SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Dat spul is zo geniaalquote:
Mjah, ik noem het rainX, maar ik heb een imitatie, werkt overigens ook prima, kost alleen 3 keer niksquote:Op zondag 26 januari 2014 18:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat spul is zo geniaal
Ik zal het binnenkort ook weer eens op de Saab gebruiken.
Hmmm, welk merk en waar heb je dat weg? Mijn huidige potje is alweer een tijdje op, maar een nieuwe kost je een halve rib (12 euro oid) bij de halfords.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, ik noem het rainX, maar ik heb een imitatie, werkt overigens ook prima, kost alleen 3 keer niks
Nee, komt er niet op ook, tis een fokking diesel met 95Pkquote:Op zondag 26 januari 2014 18:19 schreef Paladijn het volgende:
Ziet er nog erg netjes uit van binnen SD. Heb je de AMG rebadge voor de kont al besteld?
Pfuu.. zou ik moeten kijken. Dit heeft schoonpa geroggeld, komt volgens mij uit .de.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hmmm, welk merk en waar heb je dat weg? Mijn huidige potje is alweer een tijdje op, maar een nieuwe kost je een halve rib (12 euro oid) bij de halfords.
Effe kijken of dit werkt;quote:Op zondag 26 januari 2014 18:30 schreef Paladijn het volgende:
Deze maar dan zonder het blingblingneger chroom dus
[ afbeelding ]
Hoort ook wel een beetje bij die generatie MB.
Da's best wel witjesquote:Op zondag 26 januari 2014 18:32 schreef Paladijn het volgende:
Voor winterpics uit het noordoostelijke puntje des lands: http://www.dvhn.nl/nieuws(...)Groningen-en-Drenthe
Wel een beetje wtf @ trekauto trouwens
[ afbeelding ]
Wel weer op de standaard plek (@waldwei), het is daar elk jaar wel een paar keer raakquote:Op zondag 26 januari 2014 18:34 schreef .Neovo. het volgende:
En voor de foto's vanuit Friesland:
http://www.waldnet.nl/wn/(...)glad_door_ijzel.html
http://www.waldnet.nl/wn/(...)7_Frieschepalen.html
check. Er staat een Snaab in de straatquote:
Het heet rainclear.kost hier 8,95, maar ik geloof nooit dat hij er dat voor betaald heeft. Is alweer een poosje geleden, doe er al best lang mee.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hmmm, welk merk en waar heb je dat weg? Mijn huidige potje is alweer een tijdje op, maar een nieuwe kost je een halve rib (12 euro oid) bij de halfords.
Zo te zien kan je in geval van schade daar zo een deurtje van een Kever in schroeven.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:07 schreef Paladijn het volgende:
Die zijn er vrijwel altijd tijdens de oldtimerdagen in augustus (daar moet ik dit jaar eigenlijk ook weer eens heen... 5x geweest, de 2 afgelopen jaren niet...)
In het begin waren er twee, maar een paar jaar terug reden er al vijf rond, waaronder de autobahncruiser met twee motoren aan boord:
Mijn vader kennende heeft ie dat hier vandaan: http://www.thomas-philipps.de/quote:Op zondag 26 januari 2014 21:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het heet rainclear.kost hier 8,95, maar ik geloof nooit dat hij er dat voor betaald heeft. Is alweer een poosje geleden, doe er al best lang mee.
Volgens mij waren wij er toen in mei of juni, en was het niet echt een bijzondere dag. Ook al een tijd geleden, toen had ik de groene 121 nog. Maar de 'gewone' Imperator is met 30 gemaakte stuks ook al een behoorlijke zeldzaamheidquote:Op zondag 26 januari 2014 21:07 schreef Paladijn het volgende:
Die zijn er vrijwel altijd tijdens de oldtimerdagen in augustus (daar moet ik dit jaar eigenlijk ook weer eens heen... 5x geweest, de 2 afgelopen jaren niet...)
In het begin waren er twee, maar een paar jaar terug reden er al vijf rond, waaronder de autobahncruiser met twee motoren aan boord:
[ afbeelding ]
Ik had dus geen idee hoe die roadster er van binnen uitzag
[ afbeelding ]
Lexxx en Lipje weten waar bovenstaande foto's gemaakt zijn xD
Het zijn in ieder geval unieke verschijningen, net als dit hok wat meteen de hele parkplatz leegtrok:
[ afbeelding ]
Ik zal eens kijken of ik iets dergelijks hier kan krijgen, anders maar eens bij onze oosterburen internetshoppenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn vader kennende heeft ie dat hier vandaan: http://www.thomas-philipps.de/
Isdera is allemaal custom-built volgens mij, dat zie je ook wel aan deze met zijn zijspiegels (die horen er dus niet op gezien de spiegel bovenop het dak zitquote:Op zondag 26 januari 2014 21:27 schreef Dingest het volgende:
[..]
Volgens mij waren wij er toen in mei of juni, en was het niet echt een bijzondere dag. Ook al een tijd geleden, toen had ik de groene 121 nog. Maar de 'gewone' Imperator is met 30 gemaakte stuks ook al een behoorlijke zeldzaamheidSowieso Isdera in het algemeen, natuurlijk. Of een Veyron idd.
[ afbeelding ]
Die AK116i vind ik wel een brutere wagen om te zien, maar het mist toch gewoon iets als dat wat echt uit de jaren '30 van die styling komt.
Als ze geen plek voor je geregeld hebben, parkeerterrein bij mediaparkboulevard is altijd wel ruimte en niet al te prijzig.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Morgen naar Hilversum, klusje bij de NOS.
Je hebt me door !quote:
ik mag toch hopen dat ze plek voor me hebben!quote:Op zondag 26 januari 2014 23:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als ze geen plek voor je geregeld hebben, parkeerterrein bij mediaparkboulevard is altijd wel ruimte en niet al te prijzig.
Of ga je met de NS?
NOS medewerkers instructies geven over wat ze in en onderweg naar Sotsji moeten doenquote:
Bedankt voor deze eenduidige uitlegquote:Op zondag 26 januari 2014 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
NOS medewerkers instructies geven over wat ze in en onderweg naar Sotsji moeten doenEn wat portretten maken.
ik bespeur sarcasme maar zie niet wat er moeilijk aan is. Of je weet niet dat er over een paar dagen Olypmische winterspelen in de Russische stad Sotsji zijn?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
Bedankt voor deze eenduidige uitlegNu snappen we precies wat je gaat doen.
Goed bespeurd.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik bespeur sarcasme maar zie niet wat er moeilijk aan is. Of je weet niet dat er over een paar dagen Olypmische winterspelen in de Russische stad Sotsji zijn?
De NS zal vandaag wel weer plat liggen.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als ze geen plek voor je geregeld hebben, parkeerterrein bij mediaparkboulevard is altijd wel ruimte en niet al te prijzig.
Of ga je met de NS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |