januari 2014 14:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Niet weten dat dat zo is
Niet weten dat ik deze quote bewaar voor het einde
Nee, voor het einde.quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:01 schreef Doublepain het volgende:
oeh bijna TOORR!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hebben ze weggehaald als ik het goed heb.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:01 schreef Tassendief het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan geen eens het goal zien
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:59 schreef Tassendief het volgende:
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Het goal?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:01 schreef Tassendief het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je eens in dat aquarium van NAC staan.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:01 schreef Tassendief het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik ook gehoord omdat Ajax er bleef op aandringen als enige club.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hebben ze weggehaald als ik het goed heb.
Nee, er zat eerst folie op wat nu weg is maar je ziet alsnog geen fuck.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hebben ze weggehaald als ik het goed heb.
kiezen er zelf voor om te gaan.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:01 schreef Tassendief het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ook wel, als je voor zo'n belachelijke prijs daar moet staan.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:02 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Heb ik ook gehoord omdat Ajax er bleef op aandringen als enige club.
Klopt, wat ik zag uit die fotoreportage van Ajaxlife is het uitvak echt kutquote:Op zondag 26 januari 2014 15:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, er zat eerst folie op wat nu weg is maar je ziet alsnog geen fuck.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |