SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moest je niet naar Cambuurquote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 12:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik hoop dat ze degraderen.
#teamscheerenveen
Jammer, een van de laatste kansen, volgend jaar spelen ze weer in de Jupiler League hoop ik.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het was binnen 2 minuten uitverkocht
Wat een sfeer nuquote:Op zondag 26 januari 2014 12:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer, een van de laatste kansen, volgend jaar spelen ze weer in de Jupiler League hoop ik.
Dit moest gewoon het anthem worden van SR13. Is toch genot.quote:
Ja idd mooi zo.quote:
RESPECTquote:Op zondag 26 januari 2014 12:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd mooi zo.
Godver De Roon dikke mongool, nooit in discussie gaan met Serdar.
quote:
Ja en, het zit er vol met tokkies. Nooit geweest zeker.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]Enige stad van formaat in de regio.
Ajax?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Knotsgekke competitie. Degradant heeft straks 50 punten.
Ik kom er elke dag. Valt wel mee met de tokkies. Gefrustreerd dat Heerenveen achter staat of zo?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en, het zit er vol met tokkies. Nooit geweest zeker.
Haten op Dokkumquote:Op zondag 26 januari 2014 12:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]Enige stad van formaat in de regio.
Ze hebben Bonifatius vermoord man.quote:
Die Heerenveen supporters zijn altijd zo zielig anti-Leeuwarden. Tis een obsessie.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik kom er elke dag. Valt wel mee met de tokkies. Gefrustreerd dat Heerenveen achter staat of zo?
Daar vroeg ie ook wel om natuurlijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ze hebben Bonifatius vermoord man.
quote:Op zondag 26 januari 2014 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Heerenveen supporters zijn altijd zo zielig anti-Leeuwarden. Tis een obsessie.
Andersom net zo lijkt me.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Heerenveen supporters zijn altijd zo zielig anti-Leeuwarden. Tis een obsessie.
Idd gewoon terecht, heidenen ftw.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar vroeg ie ook wel om natuurlijk.
Maak je niet zo druk om Heerenveen Alors, support gewoon fulltime Feyenoord. Dan leid je een zorgeloos bestaan.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:48 schreef alors het volgende:
[..]Nee Cambuurders dan met hun anitfries
JUIST andersom. Werk met alleen maar cambuursupportersquote:
En wel 1-0 voor staan.quote:
Die actie was echt wel het toppunt van kansloosheid.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:48 schreef alors het volgende:
Clubs die ik support winnen nooit watquote:Op zondag 26 januari 2014 12:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk om Heerenveen Alors, support gewoon fulltime Feyenoord. Dan leidt je een zorgeloos bestaan.
O wacht
Dat was ook een dieptepunt gisteren, wat verschrikkelijk slecht.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk om Heerenveen Alors, support gewoon fulltime Feyenoord. Dan leid je een zorgeloos bestaan.
O wacht
En verlies voor Heerenveen.quote:
Ach dat is de charme. De spaarzame momenten dat het wel lukt koester je des te meer.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:49 schreef alors het volgende:
[..]
Clubs die ik support winnen nooit wat
Je hebt nog een goede kans met Arsenal dit jaar.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:49 schreef alors het volgende:
[..]
Clubs die ik support winnen nooit wat
Gewoon terecht.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:48 schreef alors het volgende:
Ik ben iig geen gloryhunterquote:Op zondag 26 januari 2014 12:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ach dat is de charme. De spaarzame momenten dat het wel lukt koester je des te meer.
#tegeltjeswijsheden
Ja want je moet neutraal zijn bij een voetbalwedstrijd.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:51 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
we zien hier iemand die niet neutraal is. zeg dat dan.
je kan moeilijk voor 200 clubs zijnquote:Op zondag 26 januari 2014 12:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja want je moet neutraal zijn bij een voetbalwedstrijd.
Precies.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:49 schreef Apotheose het volgende:
[..]
JUIST andersom. Werk met alleen maar cambuursupporters
En supportert schijnbaar Heerenveen en Feyenoord. Geen gloryhunter inderdaad.quote:
Tot je ze hoort praten, dan is helemaal lachwekkend.quote:
Ik zou het liever gewoon een kans willen noemen met Chelsea en City zo dichtbij en met bredere selecties.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je hebt nog een goede kans met Arsenal dit jaar.
Ok.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben wel een gloryhunter, werd Cambuurfan in de tijd van van Utereg.
Nouja, fan. Ik ben niet echt fan.Maar meer dan sympathisant.
bedankt voor de info.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben wel een gloryhunter, werd Cambuurfan in de tijd van van Utereg.
Nouja, fan. Ik ben niet echt fan.Maar meer dan sympathisant.
quote:Op zondag 26 januari 2014 12:57 schreef tompsv18 het volgende:
Van Eijden had alweer rood kunnen krijgen
Dit werkt altijdquote:Op zondag 26 januari 2014 12:58 schreef RensAjacied het volgende:
"Ik ben anti Fries, waar ik voor kies. Ben anti boer dus doe maar niet zo stoer."
Teletekstsupporter. Typisch.quote:
Waar zit jij precies in het stadion momenteel?quote:Op zondag 26 januari 2014 13:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Teletekstsupporter. Typisch.
Ik ben voor Twente.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:01 schreef alors het volgende:
[..]
Waar zit jij precies in het stadion momenteel?
Cambuur.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:01 schreef Zocalo het volgende:
welke is leuker, cambuur - heerenveen of vitesse - nec?
quote:Op zondag 26 januari 2014 13:01 schreef Grifte het volgende:
Mori's speciale trainingskamp werpt zijn vruchten af.
Liever RKC dan.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:02 schreef AFCNiels het volgende:
Cambuur is typisch een jupiler league clubje, laat ze daar maar weer snel naartoe gaan.
Nee RKC is wel een leuk ploegje… Gooi maar 1 van die oostblokploegen eruit: Roda of Heracles.quote:
Roda jaquote:Op zondag 26 januari 2014 13:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee RKC is wel een leuk ploegje… Gooi maar 1 van die oostblokploegen eruit: Roda of Heracles.
quote:Op zondag 26 januari 2014 13:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee RKC is wel een leuk ploegje… Gooi maar 1 van die oostblokploegen eruit: Roda of Heracles.
Typisch voor snavels.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:05 schreef Grifte het volgende:
Dijks heeft zijn handschoentjes weer aan![]()
quote:
Vorig seizoen ook in de Kuip. Maar toen was het ook 11 graden met zon dus dat is wel logisch.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:05 schreef Grifte het volgende:
Dijks heeft zijn handschoentjes weer aan![]()
Het vriest nu wel in Leeuwarden hoor, sowieso altijd vies koud daar.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorig seizoen ook in de Kuip. Maar toen was het ook 11 graden met zon dus dat is wel logisch.
Vies kan alleen in combinatie met dik.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:09 schreef alors het volgende:
[..]
Het vriest nu wel in Leeuwarden hoor, sowieso altijd vies koud daar.
En met bruin toch ook?quote:Op zondag 26 januari 2014 13:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vies kan alleen in combinatie met dik.
Dat zegt niet zoveel, die raakt echt geen bal meer goed.quote:
Ja.quote:
Ajacieden.quote:
Dat vroeg ik mij dus ook af.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:13 schreef Scorpie het volgende:
Hoe kan dat nou GEEN geel zijn voor vd Heijden?
Dit.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:13 schreef Scorpie het volgende:
Hoe kan dat nou GEEN geel zijn voor vd Heijden?
Ik vind Heracles nog wel een sympathiek ploegje.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
NAC of ADO moet degraderen. Heracles, Roda en RKC zou ik niet rouwig om zijn.
Ja RKC ook wel maar geen leuke spelers. Roda was vroeger echt een leuke club, nu echt kutquote:Op zondag 26 januari 2014 13:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind Heracles nog wel een sympathiek ploegje.
Jan Smitquote:Op zondag 26 januari 2014 13:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind Heracles nog wel een sympathiek ploegje.
Was die 2-1 heerenveen Cambuur anders ook.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:15 schreef alors het volgende:
Hoogtepunt van het jaar ook dit voor al die mensen in het stadion
Uh nee.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Was die 2-1 heerenveen Cambuur anders ook.
Jelly?quote:Op zondag 26 januari 2014 13:15 schreef alors het volgende:
Alsof heel Nederland nu denkt dat ze stadse elite zijnquote:Op zondag 26 januari 2014 13:16 schreef HulkHeld het volgende:
En wie niet springt, en wie niet springt die is een boer
Sterke teksten wel daar in Leeuwarden
Oh jawel, ik was erbij. In het Heerenveen thuisvak. Al m'n vrienden zijn ook voor Heerenveen. Dit proberen te downplayen.quote:
Als ze van Ajax winnen is dat ook wel een hoogtepunt lijkt me.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:15 schreef alors het volgende:
Je hebt het er wel moeilijk mee he?quote:Op zondag 26 januari 2014 13:17 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof heel Nederland nu denkt dat ze stadse elite zijn
Nee maar het slaat nergens opquote:Op zondag 26 januari 2014 13:17 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof heel Nederland nu denkt dat ze stadse elite zijn
quote:Op zondag 26 januari 2014 13:17 schreef Cavaliers het volgende:
OH LIWADDEN, DE MI SIDE, DIT IS DE CLUB WAAR HET ALLEMAAL OM DRAAIT
Geen Schone?!quote:
Waar zijn Fischer en Schöne?quote:
Die hebben vast rust gekregen. Worden er wel ingewisseld als het 3-0 voor GAE staatquote:
twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 26-01-2014 om 13:19:09NIEUWS: FC Groningen-FC Twente afgelast #GroTwe reageer retweet
Met jong Ajax win je dit nog wel.quote:
Alleen jammer dat ze hem eerst afgedaan hebben.quote:
Ok Rensch.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:18 schreef RensAjacied het volgende:
Bij Heerenveen was er veel meer actie in het stadion.
Wespen, neuzen, boeren, kakkerlakken. Allesch.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Die koosnaampjes zijn toch te treurig voor woordenHerten, snavels. Waar gaat dit over
Wat was er gisteravond?quote:Op zondag 26 januari 2014 13:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet jij niet huilen om gisteravond?
Wat is er, jullie moeten toch straks pas?quote:
Huilen.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet jij niet huilen om gisteravond?
quote:
Wespen? Dat is niet eens beledigendquote:Op zondag 26 januari 2014 13:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wespen, neuzen, boeren, kakkerlakken. Allesch.
Ga weg kakkiequote:Op zondag 26 januari 2014 13:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Die koosnaampjes zijn toch te treurig voor woordenHerten, snavels. Waar gaat dit over
Wees blij. Die kunnen er beide geen zak van.quote:
Afgelast. Dus we moeten nog even wachten voordat Twente wordt scheel getikt.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat is er, jullie moeten toch straks pas?
De clubkleur is groen en het zijn varkens.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
Oja, Groningen zijn toch de groene varkens? Waar slaat dat op
quote:Op zondag 26 januari 2014 13:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
Oja, Groningen zijn toch de groene varkens? Waar slaat dat op
Hihi.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:25 schreef Caland het volgende:
Is om 2 uur de voorbeschouwing van Groningen-Twente? Ik zit er al helemaal klaar voor.
Jammer, hier is het gewoon 6 graden zonder sneeuw.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Afgelast. Dus we moeten nog even wachten voordat Twente wordt scheel getikt.
Sneeuw en ijzel.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:25 schreef Buitendam het volgende:
Wat zijn de opstellingen bij Groningen tegen Twente?
Nu heb ik gelukkig wel meer tijd boodschappen te doen.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer, hier is het gewoon 6 graden zonder sneeuw.
Dom van mequote:Op zondag 26 januari 2014 13:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
De clubkleur is groen en het zijn varkens.
Ik heb van een betrouwbare bron gehoord dat het afgelast is. Ik moet even op bevestiging wachten.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:25 schreef Buitendam het volgende:
Wat zijn de opstellingen bij Groningen tegen Twente?
twitter:VI_nl twitterde op zondag 26-01-2014 om 13:23:23FC Groningen-FC Twente (14.30) is zojuist afgelast op advies van arbiter Richard Liesveld. #grotwe reageer retweet
Goh.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:26 schreef Muto het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op zondag 26-01-2014 om 13:23:23FC Groningen-FC Twente (14.30) is zojuist afgelast op advies van arbiter Richard Liesveld. #grotwe reageer retweet
TR gemacht wegens laster.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Afgelast. Dus we moeten nog even wachten voordat Twente wordt scheel getikt.
Wat?quote:
Hélène Hendriksquote:
Ik geef geen reet om Drizztquote:Op zondag 26 januari 2014 13:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Drizzt is voor FCT, dat wordt een ban alles
Wel koud daar. Aparte temperatuurverschillen op zo'n kleine afstand.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu heb ik gelukkig wel meer tijd boodschappen te doen.
Bedankt René.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:28 schreef GGMM het volgende:
Heerlijk ontbeten, kopje tomatencremésoep met 3 witte bolletjes oude kaas.
Die paar miljard aan schadevergoeding lijken mij wel verdiend.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel koud daar. Aparte temperatuurverschillen op zo'n kleine afstand.
[ afbeelding ]
God houdt niet van het noorden.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Graag gedaan.quote:
Picsquote:Op zondag 26 januari 2014 13:28 schreef GGMM het volgende:
Heerlijk ontbeten, kopje tomatencremésoep met 3 witte bolletjes oude kaas.
twitter:fctwente twitterde op zondag 26-01-2014 om 13:21:20De wedstijd FC Groningen - FC Twente is op advies van de arbitrage afgelast #grotwe reageer retweet
twitter:fcgroningen twitterde op zondag 26-01-2014 om 13:20:48Wedstrijd FC Groningen - FC Twente is alsnog afgelast. reageer retweet
Ik wist het!twitter:NOSsport twitterde op zondag 26-01-2014 om 13:24:17Geen voetbal in de Euroborg vandaag: FC Groningen-FC Twente is afgelast. reageer retweet
We hebben het niet over Sylvia van Barneyquote:
Raar ja.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aan de goede kant ook de betere temperaturen.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |