Want PSV ziet liever Feyenoord of Vitesse kampioen worden?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Natuurlijk willen we dat wel, liever tweede dan vierde aan het einde van het seizoen. Wrange is alleen dat je ajax er mee aan een titel helpt, dat is gewoon klote
Vitesse niet, Feyenoord wel.Denk ikquote:Op zondag 26 januari 2014 04:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Want PSV ziet liever Feyenoord of Vitesse kampioen worden?
PSV en Feyenoord liggen zowel op het veld als in de spelerstunnel geregeld met elkaar in de clinch, dus ik zie niet in waarom dat zo zou zijn.quote:Op zondag 26 januari 2014 04:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vitesse denk ik niet, Feyenoord wel?
Als ie al komt gaat ie vast naar Vitessequote:Op zondag 26 januari 2014 09:02 schreef tompsv18 het volgende:
Gomes toch terug naar PSV?
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=454451857989656
Hij zegt dat ie naar Eindhoven gaat en daaronder wensen veel supporters van Tottenham hem succes. Opmerkelijk
Wat een geweldig interviewquote:Op zondag 26 januari 2014 00:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Logische keuze van Brands.
Tevens Jetro
Tyton out, Gomes in. Zou ik niet verkeerd vindenquote:Op zondag 26 januari 2014 09:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ie al komt gaat ie vast naar Vitesse
Ik zie Brands er wel voor aan. Zou weer lachwekkend zijn.quote:Op zondag 26 januari 2014 09:02 schreef tompsv18 het volgende:
Gomes toch terug naar PSV?
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=454451857989656
Hij zegt dat ie naar Eindhoven gaat en daaronder wensen veel supporters van Tottenham hem succes. Opmerkelijk
Ik wel ja.quote:Op zondag 26 januari 2014 04:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Want PSV ziet liever Feyenoord of Vitesse kampioen worden?
Ik heb niets tegen Vitesse de club maar het zou toch echt wel het failliet van de competitie aanduiden als die met dit beleid kampioen wordenquote:
Dit is een reden. Arrogantie. Maar ik schenk er verder geen aandacht aan, ik heb belangrijkere zaken te doen dan praten over iets wat niets blijkt te zijn.quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 09:30 schreef Dven het volgende:
Een van de mooiste topics die ik tot nog toe op psv.netwerk gelezen heb
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum1/4075.php
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 26-01-2014 om 11:41:19Jong #PSV dadelijk met: Van Leer; Brenet, Koch, Hermannsson, Dengering; Leemans, Vloet, Horsten; Jozefzoon, Matavz, Schalk #excpsv reageer retweet
Wanneer komt superrtalent koch eens naar het eerste?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:02 schreef tompsv18 het volgende:
Uit tegen Excelsior dadelijktwitter:RikElfrink twitterde op zondag 26-01-2014 om 11:41:19Jong #PSV dadelijk met: Van Leer; Brenet, Koch, Hermannsson, Dengering; Leemans, Vloet, Horsten; Jozefzoon, Matavz, Schalk #excpsv reageer retweet
Hij zit daar prima, nu hij nog altijd twee 100% kansen per wedstrijd weggeeft.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wanneer komt superrtalent koch eens naar het eerste?
Misschien verhuren aan Cambuur.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij zit daar prima, nu hij nog altijd twee 100% kansen per wedstrijd weggeeft.
Hij is gewoon het niveau niet wat je moet nastreven. Er komt echt 0 rendement uit die jeugdopleiding. Hendrix als verdedigende middenvelder is de enige waar ik hoop voor heb, volgend seizoen.quote:
Ik had eigenlijk gehoopt op een invalbeurt van Vloet, niet een toptalent maar wel een leuk spelertje voor PSV. Maar door Ruiz gaat dat zeker niet meer gebeuren, exit bakkali, exit vloet etc etcquote:Op zondag 26 januari 2014 12:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij is gewoon het niveau niet wat je moet nastreven. Er komt echt 0 rendement uit die jeugdopleiding. Hendrix als verdedigende middenvelder is de enige waar ik hoop voor heb, volgend seizoen.
Die aanval.. kan je op papier netjes 5 / 6 / 7'e mee worden in de Eredivisie. Jeugdopleiding my ass.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:02 schreef tompsv18 het volgende:
Uit tegen Excelsior dadelijktwitter:RikElfrink twitterde op zondag 26-01-2014 om 11:41:19Jong #PSV dadelijk met: Van Leer; Brenet, Koch, Hermannsson, Dengering; Leemans, Vloet, Horsten; Jozefzoon, Matavz, Schalk #excpsv reageer retweet
Ik zag pas in de 15e minuut dat hij erin stond, volkomen onzichtbaar, heeft zich moeiteloos aan het niveau aangepast, knap hoor!quote:Op zondag 26 januari 2014 03:49 schreef Seam het volgende:
Hoe was Ruiz? Zag hem in de samenvatting niet echt. Verder knap gewonnen hoor, twee maanden terug hadden jullie deze wedstrijd nog met 1-3 verloren.
Hele wedstrijd gezien?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zag pas in de 15e minuut dat hij erin stond, volkomen onzichtbaar, heeft zich moeiteloos aan het niveau aangepast, knap hoor!
Ook allemaal aangekochte spelers.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:20 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Die aanval.. kan je op papier netjes 5 / 6 / 7'e mee worden in de Eredivisie. Jeugdopleiding my ass.
Ja want die aanval van jong PSV bestaat ook geheel uit eigen jeugdspelers hè.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:20 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Die aanval.. kan je op papier netjes 5 / 6 / 7'e mee worden in de Eredivisie. Jeugdopleiding my ass.
Ik zou ook verkassen.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt op een invalbeurt van Vloet, niet een toptalent maar wel een leuk spelertje voor PSV. Maar door Ruiz gaat dat zeker niet meer gebeuren, exit bakkali, exit vloet etc etc
nee hoor, op 1 miljoen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:27 schreef IMVHI het volgende:
[..]
De teller staat inmiddels al op 120.000 euro voor deze waardeloze speler
Precies. En die mogen vrijdag tegen elkaar.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:18 schreef Doublepain het volgende:
iig 3 punten ingelopen op Feyenoord en 2 op Vitesse.
Alle kleine beetjes helpen.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:18 schreef Doublepain het volgende:
iig 3 punten ingelopen op Feyenoord en 2 op Vitesse.
Werd mij gevraagd door een psv'r.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:36 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
heeft een ajacied eruit gehaald. Zo doen ze dat hier op fok.
Nounou, zou je dat nu wel doen Phillip?quote:Cocu: 'We moeten nu echt iets gaan doen aan uitglijdende PSV-spelers'
Al het gehele seizoen glijden de spelers van PSV met enige regelmaat uit. Ook zaterdag weer, terwijl dat bij tegenstander AZ nauwelijks gebeurde. 'Dus moeten we er over gaan praten en er nu ook echt iets aan doen,' zo stelt Phillip Cocu in het Algemeen Dagblad.
gucci voetbalschoenen voor Jetrogodquote:Op maandag 27 januari 2014 12:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nounou, zou je dat nu wel doen Phillip?Je moet onze boys wel met 'respectz' behandelen he!
Ajax ook al 2 keer van de mat gespeeld, helaas maar 3 punten aan overgehouden.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:56 schreef DeNummer10 het volgende:
Genoten van PSV afgelopen zaterdag. Dat ze nog vaak hun tegenstander zo mogen wegspelen.
Bijzonder jammer ja.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:19 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ajax ook al 2 keer van de mat gespeeld, helaas maar 3 punten aan overgehouden.
Dat is al meerdere seizoenen aan de gang hoorquote:Op maandag 27 januari 2014 12:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nounou, zou je dat nu wel doen Phillip?Je moet onze boys wel met 'respectz' behandelen he!
Ben benieuwd naar de oplossing van Cocu. Aan de schoenen kan het niet liggen, want die dragen de tegenstanders ook. Dus balans/houding oefeningen?quote:Op maandag 27 januari 2014 14:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is al meerdere seizoenen aan de gang hoorlekker vroeg erbij PSV.
Bedankt, hopelijk zet dit door naar een kampioenschap, aangezien PSV daar nu verdomd dicht tegenaan zit.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:56 schreef DeNummer10 het volgende:
Genoten van PSV afgelopen zaterdag. Dat ze nog vaak hun tegenstander zo mogen wegspelen.
Oh dat denk ik wel. Vooral nu #bryan #ruiz als verlosser is binnen gehaald.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bedankt, hopelijk zet dit door naar een kampioenschap, aangezien PSV daar nu verdomd dicht tegenaan zit.
PSV we love you
Klopt, bedankt iig we zullen Ajax waardig behandelen nu de schaal naar Eindhoven gaat, waren leuke lucky jaren van Ajax en nu het echte werk weer in Eindhoven. (voetbalhoofdstad van Nederland)quote:Op maandag 27 januari 2014 19:09 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Oh dat denk ik wel. Vooral nu #bryan #ruiz als verlosser is binnen gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |