Ben al 5 jaar van die school weg. Bijna alle leraren hebben ontslag genomen, zijn ontslagen, of zijn met pensioen. Ken geen hond daar.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:54 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dat die leraren daar niet weggaan joh
geen memrise kennenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Tis ook een verschrikkelijk moeilijke taal voor ons beheersers van de (een) Germaanse taal
Post ze hier.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:14 schreef mapima het volgende:
Hahahah al die DM's die ik nu krijg ik ga stoek
Sorry.quote:
Zaterdagavond hè.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Weer een beetje baldadig vanavond.
Zo ken ik je niet!quote:Op zondag 26 januari 2014 00:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Weer een beetje baldadig vanavond.
Gaat dus eigenlijk nergens over dit topic is dat de samenvatting?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:29 schreef JochemSjakie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit vat dit topic wel samen.
Bedankt voor de tip!quote:
Boeie, over een maand toch 3maanden toch tour door noord-amerikaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee wij gaan Nederland leegzuigen tot de laatste cent en daar ga jij echt helemaal geen flikker aan doen
Struisvogel, een roze bril, en een kopje thee. De favoriete objecten van TS.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:32 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Gaat dus eigenlijk nergens over dit topic is dat de samenvatting?
Zo. Jij bent nu wel goed voorbereid om het leven in de Nederlandsche maatschappij.quote:Op zondag 26 januari 2014 02:32 schreef Cinderellaaa het volgende:
Wel een herkenbare klacht dit.
Ik zat op een 'zwarte' basisschool, waarbij alles goed geregeld was. Goede leraren en goed onderwijsniveau. Daarna ging ik naar een 'witte' middelbare school met allemaal kakkers eerste klasse, die allemaal hockey of paardrijden deden als sport en waarvan de ouders minimaal dokter/ advocaat was. Was een en al politiek spelletje wat er afspeelde.. die rijke kakkers konden van alles maken, maar er werden nooit maatregelen genomen, terwijl als een van de weinige allochtonen iets deed dit gelijk hard werd aangepakt.
Niet gelezen maar ik geloof je meteen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Jij moet stoppen met het openen van baggertopics.
voor mij geldt jouw verhaal in de derde klas... in de tweede zaten er nief alleen kakkers ook meer mensen eaarvan je dacht dat die "nofmaal" zijn maar dat zijn ze dus niet xdquote:Op zondag 26 januari 2014 02:32 schreef Cinderellaaa het volgende:
Wel een herkenbare klacht dit.
Ik zat op een 'zwarte' basisschool, waarbij alles goed geregeld was. Goede leraren en goed onderwijsniveau. Daarna ging ik naar een 'witte' middelbare school met allemaal kakkers eerste klasse, die allemaal hockey of paardrijden deden als sport en waarvan de ouders minimaal dokter/ advocaat was. Was een en al politiek spelletje wat er afspeelde.. die rijke kakkers konden van alles maken, maar er werden nooit maatregelen genomen, terwijl als een van de weinige allochtonen iets deed dit gelijk hard werd aangepakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |