Dank je wel!!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat een leuk cadeautje vlindur, gefeliciteerd!
Wat hebben jullie gedaan, lily? Ik moet over een paar weken ook weer, voor dezelfde leeftijd, maar uk schijnt nog niet veel inspiratie te hebben. Itt z'n zus, die 6 dagen eerder jarig is, maar alles al geregeld heeft <3quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:19 schreef lily het volgende:
Hier een jongensfeestje weer overleefd, pfoe. Was top.
Heb ik ook ooit gedaan. Was het makkelijkste feestje ooit. Zitten met een boek/haakwerk en de kinderen maken zichzelf moe.quote:Op zondag 26 januari 2014 07:59 schreef Saffier het volgende:
T heeft zijn feestje nog tegoed. Hij wil naar zo'n ballenbakspeelparadijs... Ik moet nog even moed verzamelen daarvoor.
We hebben een gymzaaltje afgehuurd met een clublokaal en keuken erbij. Een collega van me is beheerder daar en woont ertegenover dus het was voor een prikkiequote:
er zijn regelmatig kortingsacties van dieverse dingenquote:Op zondag 26 januari 2014 12:10 schreef pinquit het volgende:
Dat zijn echt de beste feestjes eigenlijk he?
Max wordt er niet zo gelukkig van, feestjes van zichzelf. Het wordt tot nu toe meestal een soort grote strijd, en ik kan daar heel slecht mee omgaan, want Max is thuis in zn eentje nooit zo. Ik ben geen juf, dus weet niet zo goed hoe ik een groep voor-de-lol-stoeiende-jongens kan bedarenofzo.
Nou goed, t bleek voor niemand echt leuk te zijn, dus heb met Max afgesproken dat het leuker kan zijn als we 1 goeie vriend uitnodigen en ergens heen gaan (naturalis, nemo, plaswijckpark, bios oid). Hij vindt dat gelukkig een heel goed ideeMaar ik heb wel een beetje t gevoel dat ik m daarmee tekort doe (geld- en autotechnisch kan er echt maar 1 kindje mee dan).
Waarom kunnen feestjes met veel kinderen ergens anders wel leuk zijn?ik doe echt iets verkeerd.
Ah ja, dat wordt 'm niet hierquote:Op zondag 26 januari 2014 10:30 schreef lily het volgende:
[..]
We hebben een gymzaaltje afgehuurd met een clublokaal en keuken erbij. Een collega van me is beheerder daar en woont ertegenover dus het was voor een prikkie
Piece of cake; 8 voetbaljongens in een gymzaal...geef ze een bal en ze zijn dolgelukkig. Allemaal de hele ochtend nog wedstrijden gespeeld maar dat houdt ze niet tegen om de rest van de middag door te gaan.
Op een gegeven moment hadden we een parcours uitgezet met banken, matten, bokken, touwen e.d. en dat vonden ze een kwartier leuk maar toen begonnen ze er gewoon weer doorheen te voetballen.
Misschien een vorm van jaloezie? Omdat kleine kinderen meestal meer aandacht krijgen/nodig hebben. Ik zeg maar wat hoor maar ik herken het wel. Onze dochter van ruim 5 vermaakt zich prima met haar oudere nichtjes maar als haar jongere neefjes er zijn wordt ze ook stiervervelend. Steeds aandacht trekken en heel bozig naar mij toe. Zeker als ik even met neefje klets/kleur/speel. Best vermoeiend en lastig om dan nog leuk met je visite te converserenquote:Op zondag 26 januari 2014 14:02 schreef Groofsken-jeweetwel het volgende:
Ja, het zal wel zoiets zijn ja, al is het niet zo letterlijk. Het gedrag wordt niet echt kinderlijk. Alleen maar druk en met een dwingende vraag om mijn aandacht.
Ook niet voortdurend hoor, maar genoeg om mij te frustreren.
Nou jaaa, het hoort erbij, laat los, let go. Ik ben de frustratie weer kwijt nu, dus het is wel weer oké. Stom, dat soort dingen.
Whut?quote:Op maandag 27 januari 2014 10:41 schreef PureEvil het volgende:
Hoppa, dan rij je 'sochtends met een lekker gangetje naar huis, sta je ineens in tegenovergestelde rij richting.
Ben met mn auto gaan glijden, en vol tegen een huis aangeknald. Gelukkig hebben we niks, maar de auto wel :/
Ja wij zijn ok ! Gelukkig welquote:Op maandag 27 januari 2014 10:47 schreef Cathmar het volgende:
Schrikken PE. Alleen de auto in de kreukel, jullie verder ok?
quote:
Jij 250 km rijden ?quote:Op maandag 27 januari 2014 11:13 schreef Luigi het volgende:
Wonen jullie allemaal in Friesland ofzo?
Ik heb gisteren 250km gereden en ben geen sneeuwvlok tegengekomen! Nog steeds niet, trouwens. En gelukkig, I might add.
Wij waren in Drenthe op verkansie.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:13 schreef Luigi het volgende:
Wonen jullie allemaal in Friesland ofzo?
Ik heb gisteren 250km gereden en ben geen sneeuwvlok tegengekomen! Nog steeds niet, trouwens. En gelukkig, I might add.
Man Man Man .... het was zeker niet vrijwillig ?quote:
Ahja, het zat allemaal aan de noordoostkant geloof ik he? Frappant dat daar zoveel OUDers vandaan komenquote:Op maandag 27 januari 2014 11:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij waren in Drenthe op verkansie.
Ja, het was echt heel vreemd naar huis rijden gisteren, het ene moment moet je uitkijken dat je niet het kanaal inglijdt, en het 50 km verderop kun je met gemak 140 rijden.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:16 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ahja, het zat allemaal aan de noordoostkant geloof ik he? Frappant dat daar zoveel OUDers vandaan komenalthans, zo lijkt het nu
.
quote:Op maandag 27 januari 2014 11:16 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ahja, het zat allemaal aan de noordoostkant geloof ik he? Frappant dat daar zoveel OUDers vandaan komenalthans, zo lijkt het nu
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |