Haha.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:07 schreef Devv het volgende:
PSV is weer helemaal terug in de race voor de landstitel.
Iksdee.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:07 schreef Devv het volgende:
PSV is weer helemaal terug in de race voor de landstitel.
Ik vraag me altijd af hoe dit soort geruchten tot stand komenquote:Mirror: PSV doet bod op Lewis Holtby van Tottenham Hotspur
Volgens het Engelse tabloid The Mirror heeft PSV een bod uitgebracht op lewis Holtby van Tottenham Hotspur. De Spurs zouden eerder een verzoek van PSV om de linkermiddenvelder te huren hebben afgewezen. PSV zou vervolgens interesse hebben getoond hem te kopen. De oude club van Holtby, Schalke'04, zou echter ook in de race zijn voor een terugkeer van Holtby.
Om het gerucht van Mirror in het juiste perspectief te plaatsen: Holtby zou nu 3,5 miljoen pond verdienen bij de Spurs ..
http://www.mirror.co.uk/s(...)3061713#.UuRHQ9Lb8dV
Logische keuze van Brands.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe dit soort geruchten tot stand komen
Kopen! Kopen! Kopen!quote:Op zondag 26 januari 2014 00:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe dit soort geruchten tot stand komen
Gvd , wat zou zijn IQ zijn?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Logische keuze van Brands.
Tevens Jetro
Voor een dagje 11 punten achterstand maarquote:Op zondag 26 januari 2014 00:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
God, de laatste 10 minuten ging ik ongeveer dood. Ik zag de tegengoal al komen en de 1-2 ook
Gelukkig niet gebeurd, 3 punten, op naar volgende week
Niks aan het handje, top 5 gaan we wel eindigen dit jaarquote:Op zondag 26 januari 2014 00:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor een dagje 11 punten achterstand maar
En de haat zit bij jullie niet zo diep dat jullie wel gewoon willen winnen van Vitesse en Feyenorodquote:Op zondag 26 januari 2014 00:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niks aan het handje, top 5 gaan we wel eindigen dit jaar
Natuurlijk willen we dat wel, liever tweede dan vierde aan het einde van het seizoen. Wrange is alleen dat je ajax er mee aan een titel helpt, dat is gewoon klotequote:Op zondag 26 januari 2014 00:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En de haat zit bij jullie niet zo diep dat jullie wel gewoon willen winnen van Vitesse en Feyenorod.
Minimaal 3 miljoen.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hahaha
Om het laatste gedeelte dan.
![]()
Zeker. Deze man heeft FC Kopenhagen al eerder eigenhandig kampioen weten te maken. Dat Psv zijn kwaliteiten niet op waarde weet te schatten blijkt wel weer uit deze buitengewoon laag ingeschatte transferwaarde.quote:
Ik zie alleen Depay ver komen, mits hij wat rustiger wordt aan de bal en die misplaatste arrogantie achterwege laat.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:44 schreef Ciscus het volgende:
Vertrouwen getankt, goed trainen en doorgaan!
Ik blijf dit toch een leuke selectie vinden en denk dat er een paar binnen 3 seizoenen bij een subtop-club in een groot voetballand spelen. Oa de hier gehate Willems en Maher.
Maher heeft het voetbal niet verleert ofzo. Die heb gewoon een dip, zoals elke jonge speler dat een periode heeft.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:50 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Ik zie alleen Depay ver komen, mits hij wat rustiger wordt aan de bal en die misplaatste arrogantie achterwege laat.
Hij begint steeds beter te spelen, nog steeds op het randje 'niet opvallend' maar beter dan voorheen.quote:Op zondag 26 januari 2014 02:28 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Maher heeft het voetbal niet verleert ofzo. Die heb gewoon een dip, zoals elke jonge speler dat een periode heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |