quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:03 schreef spierbal het volgende:
Tis toch kutvolk, altijd klagen op nederland, flikker gewoon op help je eigen lad naar de filistijnen.
Mensen die bv helemaal trots zijn op Tunesië maar wel een Nederlandse moeder hebben lach ik gewoon keihard uit. Al helemaal als ze ook nog eens onrust zaaien in Nederland. Ga dan lekker in Tunesie wonen en klaar als je het daar zo geweldig vindt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:03 schreef spierbal het volgende:
Tis toch kutvolk, altijd klagen op nederland, flikker gewoon op help je eigen lad naar de filistijnen.
Wat. In vergelijking met dit valt mijn oude school wel heel erg mee dan.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:00 schreef mapima het volgende:
Het gebeurt vaak zat: een leerling krijgt een onvoldoende, en bedreigt dan de juf of meester. Helpt dat niet, dan komen pappa en mamma op school, eventueel met mes erbij.
Het is best een redelijke OP, voor TS zijn doen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:03 schreef KreKkeR het volgende:
Mijn hemel wat een lap tekst.
Ik ben normaal altijd wel v/d goede discussie icm een goed onderbouwd verhaal, maar TS kennende icm deze lap tekst pas ik dit keer.
haarquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is best een redelijke OP, voor TS zijn doen.
Whatever.quote:
Of dat pappa en mamma de leraar tegen de grond drukken, ik heb weleens meegemaakt dat een leerling trots vertelt dat dat gebeurt is, iedereen erover praat, de leraar dan boos is en er geen antwoord op wilt geven et cetera...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:05 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wat. In vergelijking met dit valt mijn oude school wel heel erg mee dan.
Omdat er blijkbaar geen ander goed meetinstrument is en anders het ene vwo moeilijker is dan de anderequote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:08 schreef GhpH het volgende:
Waarom heb je ook examens die landelijk opgesteld worden... te dom om op te noemen...
Jij bent wel echt in een enorme pauperbuurt opgegroeid hè, mits dit allemaal waar is.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:08 schreef mapima het volgende:
[..]
Of dat pappa en mamma de leraar tegen de grond drukken, ik heb weleens meegemaakt dat een leerling trots vertelt dat dat gebeurt is, iedereen erover praat, de leraar dan boos is en er geen antwoord op wilt geven et cetera...Dat zegt genoeg.
Wie weet dat ik de OP morgen dan maar even doorlees, we'll seequote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is best een redelijke OP, voor TS zijn doen.
Leiden de gekstuhhh. -.-quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij bent wel echt in een enorme pauperbuurt opgegroeid hè, mits dit allemaal waar is.
'de moslims', ja?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:10 schreef Spanky78 het volgende:
Nja, de moslims maken het wel heel lastig om het alleen nog over losse personen te hebben als hele scholen aan dit soort zaken meewerken.
In mijn OP gaat het om katholieke, algemeen bijzondere en openbare basisscholen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:11 schreef deadprez het volgende:
En zoals TS al zegt, denk ik dat dit heus niet alleen op islamitische scholen gebeurt. Of nou ja, dat weet ik eigenlijk wel zeker.
Yup. Daar ging het hier toch over? Zij begint zelf over 'de moslims'quote:
Gelukkig maar dat alle moslims op dergelijke scholen zittenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:10 schreef Spanky78 het volgende:
Nja, de moslims maken het wel heel lastig om het alleen nog over losse personen te hebben als hele scholen aan dit soort zaken meewerken.
Ja klopt, dat is hoe de moslims in Nederland in het leven staan, fuck Nederland en fuck de wet.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:15 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Yup. Daar ging het hier toch over? Zij begint zelf over 'de moslims'
Wel grappig, dat zo ongeveer de enige moslimschool juist door de cultuur (onlosmakelijk verbonden met religie) van eer en doofpot op deze manier gefraudeerd heeft. Weer een incidentje zeker?
Voglens mij hebben we te maken met een bevolkingsgroep die onze samenleving niet accepteert zoals hij is, de Nederlandse wet ondergeschikt aan hun eigen regels en daar ook naar handelt.
Maar het laat wel zien als je ze met elkaar in hun eigen kringetje hun gang laat gaan he?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:15 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat alle moslims op dergelijke scholen zitten
Weet je wel dat NL maar twee islamitisch middelbare scholen had en honderen niet-islamitische? Islamitisch is dus niet eens representatief hierbij, dat aantal is gewoon te klein.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:26 schreef IPA35 het volgende:
Weinig samenhangende verhaal.
Komt erop neer dat wat er op die ene school gebeurd is best wel een extreem geval is.
Slechte prestaties en dit soort geintjes lijken wel endemisch te zijn aan 'islamitische' scholen, als we naar de cijfers kijken, maar dat heeft er inderdaad weinig mee van doen.
Maar omdat we lief moeten doen tegen moslims moeten we het door de vingers zien of zo? Want op andere scholen gebeuren vast dezelfde dingen?
TS voelt zich denk ik aangevallen of zo. Maar dat is denk ik niet terecht.
Dan waren het basisscholen, feit is in elk geval dat islamitische scholen over het algemeen slecht presteren. Maar goed, je bent dan ook niet helemaal lekker wanneer je je kinderen naar zo'n school stuurt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:28 schreef mapima het volgende:
[..]
Weet je wel dat NL maar twee islamitisch middelbare scholen had en honderen niet-islamitische? Islamitisch is dus niet eens representatief hierbij, dat aantal is gewoon te klein.
Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. Als dit echt waar is...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:08 schreef mapima het volgende:
[..]
Of dat pappa en mamma de leraar tegen de grond drukken, ik heb weleens meegemaakt dat een leerling trots vertelt dat dat gebeurt is, iedereen erover praat, de leraar dan boos is en er geen antwoord op wilt geven et cetera...Dat zegt genoeg.
Bouwfraude zegt toch ook niks over 'autochtone Nederlanders in het algemeen'? En verder ben je blijkbaar niet goed op de hoogte v/d het reilen en zeilen van autochtone politici...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:17 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Maar het laat wel zien als je ze met elkaar in hun eigen kringetje hun gang laat gaan he?
Net als in stadsdeelraden, wijken etc. Gaat wel echt lekker he? Ook echt veel goede voorbeelden.... en weinig incidenten.
Ik heb niets tegen losse moslims, maar ik heb wel iets tegen de cultuur en de religie. Ik vind het achterlijk, barbaars, wreed en onwenselijk. Individuele mensen vind ik allemaal ok, zolang ze zich aan de Nederlandse wet houden en onze eigen cultuur respecteren.
Nou zo te horen was het wel waar. En die jongen was er ook zo een die meisjes sloeg. Een keer zei een leraar er wat van, zegt dat joch dat hij dat mag omdat in de Indonesische cultuur dat normaal is en zijn ouders het ook goedvinden...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:29 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. Als dit echt waar is...
Leuk dat je zo'n verhaal neerpoot maar met 'ik heb wel gehoord' of 'mensen hebben bevestigd' kan ik niet veel.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:00 schreef mapima het volgende:
En kids met arme ouders die wel goede cijfers hebben blijven vaker zitten dan kids met slechte cijfers. Dit hebben meerdere mensen bevestigd.
Ik heb ook weleens iets gehoord over dat een leraar die net werkte op een basisschool in Leiden de Kooi (tokkiewijk) een jongetje straf had gegeven, en dat de volgende dag de vader op school kwam, aan die leraar vroeg of hij klappen wilt, en ook bijna de leraar mishandeld heeft.
Joh dit was een voorbeeld dat sws vaker is gebeurdquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Leuk dat je zo'n verhaal neerpoot maar met 'ik heb wel gehoord' of 'mensen hebben bevestigd' kan ik niet veel.
Heb je ook onderbouwing voor dat soort uitspraken?
In België maakt elke leraar zijn eigen examens. Werkt ook beter dan in Nederland. Let maar eens op, mensen die middelbaar in België hebben gedaan worden in Nederland openlijk ontvangen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:08 schreef mapima het volgende:
[..]
Omdat er blijkbaar geen ander goed meetinstrument is en anders het ene vwo moeilijker is dan de andere
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:31 schreef mapima het volgende:
[..]
Joh dit was een voorbeeld dat sws vaker is gebeurd
Mee eens.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:11 schreef deadprez het volgende:
En zoals TS al zegt, denk ik dat dit heus niet alleen op islamitische scholen gebeurt. Of nou ja, dat weet ik eigenlijk wel zeker.
Het rapport was er anders heel duidelijk over.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:29 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Bouwfraude zegt toch ook niks over 'autochtone Nederlanders in het algemeen'?
Er is niet eens 1 moslimcultuur. Maar goed, mensen zijn nogal makkelijk in het trekken van conclusies.
Voor sommige mensen is het vaak als volgt: "wanneer iemand vd 'eigen groep' iets doet, dan weet men er een apart naampje aan te geven: "bijv. trailer trash', 'tokkie', etc. Wanneer het iemand van een vreemde groep is projecteert men dit op de hele groep.
Begrijp me niet verkeerd, het kan best zo zijn dat bepaalde problematiek vaker voorkomt binnen bepaalde groepen. Maar de fraude/problemen binnen die school 1-op-1 koppelen aan de moslimcultuur, dat is wel heel kort door de bocht.
Ah ja, de incompetente leraar die zijn eigen falen kan verbloemen of niet eens doorheeft dat zijn examen laatste klas middelbareschool hoogste niveau qua niveau eigenlijk lager ligt dan het veterstrikdiploma groep 1quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:32 schreef GhpH het volgende:
[..]
In België maakt elke leraar zijn eigen examens. Werkt ook beter dan in Nederland. Let maar eens op, mensen die middelbaar in België hebben gedaan worden in Nederland openlijk ontvangen.
Waarover? Wees specifiek aub.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:33 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Het rapport was er anders heel duidelijk over.
Wat, serieus?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:32 schreef GhpH het volgende:
In België maakt elke leraar zijn eigen examens.
Nee. Verklaar dan eens dat België hoger scoort qua onderwijsgraad?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ah ja, de incompetente leraar die zijn eigen falen kan verbloemen of niet eens doorheeft dat zijn examen laatste klas middelbareschool hoogste niveau qua niveau eigenlijk lager ligt dan het veterstrikdiploma groep 1![]()
![]()
Zolang ik geen flauw idee heb over welke maatstaf jij 't hebt kan ik al helemaal niks verklaren he...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:35 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee. Verklaar dan eens dat België hoger scoort qua onderwijsgraad?
Nee wij gaan Nederland leegzuigen tot de laatste cent en daar ga jij echt helemaal geen flikker aan doenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:03 schreef spierbal het volgende:
Ben jij voor een kwart Pools?quote:
Lijkt me gewoon een school die bang is dat ze geen subsidie meer gaan ontvangen en het dan maar op deze manier proberen op te lossen. Heeft weinig met de islam of whatever te maken, dit zullen wel meer scholen doen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:40 schreef Spanky78 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)d-boven-de-wet.dhtml
Heeft helemaal niets met eergevoel en cultuur te maken natuurlijk.
neequote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:44 schreef Geralt het volgende:
Dit is een test. Kan iemand deze post even quoten aub?
Ik denk dat je in België eveneens achterbuurten hebt waar het een klerezooi is.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:41 schreef mapima het volgende:
Wat me opvalt is dat mensen in België in het algemeen zich netter gedragenMisschien vinden zij het vaker leuk op school dan kids in NL en behalen zij daardoor betere schoolresultaten?
Dat beweert toch helemaal niemand hier?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:40 schreef Spanky78 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)d-boven-de-wet.dhtml
Heeft helemaal niets met eergevoel en cultuur te maken natuurlijk.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:42 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ben jij voor een kwart Pools?
Ja, dat is zo'n beetje het enige Pools dat ik ken, en nu heb jij het al gebruiktquote:
Kurwaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat is zo'n beetje het enige Pools dat ik ken, en nu heb jij het al gebruikt
Mijn oma was inderdaad uitermate cool.quote:
Dat die leraren daar niet weggaan johquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:30 schreef mapima het volgende:
[..]
Nou zo te horen was het wel waar. En die jongen was er ook zo een die meisjes sloeg. Een keer zei een leraar er wat van, zegt dat joch dat hij dat mag omdat in de Indonesische cultuur dat normaal is en zijn ouders het ook goedvinden...Hij maakt allochtonen belachelijk.
Tis ook een verschrikkelijk moeilijke taal voor ons beheersers van de (een) Germaanse taalquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat is zo'n beetje het enige Pools dat ik ken, en nu heb jij het al gebruikt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Ben al 5 jaar van die school weg. Bijna alle leraren hebben ontslag genomen, zijn ontslagen, of zijn met pensioen. Ken geen hond daar.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:54 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dat die leraren daar niet weggaan joh
geen memrise kennenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Tis ook een verschrikkelijk moeilijke taal voor ons beheersers van de (een) Germaanse taal
Post ze hier.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:14 schreef mapima het volgende:
Hahahah al die DM's die ik nu krijg ik ga stoek
Sorry.quote:
Zaterdagavond hè.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Weer een beetje baldadig vanavond.
Zo ken ik je niet!quote:Op zondag 26 januari 2014 00:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Weer een beetje baldadig vanavond.
Gaat dus eigenlijk nergens over dit topic is dat de samenvatting?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:29 schreef JochemSjakie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit vat dit topic wel samen.
Bedankt voor de tip!quote:
Boeie, over een maand toch 3maanden toch tour door noord-amerikaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee wij gaan Nederland leegzuigen tot de laatste cent en daar ga jij echt helemaal geen flikker aan doen
Struisvogel, een roze bril, en een kopje thee. De favoriete objecten van TS.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:32 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Gaat dus eigenlijk nergens over dit topic is dat de samenvatting?
Zo. Jij bent nu wel goed voorbereid om het leven in de Nederlandsche maatschappij.quote:Op zondag 26 januari 2014 02:32 schreef Cinderellaaa het volgende:
Wel een herkenbare klacht dit.
Ik zat op een 'zwarte' basisschool, waarbij alles goed geregeld was. Goede leraren en goed onderwijsniveau. Daarna ging ik naar een 'witte' middelbare school met allemaal kakkers eerste klasse, die allemaal hockey of paardrijden deden als sport en waarvan de ouders minimaal dokter/ advocaat was. Was een en al politiek spelletje wat er afspeelde.. die rijke kakkers konden van alles maken, maar er werden nooit maatregelen genomen, terwijl als een van de weinige allochtonen iets deed dit gelijk hard werd aangepakt.
Niet gelezen maar ik geloof je meteen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Jij moet stoppen met het openen van baggertopics.
voor mij geldt jouw verhaal in de derde klas... in de tweede zaten er nief alleen kakkers ook meer mensen eaarvan je dacht dat die "nofmaal" zijn maar dat zijn ze dus niet xdquote:Op zondag 26 januari 2014 02:32 schreef Cinderellaaa het volgende:
Wel een herkenbare klacht dit.
Ik zat op een 'zwarte' basisschool, waarbij alles goed geregeld was. Goede leraren en goed onderwijsniveau. Daarna ging ik naar een 'witte' middelbare school met allemaal kakkers eerste klasse, die allemaal hockey of paardrijden deden als sport en waarvan de ouders minimaal dokter/ advocaat was. Was een en al politiek spelletje wat er afspeelde.. die rijke kakkers konden van alles maken, maar er werden nooit maatregelen genomen, terwijl als een van de weinige allochtonen iets deed dit gelijk hard werd aangepakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |