SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moest je niet naar Cambuurquote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 12:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik hoop dat ze degraderen.
#teamscheerenveen
Jammer, een van de laatste kansen, volgend jaar spelen ze weer in de Jupiler League hoop ik.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het was binnen 2 minuten uitverkocht
Wat een sfeer nuquote:Op zondag 26 januari 2014 12:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer, een van de laatste kansen, volgend jaar spelen ze weer in de Jupiler League hoop ik.
Dit moest gewoon het anthem worden van SR13. Is toch genot.quote:
Ja idd mooi zo.quote:
RESPECTquote:Op zondag 26 januari 2014 12:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd mooi zo.
Godver De Roon dikke mongool, nooit in discussie gaan met Serdar.
quote:
Ja en, het zit er vol met tokkies. Nooit geweest zeker.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]Enige stad van formaat in de regio.
Ajax?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Knotsgekke competitie. Degradant heeft straks 50 punten.
Ik kom er elke dag. Valt wel mee met de tokkies. Gefrustreerd dat Heerenveen achter staat of zo?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en, het zit er vol met tokkies. Nooit geweest zeker.
Haten op Dokkumquote:Op zondag 26 januari 2014 12:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]Enige stad van formaat in de regio.
Ze hebben Bonifatius vermoord man.quote:
Die Heerenveen supporters zijn altijd zo zielig anti-Leeuwarden. Tis een obsessie.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik kom er elke dag. Valt wel mee met de tokkies. Gefrustreerd dat Heerenveen achter staat of zo?
Daar vroeg ie ook wel om natuurlijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ze hebben Bonifatius vermoord man.
quote:Op zondag 26 januari 2014 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Heerenveen supporters zijn altijd zo zielig anti-Leeuwarden. Tis een obsessie.
Andersom net zo lijkt me.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Heerenveen supporters zijn altijd zo zielig anti-Leeuwarden. Tis een obsessie.
Idd gewoon terecht, heidenen ftw.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar vroeg ie ook wel om natuurlijk.
Maak je niet zo druk om Heerenveen Alors, support gewoon fulltime Feyenoord. Dan leid je een zorgeloos bestaan.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:48 schreef alors het volgende:
[..]Nee Cambuurders dan met hun anitfries
JUIST andersom. Werk met alleen maar cambuursupportersquote:
En wel 1-0 voor staan.quote:
Die actie was echt wel het toppunt van kansloosheid.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:48 schreef alors het volgende:
Clubs die ik support winnen nooit watquote:Op zondag 26 januari 2014 12:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk om Heerenveen Alors, support gewoon fulltime Feyenoord. Dan leidt je een zorgeloos bestaan.
O wacht
Dat was ook een dieptepunt gisteren, wat verschrikkelijk slecht.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk om Heerenveen Alors, support gewoon fulltime Feyenoord. Dan leid je een zorgeloos bestaan.
O wacht
En verlies voor Heerenveen.quote:
Ach dat is de charme. De spaarzame momenten dat het wel lukt koester je des te meer.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:49 schreef alors het volgende:
[..]
Clubs die ik support winnen nooit wat
Je hebt nog een goede kans met Arsenal dit jaar.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:49 schreef alors het volgende:
[..]
Clubs die ik support winnen nooit wat
Gewoon terecht.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:48 schreef alors het volgende:
Ik ben iig geen gloryhunterquote:Op zondag 26 januari 2014 12:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ach dat is de charme. De spaarzame momenten dat het wel lukt koester je des te meer.
#tegeltjeswijsheden
Ja want je moet neutraal zijn bij een voetbalwedstrijd.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:51 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
we zien hier iemand die niet neutraal is. zeg dat dan.
je kan moeilijk voor 200 clubs zijnquote:Op zondag 26 januari 2014 12:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja want je moet neutraal zijn bij een voetbalwedstrijd.
Precies.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:49 schreef Apotheose het volgende:
[..]
JUIST andersom. Werk met alleen maar cambuursupporters
En supportert schijnbaar Heerenveen en Feyenoord. Geen gloryhunter inderdaad.quote:
Tot je ze hoort praten, dan is helemaal lachwekkend.quote:
Ik zou het liever gewoon een kans willen noemen met Chelsea en City zo dichtbij en met bredere selecties.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je hebt nog een goede kans met Arsenal dit jaar.
Ok.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben wel een gloryhunter, werd Cambuurfan in de tijd van van Utereg.
Nouja, fan. Ik ben niet echt fan.Maar meer dan sympathisant.
bedankt voor de info.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben wel een gloryhunter, werd Cambuurfan in de tijd van van Utereg.
Nouja, fan. Ik ben niet echt fan.Maar meer dan sympathisant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |