Dank je wel!!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat een leuk cadeautje vlindur, gefeliciteerd!
Wat hebben jullie gedaan, lily? Ik moet over een paar weken ook weer, voor dezelfde leeftijd, maar uk schijnt nog niet veel inspiratie te hebben. Itt z'n zus, die 6 dagen eerder jarig is, maar alles al geregeld heeft <3quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:19 schreef lily het volgende:
Hier een jongensfeestje weer overleefd, pfoe. Was top.
Heb ik ook ooit gedaan. Was het makkelijkste feestje ooit. Zitten met een boek/haakwerk en de kinderen maken zichzelf moe.quote:Op zondag 26 januari 2014 07:59 schreef Saffier het volgende:
T heeft zijn feestje nog tegoed. Hij wil naar zo'n ballenbakspeelparadijs... Ik moet nog even moed verzamelen daarvoor.
We hebben een gymzaaltje afgehuurd met een clublokaal en keuken erbij. Een collega van me is beheerder daar en woont ertegenover dus het was voor een prikkiequote:
er zijn regelmatig kortingsacties van dieverse dingenquote:Op zondag 26 januari 2014 12:10 schreef pinquit het volgende:
Dat zijn echt de beste feestjes eigenlijk he?
Max wordt er niet zo gelukkig van, feestjes van zichzelf. Het wordt tot nu toe meestal een soort grote strijd, en ik kan daar heel slecht mee omgaan, want Max is thuis in zn eentje nooit zo. Ik ben geen juf, dus weet niet zo goed hoe ik een groep voor-de-lol-stoeiende-jongens kan bedarenofzo.
Nou goed, t bleek voor niemand echt leuk te zijn, dus heb met Max afgesproken dat het leuker kan zijn als we 1 goeie vriend uitnodigen en ergens heen gaan (naturalis, nemo, plaswijckpark, bios oid). Hij vindt dat gelukkig een heel goed ideeMaar ik heb wel een beetje t gevoel dat ik m daarmee tekort doe (geld- en autotechnisch kan er echt maar 1 kindje mee dan).
Waarom kunnen feestjes met veel kinderen ergens anders wel leuk zijn?ik doe echt iets verkeerd.
Ah ja, dat wordt 'm niet hierquote:Op zondag 26 januari 2014 10:30 schreef lily het volgende:
[..]
We hebben een gymzaaltje afgehuurd met een clublokaal en keuken erbij. Een collega van me is beheerder daar en woont ertegenover dus het was voor een prikkie
Piece of cake; 8 voetbaljongens in een gymzaal...geef ze een bal en ze zijn dolgelukkig. Allemaal de hele ochtend nog wedstrijden gespeeld maar dat houdt ze niet tegen om de rest van de middag door te gaan.
Op een gegeven moment hadden we een parcours uitgezet met banken, matten, bokken, touwen e.d. en dat vonden ze een kwartier leuk maar toen begonnen ze er gewoon weer doorheen te voetballen.
Misschien een vorm van jaloezie? Omdat kleine kinderen meestal meer aandacht krijgen/nodig hebben. Ik zeg maar wat hoor maar ik herken het wel. Onze dochter van ruim 5 vermaakt zich prima met haar oudere nichtjes maar als haar jongere neefjes er zijn wordt ze ook stiervervelend. Steeds aandacht trekken en heel bozig naar mij toe. Zeker als ik even met neefje klets/kleur/speel. Best vermoeiend en lastig om dan nog leuk met je visite te converserenquote:Op zondag 26 januari 2014 14:02 schreef Groofsken-jeweetwel het volgende:
Ja, het zal wel zoiets zijn ja, al is het niet zo letterlijk. Het gedrag wordt niet echt kinderlijk. Alleen maar druk en met een dwingende vraag om mijn aandacht.
Ook niet voortdurend hoor, maar genoeg om mij te frustreren.
Nou jaaa, het hoort erbij, laat los, let go. Ik ben de frustratie weer kwijt nu, dus het is wel weer oké. Stom, dat soort dingen.
Whut?quote:Op maandag 27 januari 2014 10:41 schreef PureEvil het volgende:
Hoppa, dan rij je 'sochtends met een lekker gangetje naar huis, sta je ineens in tegenovergestelde rij richting.
Ben met mn auto gaan glijden, en vol tegen een huis aangeknald. Gelukkig hebben we niks, maar de auto wel :/
Ja wij zijn ok ! Gelukkig welquote:Op maandag 27 januari 2014 10:47 schreef Cathmar het volgende:
Schrikken PE. Alleen de auto in de kreukel, jullie verder ok?
quote:
Jij 250 km rijden ?quote:Op maandag 27 januari 2014 11:13 schreef Luigi het volgende:
Wonen jullie allemaal in Friesland ofzo?
Ik heb gisteren 250km gereden en ben geen sneeuwvlok tegengekomen! Nog steeds niet, trouwens. En gelukkig, I might add.
Wij waren in Drenthe op verkansie.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:13 schreef Luigi het volgende:
Wonen jullie allemaal in Friesland ofzo?
Ik heb gisteren 250km gereden en ben geen sneeuwvlok tegengekomen! Nog steeds niet, trouwens. En gelukkig, I might add.
Man Man Man .... het was zeker niet vrijwillig ?quote:
Ahja, het zat allemaal aan de noordoostkant geloof ik he? Frappant dat daar zoveel OUDers vandaan komenquote:Op maandag 27 januari 2014 11:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij waren in Drenthe op verkansie.
Ja, het was echt heel vreemd naar huis rijden gisteren, het ene moment moet je uitkijken dat je niet het kanaal inglijdt, en het 50 km verderop kun je met gemak 140 rijden.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:16 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ahja, het zat allemaal aan de noordoostkant geloof ik he? Frappant dat daar zoveel OUDers vandaan komenalthans, zo lijkt het nu
.
quote:Op maandag 27 januari 2014 11:16 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ahja, het zat allemaal aan de noordoostkant geloof ik he? Frappant dat daar zoveel OUDers vandaan komenalthans, zo lijkt het nu
.
Het idee kon in eerste instantie ook niet echt op mijn enthousiasme rekenenquote:Op maandag 27 januari 2014 11:22 schreef Luigi het volgende:
Ik zou het dan weer niet snel op gaan zoeken geloof ik, die sneeuw ellende!
Behoorlijk wat ongelukken gebeurt gisteren.
nou, hier alleen een heel klein beetje sneeuw wat al netjes wegsmelt.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij waren in Drenthe op verkansie.
Heftig! Gelukkig hebben jullie niets!quote:Op maandag 27 januari 2014 12:55 schreef PureEvil het volgende:
En dan ben je ook nog eens niet goed verzekerd zo blijkt. Lekker dan.
Vanwege geen winterbanden ofzo?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:55 schreef PureEvil het volgende:
Huis wordt wel vergoed , auto niet ?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:55 schreef PureEvil het volgende:
juist ja. blikschade wordt niet vergoed, ruitschade is eigen risico tot 150 euroquote:Op maandag 27 januari 2014 13:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Huis wordt wel vergoed , auto niet ?
Dat eh zuigt.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:23 schreef PureEvil het volgende:
[..]
juist ja. blikschade wordt niet vergoed, ruitschade is eigen risico tot 150 euro
Ja nou dat zowiezo. En ik ben blij dat ik niet aan de andere kant van de weg lag, want daar ligt een behoorlijk diepe slootquote:Op maandag 27 januari 2014 13:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat eh zuigt.
Duur ochtendje , maar wees blij dat het alleen materiaal is (dooddoener).
heftig!quote:Op maandag 27 januari 2014 13:27 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ja nou dat zowiezo. En ik ben blij dat ik niet aan de andere kant van de weg lag, want daar ligt een behoorlijk diepe sloot
Plaatje bij het praatje:
[ afbeelding ]
Nee geen idee. Ik rij vanmiddag ff naar de garage. Ga ik zo ff bellen...Misschien hebben ze ergens zo'n zijkant liggen, van de sloop ofzo...(hoop ik, scheelt weer een hoop geldquote:Op maandag 27 januari 2014 13:43 schreef trui het volgende:
da's vet balen, Pure Evil. al enig idee wat 't gaat kosten om dat te laten repareren?
Dat komt omdat ik een 180 deed. En 180's zijn leuk...Maar alleen bij dartenquote:Op maandag 27 januari 2014 13:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
heftig!
gelukkig op deze plek van de auto en niet waar iemand naast zat
http://www.pannenkoekenboot.nl/quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:51 schreef _Bar_ het volgende:
Nee nog niet lady-wrb, is die ook Open op woensdagen?
sterkt saffier, ik hoop dat je goed kan slapen!quote:Op maandag 27 januari 2014 22:23 schreef Saffier het volgende:
Blergh. Morgen gaat eindelijk die kies eruit. Maar man ik begin 'm nu toch echt wel flink te knijpen![]()
Snel gaan slapen maar.
succes morgen,komt helemaal goed! Slaap lekkerquote:Op maandag 27 januari 2014 22:23 schreef Saffier het volgende:
Blergh. Morgen gaat eindelijk die kies eruit. Maar man ik begin 'm nu toch echt wel flink te knijpen![]()
Snel gaan slapen maar.
lekker van genieten.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:31 schreef Troel het volgende:
vandaag eindelijk openbaar mogen gaan met een best groot project waar veel tijd in is gaan zitten en nog meer tijd in is gaan zitten.
dat voelt goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ook, vooral ook omdat ze schreef dat ze het met de mentor besproken heeft en dat ze het gedrag van L. erg achteruit gegaan vindt. bovendien beantwoordt ze de vraag die ik stelde niet eens.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nee lady dat vind ik niet raar. Eerder raar van die lerares
Doe ik ook zekerquote:
wat fijn saffierquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:26 schreef Saffier het volgende:
Ik heb gewoon haast geen pijn!Wel beurs en hoofdpijn en een irritant gat in mijn mond wat gevoelig is, maar dit is helemaal prima te doen zo!
PE nu ook nog steeds nergens last van hoop ik??
Lady heb je al iets gehoord?
ik heb hem gisteren overhoord terwijl hij met zijn tangle aan het frummelen was.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Zou L er bij gebaat zijn woordjes te leren terwijl hij in een stressbal knijpt? Of op een trampoline springt? Of met een skippybal? Hier werkte dat prima met de tafels.
Alsof je een soort hindernis niet kan opwerpen omdat je hersenen moeten springen en woordjes leren tegelijk. (Of misschien roeien?)
Via skype overhoren?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb hem gisteren overhoord terwijl hij met zijn tangle aan het frummelen was.
weet je wat hij vroeger fijn vond? zo'n vogelnestjesschommel.
alleen is dat ding hier in de buurt weggehaald door de gemeente omdat de hangjeugd hem als extra attractie tijdens het indrinken gebruikte
dat was wel balen en daar heb ik ook geen oplossing voor. ik heb toen in de tuin een gewone schommel opgehangen, maar die gebruikte hij vervolgens niet, dus die is weer gesloopt.
er zit zoveel spanning in zijn lichaam. ook praten gaat met horten en stoten.
alleen tijdens minecraft en skypen hoor ik hem vloeiend praten, dus hij kan het wel.
Wat lastig.... En hinkelend in huis?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb hem gisteren overhoord terwijl hij met zijn tangle aan het frummelen was.
weet je wat hij vroeger fijn vond? zo'n vogelnestjesschommel.
alleen is dat ding hier in de buurt weggehaald door de gemeente omdat de hangjeugd hem als extra attractie tijdens het indrinken gebruikte
dat was wel balen en daar heb ik ook geen oplossing voor. ik heb toen in de tuin een gewone schommel opgehangen, maar die gebruikte hij vervolgens niet, dus die is weer gesloopt.
er zit zoveel spanning in zijn lichaam. ook praten gaat met horten en stoten.
alleen tijdens minecraft en skypen hoor ik hem vloeiend praten, dus hij kan het wel.
Die moet ik echt onthouden voor Tobias!quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Zou L er bij gebaat zijn woordjes te leren terwijl hij in een stressbal knijpt? Of op een trampoline springt? Of met een skippybal? Hier werkte dat prima met de tafels.
Alsof je een soort hindernis niet kan opwerpen omdat je hersenen moeten springen en woordjes leren tegelijk. (Of misschien roeien?)
dat zou wat zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |