abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135944567
Het gebeurt vaak zat: een leerling krijgt een onvoldoende, en bedreigt dan de juf of meester. Helpt dat niet, dan komen pappa en mamma op school, eventueel met mes erbij. Zo zat ik vorig jaar op een school, waarvan ik weet dat een docente regelmatig dreigmails kreeg van ouders, met dat ze de eentjes uit het systeem moet halen van leerlingen omdat er anders consequenties komen als... Leerlingen halen daar niet altijd pappa en mamma bij. Met name leerlingen van het vmbo-t kunnen alles maken. Ik heb weleens op de gang gezeten waarbij je allemaal gegil en alles hoorde uit een klaslokaal en door het raampje zag hoe de leerlingen boven de leraar stonden. Veel onvoldoendes hebben ze niet, met een beetje leraren bedreigen is het serieus een aantal keer gelukt om die op te halen. En dat zal vast vaker zo zijn dan ik tot zover weet.
Bij mijn broertje op school in het ergste kakdorp, mogen leerlingen met teveel onvoldoendes en slecht gedrag doodleuk over naar de volgende klas, als hun ouders kakkers zijn, of als ze even de directie komen bedreigen.Slagen doen ze alleen uiteindelijk niet. En kids met arme ouders die wel goede cijfers hebben blijven vaker zitten dan kids met slechte cijfers. Dit hebben meerdere mensen bevestigd.
Ik heb ook weleens iets gehoord over dat een leraar die net werkte op een basisschool in Leiden de Kooi (tokkiewijk) een jongetje straf had gegeven, en dat de volgende dag de vader op school kwam, aan die leraar vroeg of hij klappen wilt, en ook bijna de leraar mishandeld heeft.

Dat er examens zijn gejat op Ibn Ghaldoun is bewezen. Maar bewijs jij eens dat dat op geen enkele andere school in Nederland is gebeurd? De citotoets van groep 8 blijkt ook steeds voor de afnamedata op Marktplaats te staan. Met vwo-examens zal er vast ook weleens vaker zoiets gebeurd zijn.

In de tweede klas havo en de derde klas vwo zag bij mij de les er zo uit: (let op, niet alle dingen gebeurden in beide klassen) Als de leraar zich omdraait, gooit iedereen eten naar de leraar. Als een leerling de klas uit moet omdat hij of zij brutaal is, de leerling gaat niet, de leraar gaat naar de leerling toe, krijgt de leraar een klap op de wang. Een stoel oppakken, en daarmee de leraar bedreigen totdat die in elkaar gedoken op de grond zit, heel normaal. Ik heb weleens meegemaakt dat een docent en een leerling met elkaar over de grond heen rolden. :') Je naam moeten noemen omdat je strafmiddag hebt bij een nieuwe docent, en dan zeggen dat je Adolf Hitler bent gebeurt ook weleens. Overal op tafels, stoelen, muren, en zelf op de gang, staan doodsbedreigingen, scheldpartijen, mailadressen van docenten met een tekstje erbij dat ze zogenaamd seks zoeken etcetera. Ouders komen vervolgens op school klagen over dat hun kind slechte cijfers heeft en vaak de klas uit moet. In plaats van dat ze na met de juf te hebben gepraat dan hun kind een preek geven, gaan ze zelf de leraar zolang intimideren en uitschelden, dat het gesprek gigantisch lang uitloopt, er een hele rij van ouders voor de volgende gesprekken voor de deur staat en zij alles kunnen horen. Yeah, onderwijs in Nederland. En het gaat hier om in de tweede een klas met maar drie of vier van de 32 leerlingen die zichtbaar een beetje getint zijn (armeens, indonesisch 2x en nog een chinees dacht ik, rest Nederlands of Westerse halfbloedjes of zo) en in de derde was ik de enige allochtoon en zat er verder alleen een kwartpool in de klas. :') En volgens mij zaten er geen leerlingen uit achterstandwijken in die klas, wel uit normale tot duurdere huizen uit voornamelijk Oegstgeest, Leiden Merenwijk, Noordwijk, Warmond en Voorhout, maar ook nog wel Katwijk, Rijnsburg of Leiderdorp.

Nu heb je een artikel in het AD over het strafdossier van leerlingen van het Ibn Ghaldoun. Hier wordt met name het bedreigen van leerlingen en het sjoemelen met cijfers en examentoetsen genoemd. Oh, gebeurd dat niet op andere scholen? Is het wel in de media omdat hier examens gejat zijn, of omdat het toevallig een islamitische school is? De focus is natuurlijk op 'islamitisch' en 'allochtoon'. De hamvraag is: is alles wat er in dat artikel staat wel zo uniek en typisch voor Islamitische allochtonen? I don't think so. Daarnaast kan je uit het artikel helemaal niet halen of het hier om uitvergrootte incidenten gaat, en hoeveel procent van die leerlingen zulke ongein heeft uitgehaald.

De media, en mensen in Nederland algemeen, moeten eens stoppen met dat moslim bashen en gaan kijken naar individuen.

Edit: nog een voorbeeld. In groep 7 hadden we een juf die met 'lievelingetjes voortrekken' oordeel werkte. Een jochie daar had vwo advies. In groep 8 wilde de meester heb vmbo-t geven, omdat dat jochie zich slecht gedroeg onder andere, en de meester daarom wist dat vwo niks gaat worden. Ik stond erbij, de moeder kwam na schooltijd langs om de meester helemaal uit te schelden en in de grond te boren inclusief een wijzend vingertje. :') Meester werd bang, gaf havo/vwo advies, kind haalde met moeite uiteindelijk een vmbo-t diploma. TROTS OP NEDERLAND!!!!
Op de basisschool zaten wel meer van die aparte figuren, met als toppunt dat iemand van 16 vorig jaar bij opsporing verzocht kwam wegens een straatroof in Voorschoten. Dat niveau... :')

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2014 23:24:06 ]
  zaterdag 25 januari 2014 @ 23:03:29 #2
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_135944680
Jij moet stoppen met het openen van baggertopics. :')
pi_135944684
heb je dit niet verzonnen?
pi_135944691
Tis toch kutvolk, altijd klagen op nederland, flikker gewoon op help je eigen lad naar de filistijnen.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_135944695
Mijn hemel wat een lap tekst.

Ik ben normaal altijd wel v/d goede discussie icm een goed onderbouwd verhaal, maar TS kennende icm deze lap tekst pas ik dit keer.
Krekker is de bom!
pi_135944715
Enter-knop, gebruik het...
pi_135944752
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:03 schreef spierbal het volgende:
Tis toch kutvolk, altijd klagen op nederland, flikker gewoon op help je eigen lad naar de filistijnen.
pi_135944756
NL is hun eigen land, dus nee dank je. Liever dat ze geen enkel land naar de verdoemenis helpen.
Krekker is de bom!
pi_135944761
quote:
Mensen die bv helemaal trots zijn op Tunesië maar wel een Nederlandse moeder hebben lach ik gewoon keihard uit. Al helemaal als ze ook nog eens onrust zaaien in Nederland. Ga dan lekker in Tunesie wonen en klaar als je het daar zo geweldig vindt.
pi_135944767
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:00 schreef mapima het volgende:
Het gebeurt vaak zat: een leerling krijgt een onvoldoende, en bedreigt dan de juf of meester. Helpt dat niet, dan komen pappa en mamma op school, eventueel met mes erbij.
Wat. In vergelijking met dit valt mijn oude school wel heel erg mee dan. :')
  zaterdag 25 januari 2014 @ 23:06:33 #11
395200 deadprez
One more rail
pi_135944811
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:03 schreef KreKkeR het volgende:
Mijn hemel wat een lap tekst.

Ik ben normaal altijd wel v/d goede discussie icm een goed onderbouwd verhaal, maar TS kennende icm deze lap tekst pas ik dit keer.
Het is best een redelijke OP, voor TS zijn doen.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135944845
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:

[..]

haar
  zaterdag 25 januari 2014 @ 23:07:38 #13
395200 deadprez
One more rail
pi_135944856
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:07 schreef mapima het volgende:

[..]

haar
Whatever.
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135944880
Waarom heb je ook examens die landelijk opgesteld worden... te dom om op te noemen...
pi_135944892
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:05 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Wat. In vergelijking met dit valt mijn oude school wel heel erg mee dan. :')
Of dat pappa en mamma de leraar tegen de grond drukken, ik heb weleens meegemaakt dat een leerling trots vertelt dat dat gebeurt is, iedereen erover praat, de leraar dan boos is en er geen antwoord op wilt geven et cetera... :') Dat zegt genoeg.
pi_135944911
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:08 schreef GhpH het volgende:
Waarom heb je ook examens die landelijk opgesteld worden... te dom om op te noemen...
Omdat er blijkbaar geen ander goed meetinstrument is en anders het ene vwo moeilijker is dan de andere :')
  zaterdag 25 januari 2014 @ 23:09:26 #17
395200 deadprez
One more rail
pi_135944932
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:08 schreef mapima het volgende:

[..]

Of dat pappa en mamma de leraar tegen de grond drukken, ik heb weleens meegemaakt dat een leerling trots vertelt dat dat gebeurt is, iedereen erover praat, de leraar dan boos is en er geen antwoord op wilt geven et cetera... :') Dat zegt genoeg.
Jij bent wel echt in een enorme pauperbuurt opgegroeid hè, mits dit allemaal waar is. :')
Stop the violence
Down with the hate
  zaterdag 25 januari 2014 @ 23:09:32 #18
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_135944938
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:

[..]

Wie weet dat ik de OP morgen dan maar even doorlees, we'll see :)
Krekker is de bom!
pi_135944955
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:09 schreef deadprez het volgende:

[..]

Jij bent wel echt in een enorme pauperbuurt opgegroeid hè, mits dit allemaal waar is. :')
Leiden de gekstuhhh. -.-
pi_135944961
Nja, de moslims maken het wel heel lastig om het alleen nog over losse personen te hebben als hele scholen aan dit soort zaken meewerken.
Whatever...
  zaterdag 25 januari 2014 @ 23:10:25 #21
395200 deadprez
One more rail
pi_135944974
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:10 schreef Spanky78 het volgende:
Nja, de moslims maken het wel heel lastig om het alleen nog over losse personen te hebben als hele scholen aan dit soort zaken meewerken.
'de moslims', ja?
Stop the violence
Down with the hate
  zaterdag 25 januari 2014 @ 23:11:02 #22
395200 deadprez
One more rail
pi_135944996
En zoals TS al zegt, denk ik dat dit heus niet alleen op islamitische scholen gebeurt. Of nou ja, dat weet ik eigenlijk wel zeker.
Stop the violence
Down with the hate
pi_135945134
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:11 schreef deadprez het volgende:
En zoals TS al zegt, denk ik dat dit heus niet alleen op islamitische scholen gebeurt. Of nou ja, dat weet ik eigenlijk wel zeker.
In mijn OP gaat het om katholieke, algemeen bijzondere en openbare basisscholen.
pi_135945154
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:10 schreef deadprez het volgende:

[..]

'de moslims', ja?
Yup. Daar ging het hier toch over? Zij begint zelf over 'de moslims'

Wel grappig, dat zo ongeveer de enige moslimschool juist door de cultuur (onlosmakelijk verbonden met religie) van eer en doofpot op deze manier gefraudeerd heeft. Weer een incidentje zeker?

Voglens mij hebben we te maken met een bevolkingsgroep die onze samenleving niet accepteert zoals hij is, de Nederlandse wet ondergeschikt aan hun eigen regels en daar ook naar handelt.
Whatever...
  zaterdag 25 januari 2014 @ 23:15:38 #25
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_135945172
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:10 schreef Spanky78 het volgende:
Gelukkig maar dat alle moslims op dergelijke scholen zitten ^O^
Krekker is de bom!
  zaterdag 25 januari 2014 @ 23:16:33 #26
395200 deadprez
One more rail
pi_135945199
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:15 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Yup. Daar ging het hier toch over? Zij begint zelf over 'de moslims'

Wel grappig, dat zo ongeveer de enige moslimschool juist door de cultuur (onlosmakelijk verbonden met religie) van eer en doofpot op deze manier gefraudeerd heeft. Weer een incidentje zeker?

Voglens mij hebben we te maken met een bevolkingsgroep die onze samenleving niet accepteert zoals hij is, de Nederlandse wet ondergeschikt aan hun eigen regels en daar ook naar handelt.
Ja klopt, dat is hoe de moslims in Nederland in het leven staan, fuck Nederland en fuck de wet.

:')
Stop the violence
Down with the hate
pi_135945238
Niks tegen kwartpolen he :(
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_135945240
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:15 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Gelukkig maar dat alle moslims op dergelijke scholen zitten ^O^
Maar het laat wel zien als je ze met elkaar in hun eigen kringetje hun gang laat gaan he?

Net als in stadsdeelraden, wijken etc. Gaat wel echt lekker he? Ook echt veel goede voorbeelden.... en weinig incidenten.

Ik heb niets tegen losse moslims, maar ik heb wel iets tegen de cultuur en de religie. Ik vind het achterlijk, barbaars, wreed en onwenselijk. Individuele mensen vind ik allemaal ok, zolang ze zich aan de Nederlandse wet houden en onze eigen cultuur respecteren.
Whatever...
  zaterdag 25 januari 2014 @ 23:21:10 #29
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135945356
Kom eens uit de Leo-Stichting TS.. Klein Borculo is ook niet alles...
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_135945552
Weinig samenhangende verhaal.

Komt erop neer dat wat er op die ene school gebeurd is best wel een extreem geval is.
Slechte prestaties en dit soort geintjes lijken wel endemisch te zijn aan 'islamitische' scholen, als we naar de cijfers kijken, maar dat heeft er inderdaad weinig mee van doen.

Maar omdat we lief moeten doen tegen moslims moeten we het door de vingers zien of zo? Want op andere scholen gebeuren vast dezelfde dingen?

TS voelt zich denk ik aangevallen of zo. Maar dat is denk ik niet terecht.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_135945600
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:26 schreef IPA35 het volgende:
Weinig samenhangende verhaal.

Komt erop neer dat wat er op die ene school gebeurd is best wel een extreem geval is.
Slechte prestaties en dit soort geintjes lijken wel endemisch te zijn aan 'islamitische' scholen, als we naar de cijfers kijken, maar dat heeft er inderdaad weinig mee van doen.

Maar omdat we lief moeten doen tegen moslims moeten we het door de vingers zien of zo? Want op andere scholen gebeuren vast dezelfde dingen?

TS voelt zich denk ik aangevallen of zo. Maar dat is denk ik niet terecht.
Weet je wel dat NL maar twee islamitisch middelbare scholen had en honderen niet-islamitische? Islamitisch is dus niet eens representatief hierbij, dat aantal is gewoon te klein.
pi_135945652
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:28 schreef mapima het volgende:

[..]

Weet je wel dat NL maar twee islamitisch middelbare scholen had en honderen niet-islamitische? Islamitisch is dus niet eens representatief hierbij, dat aantal is gewoon te klein.
Dan waren het basisscholen, feit is in elk geval dat islamitische scholen over het algemeen slecht presteren. Maar goed, je bent dan ook niet helemaal lekker wanneer je je kinderen naar zo'n school stuurt.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_135945656
quote:

[..]

Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. Als dit echt waar is... :')
  zaterdag 25 januari 2014 @ 23:29:35 #34
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_135945672
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:17 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Maar het laat wel zien als je ze met elkaar in hun eigen kringetje hun gang laat gaan he?

Net als in stadsdeelraden, wijken etc. Gaat wel echt lekker he? Ook echt veel goede voorbeelden.... en weinig incidenten.

Ik heb niets tegen losse moslims, maar ik heb wel iets tegen de cultuur en de religie. Ik vind het achterlijk, barbaars, wreed en onwenselijk. Individuele mensen vind ik allemaal ok, zolang ze zich aan de Nederlandse wet houden en onze eigen cultuur respecteren.
Bouwfraude zegt toch ook niks over 'autochtone Nederlanders in het algemeen'? En verder ben je blijkbaar niet goed op de hoogte v/d het reilen en zeilen van autochtone politici...

Er is niet eens 1 moslimcultuur. Maar goed, mensen zijn nogal makkelijk in het trekken van conclusies.

Voor sommige mensen is het vaak als volgt: "wanneer iemand vd 'eigen groep' iets doet, dan weet men er een apart naampje aan te geven: "bijv. trailer trash', 'tokkie', etc. Wanneer het iemand van een vreemde groep is projecteert men dit op de hele groep.

Begrijp me niet verkeerd, het kan best zo zijn dat bepaalde problematiek vaker voorkomt binnen bepaalde groepen. Maar de fraude/problemen binnen die school 1-op-1 koppelen aan de moslimcultuur, dat is wel heel kort door de bocht.
Krekker is de bom!
pi_135945702
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:29 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. Als dit echt waar is... :')
Nou zo te horen was het wel waar. En die jongen was er ook zo een die meisjes sloeg. Een keer zei een leraar er wat van, zegt dat joch dat hij dat mag omdat in de Indonesische cultuur dat normaal is en zijn ouders het ook goedvinden... :') Hij maakt allochtonen belachelijk.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 23:30:43 #36
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_135945713
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:00 schreef mapima het volgende:
En kids met arme ouders die wel goede cijfers hebben blijven vaker zitten dan kids met slechte cijfers. Dit hebben meerdere mensen bevestigd.
Ik heb ook weleens iets gehoord over dat een leraar die net werkte op een basisschool in Leiden de Kooi (tokkiewijk) een jongetje straf had gegeven, en dat de volgende dag de vader op school kwam, aan die leraar vroeg of hij klappen wilt, en ook bijna de leraar mishandeld heeft.

Leuk dat je zo'n verhaal neerpoot maar met 'ik heb wel gehoord' of 'mensen hebben bevestigd' kan ik niet veel.
Heb je ook onderbouwing voor dat soort uitspraken?
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_135945745
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:30 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Leuk dat je zo'n verhaal neerpoot maar met 'ik heb wel gehoord' of 'mensen hebben bevestigd' kan ik niet veel.
Heb je ook onderbouwing voor dat soort uitspraken?
Joh dit was een voorbeeld dat sws vaker is gebeurd
pi_135945753
quote:

[..]

Omdat er blijkbaar geen ander goed meetinstrument is en anders het ene vwo moeilijker is dan de andere :')
In België maakt elke leraar zijn eigen examens. Werkt ook beter dan in Nederland. Let maar eens op, mensen die middelbaar in België hebben gedaan worden in Nederland openlijk ontvangen.

Dan nog niet gesproken over Finland.. DAT is pas en scholensysteem ^O^
  zaterdag 25 januari 2014 @ 23:32:15 #39
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_135945758
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:31 schreef mapima het volgende:

[..]

Joh dit was een voorbeeld dat sws vaker is gebeurd
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
pi_135945806
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:11 schreef deadprez het volgende:
Mee eens.
graag op anoniem
pi_135945810
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:29 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Bouwfraude zegt toch ook niks over 'autochtone Nederlanders in het algemeen'?

Er is niet eens 1 moslimcultuur. Maar goed, mensen zijn nogal makkelijk in het trekken van conclusies.

Voor sommige mensen is het vaak als volgt: "wanneer iemand vd 'eigen groep' iets doet, dan weet men er een apart naampje aan te geven: "bijv. trailer trash', 'tokkie', etc. Wanneer het iemand van een vreemde groep is projecteert men dit op de hele groep.

Begrijp me niet verkeerd, het kan best zo zijn dat bepaalde problematiek vaker voorkomt binnen bepaalde groepen. Maar de fraude/problemen binnen die school 1-op-1 koppelen aan de moslimcultuur, dat is wel heel kort door de bocht.
Het rapport was er anders heel duidelijk over.
Whatever...
  zaterdag 25 januari 2014 @ 23:33:49 #42
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_135945812
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:32 schreef GhpH het volgende:

[..]

In België maakt elke leraar zijn eigen examens. Werkt ook beter dan in Nederland. Let maar eens op, mensen die middelbaar in België hebben gedaan worden in Nederland openlijk ontvangen.

Ah ja, de incompetente leraar die zijn eigen falen kan verbloemen of niet eens doorheeft dat zijn examen laatste klas middelbareschool hoogste niveau qua niveau eigenlijk lager ligt dan het veterstrikdiploma groep 1 :') *O* ^O^
Krekker is de bom!
  zaterdag 25 januari 2014 @ 23:34:08 #43
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_135945820
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:33 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Het rapport was er anders heel duidelijk over.
Waarover? Wees specifiek aub.
Krekker is de bom!
  zaterdag 25 januari 2014 @ 23:34:45 #44
395200 deadprez
One more rail
pi_135945839
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:32 schreef GhpH het volgende:
In België maakt elke leraar zijn eigen examens.
Wat, serieus? :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_135945859
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:33 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ah ja, de incompetente leraar die zijn eigen falen kan verbloemen of niet eens doorheeft dat zijn examen laatste klas middelbareschool hoogste niveau qua niveau eigenlijk lager ligt dan het veterstrikdiploma groep 1 :') *O* ^O^
Nee. Verklaar dan eens dat België hoger scoort qua onderwijsgraad?
  zaterdag 25 januari 2014 @ 23:36:37 #46
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_135945899
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:35 schreef GhpH het volgende:

[..]

Nee. Verklaar dan eens dat België hoger scoort qua onderwijsgraad?
Zolang ik geen flauw idee heb over welke maatstaf jij 't hebt kan ik al helemaal niks verklaren he...
Krekker is de bom!
pi_135946007
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)d-boven-de-wet.dhtml

Heeft helemaal niets met eergevoel en cultuur te maken natuurlijk.
Whatever...
pi_135946025
Wat me opvalt is dat mensen in België in het algemeen zich netter gedragen :') Misschien vinden zij het vaker leuk op school dan kids in NL en behalen zij daardoor betere schoolresultaten?
pi_135946052
quote:
Nee wij gaan Nederland leegzuigen tot de laatste cent en daar ga jij echt helemaal geen flikker aan doen :7
  zaterdag 25 januari 2014 @ 23:42:16 #50
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_135946061
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ben jij voor een kwart Pools?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_135946107
Dit is een test. Kan iemand deze post even quoten aub? :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 25 januari 2014 @ 23:44:11 #52
395200 deadprez
One more rail
pi_135946115
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:40 schreef Spanky78 het volgende:

Lijkt me gewoon een school die bang is dat ze geen subsidie meer gaan ontvangen en het dan maar op deze manier proberen op te lossen. Heeft weinig met de islam of whatever te maken, dit zullen wel meer scholen doen.
Stop the violence
Down with the hate
  zaterdag 25 januari 2014 @ 23:44:20 #53
395200 deadprez
One more rail
pi_135946128
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:44 schreef Geralt het volgende:
Dit is een test. Kan iemand deze post even quoten aub? :)
nee
Stop the violence
Down with the hate
  zaterdag 25 januari 2014 @ 23:44:24 #54
395200 deadprez
One more rail
pi_135946130
oh kut
Stop the violence
Down with the hate
  zaterdag 25 januari 2014 @ 23:46:14 #55
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_135946199
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:41 schreef mapima het volgende:
Wat me opvalt is dat mensen in België in het algemeen zich netter gedragen :') Misschien vinden zij het vaker leuk op school dan kids in NL en behalen zij daardoor betere schoolresultaten?
Ik denk dat je in België eveneens achterbuurten hebt waar het een klerezooi is.

Echter is het wel zo, daarom ben ik van mening dat de grens België-Nederland ook meteen de grens is tussen Zuid- en Noord-Europa dat in België de cultuur masculiener is. Daar is het verschil tussen leerling en leraar groter, ook tussen werknemer en werkgever. Zelfs het Koningshuis daar (hoe belachelijk dat is anno 2014 laat ik maar even buiten beschouwing) is 'meer' dan de gewone man terwijl Beatrix zich hier met de toespraak onder het volk plaatste. Tussen België en Nederland zit een gigantisch verschil en dat lijkt soms minder doordat we een zelfde taal spreken maar dat is vrij verraderlijk.
pi_135946206
Ja laat maar, is al mislukt. Ik moet 3 screenshots maken en opslaan voordat het bericht dat ik gequote ben weg is ;(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 25 januari 2014 @ 23:47:30 #57
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_135946243
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:40 schreef Spanky78 het volgende:

Dat beweert toch helemaal niemand hier? :?
Krekker is de bom!
pi_135946290
TL;DR
Hallon!
  zaterdag 25 januari 2014 @ 23:49:12 #59
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_135946299
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
Dzień dobry! *O*
Krekker is de bom!
pi_135946405
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:42 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Ben jij voor een kwart Pools?
:Y
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:49 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Dzień dobry! *O*
Ja, dat is zo'n beetje het enige Pools dat ik ken, en nu heb jij het al gebruikt :(
  zaterdag 25 januari 2014 @ 23:52:59 #61
335133 MichaelScott
pi_135946430
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:52 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

[..]

Ja, dat is zo'n beetje het enige Pools dat ik ken, en nu heb jij het al gebruikt :(
Kurwa ~O>
pi_135946434
Kurva ken ik ook in 't Pools. :P
Hallon!
  zaterdag 25 januari 2014 @ 23:53:10 #63
395200 deadprez
One more rail
pi_135946435
Polen zijn cool.
Stop the violence
Down with the hate
  zaterdag 25 januari 2014 @ 23:53:48 #64
395200 deadprez
One more rail
pi_135946454
Stop the violence
Down with the hate
pi_135946488
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:53 schreef deadprez het volgende:
Polen zijn cool.
Mijn oma was inderdaad uitermate cool.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 23:54:51 #66
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_135946493
quote:
Waarom klik ik er ook op.
pi_135946502
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:30 schreef mapima het volgende:

[..]

Nou zo te horen was het wel waar. En die jongen was er ook zo een die meisjes sloeg. Een keer zei een leraar er wat van, zegt dat joch dat hij dat mag omdat in de Indonesische cultuur dat normaal is en zijn ouders het ook goedvinden... :') Hij maakt allochtonen belachelijk.
Dat die leraren daar niet weggaan joh :')
pi_135946510
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:53 schreef deadprez het volgende:
Polen zijn cool.

Welke is 't coolst?
Hallon!
  zaterdag 25 januari 2014 @ 23:55:35 #69
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_135946529
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:52 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

[..]

Tis ook een verschrikkelijk moeilijke taal voor ons beheersers van de (een) Germaanse taal :'(
Krekker is de bom!
pi_135946532
Daarom neonazisme _O_
  zaterdag 25 januari 2014 @ 23:56:12 #71
395200 deadprez
One more rail
pi_135946548
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:55 schreef Murdera het volgende:
Daarom neonazisme _O_
Stop the violence
Down with the hate
  zaterdag 25 januari 2014 @ 23:56:21 #72
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_135946553
quote:
Daarom neonazisme _O_
:? 8)7
Krekker is de bom!
pi_135946599
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:56 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

:? 8)7
mapima topic. Niet gelezen.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 23:57:35 #74
335133 MichaelScott
pi_135946603
quote:
Daarom neonazisme _O_
w/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135946616
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:56 schreef deadprez het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
pi_135946724
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:54 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Dat die leraren daar niet weggaan joh :')
Ben al 5 jaar van die school weg. Bijna alle leraren hebben ontslag genomen, zijn ontslagen, of zijn met pensioen. Ken geen hond daar. :') Of naja enkele leraren daar zijn net onkruid maar er zijn werkelijk docenten verdwenen daar.
pi_135946735
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:55 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Tis ook een verschrikkelijk moeilijke taal voor ons beheersers van de (een) Germaanse taal :'(
geen memrise kennen :')
pi_135946875
tl;dr
Flesje bier
pi_135947189
Hahahah al die DM's die ik nu krijg ik ga stoek
  zondag 26 januari 2014 @ 00:20:02 #80
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_135947408
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 00:01 schreef mapima het volgende:

[..]

Jij hebt Slavische of andere afwijkende talen geleerd door memrise? :?
Krekker is de bom!
  zondag 26 januari 2014 @ 00:20:49 #81
395200 deadprez
One more rail
pi_135947437
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 00:14 schreef mapima het volgende:
Hahahah al die DM's die ik nu krijg ik ga stoek
Post ze hier.
Stop the violence
Down with the hate
  zondag 26 januari 2014 @ 00:21:11 #82
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_135947450
quote:
7s.gif Op zondag 26 januari 2014 00:20 schreef deadprez het volgende:

[..]

Post ze hier.
Hmm.
  zondag 26 januari 2014 @ 00:21:26 #83
395200 deadprez
One more rail
pi_135947453
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 00:21 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Hmm.
Sorry.
Stop the violence
Down with the hate
  zondag 26 januari 2014 @ 00:22:01 #84
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_135947472
quote:
10s.gif Op zondag 26 januari 2014 00:21 schreef deadprez het volgende:

[..]

Sorry.
Weer een beetje baldadig vanavond.
  zondag 26 januari 2014 @ 00:24:08 #85
395200 deadprez
One more rail
pi_135947552
quote:
10s.gif Op zondag 26 januari 2014 00:22 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Zaterdagavond hè.
Stop the violence
Down with the hate
  zondag 26 januari 2014 @ 00:25:09 #86
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_135947587
quote:
10s.gif Op zondag 26 januari 2014 00:24 schreef deadprez het volgende:

[..]

Zaterdagavond hè.
Zo gaat dat inderdaad.
pi_135947732

Dit vat dit topic wel samen.
  zondag 26 januari 2014 @ 00:32:32 #88
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_135947830
quote:
10s.gif Op zondag 26 januari 2014 00:22 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Zo ken ik je niet!
Krekker is de bom!
pi_135947833
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 00:29 schreef JochemSjakie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dit vat dit topic wel samen.
Gaat dus eigenlijk nergens over dit topic is dat de samenvatting? :')
Hallon!
  zondag 26 januari 2014 @ 00:37:29 #90
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_135948004
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 00:32 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Zo ken ik je niet!
Dat sloeg op Deadprez natuurlijk.
  zondag 26 januari 2014 @ 00:42:22 #91
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_135948196
Moslims moeten gewoon leren dat Nederland niet geschikt is voor moslims en dat je je daarom moet aanpassen.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_135948280
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 00:01 schreef mapima het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip!
pi_135948548
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Nee wij gaan Nederland leegzuigen tot de laatste cent en daar ga jij echt helemaal geen flikker aan doen :7
Boeie, over een maand toch 3maanden toch tour door noord-amerika :) dus qua geld maak ik me km jullie niet druk hoor.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_135949004
TS :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_135950442
quote:
10s.gif Op zondag 26 januari 2014 00:32 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Gaat dus eigenlijk nergens over dit topic is dat de samenvatting? :')
Struisvogel, een roze bril, en een kopje thee. De favoriete objecten van TS.
pi_135950562
Wel een herkenbare klacht dit.

Ik zat op een 'zwarte' basisschool, waarbij alles goed geregeld was. Goede leraren en goed onderwijsniveau. Daarna ging ik naar een 'witte' middelbare school met allemaal kakkers eerste klasse, die allemaal hockey of paardrijden deden als sport en waarvan de ouders minimaal dokter/ advocaat was. Was een en al politiek spelletje wat er afspeelde.. die rijke kakkers konden van alles maken, maar er werden nooit maatregelen genomen, terwijl als een van de weinige allochtonen iets deed dit gelijk hard werd aangepakt.
pi_135950625
Ik geloof hier eigenlijk niks van.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_135950780
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 02:32 schreef Cinderellaaa het volgende:

Ik zat op een 'zwarte' basisschool, waarbij alles goed geregeld was. Goede leraren en goed onderwijsniveau. Daarna ging ik naar een 'witte' middelbare school met allemaal kakkers eerste klasse, die allemaal hockey of paardrijden deden als sport en waarvan de ouders minimaal dokter/ advocaat was. Was een en al politiek spelletje wat er afspeelde.. die rijke kakkers konden van alles maken, maar er werden nooit maatregelen genomen, terwijl als een van de weinige allochtonen iets deed dit gelijk hard werd aangepakt.
Zo. Jij bent nu wel goed voorbereid om het leven in de Nederlandsche maatschappij. ~O>
  zondag 26 januari 2014 @ 02:53:45 #99
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_135950795
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Jij moet stoppen met het openen van baggertopics. :')
Niet gelezen maar ik geloof je meteen.
pi_135952843
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 02:32 schreef Cinderellaaa het volgende:

voor mij geldt jouw verhaal in de derde klas... in de tweede zaten er nief alleen kakkers ook meer mensen eaarvan je dacht dat die "nofmaal" zijn maar dat zijn ze dus niet xd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')