nog steeds auditie ronde?quote:
Nope, recall,.... Maar tot nu toe alleen maar dames die in groepjes zingen.quote:
soort van bootkamp?quote:
Nee, snap het nog niet helemaal. Volgens mij gewoon in groepje zingen en dan klaar... door of niet. Ow, Marianne geeft haar golden ticket aan iemand...quote:
thanksquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, snap het nog niet helemaal. Volgens mij gewoon in groepje zingen en dan klaar... door of niet. Ow, Marianne geeft haar golden ticket aan iemand...
Bootcamp is pas in Cuba of zo??
gaat zo beginnenquote:
Mag ik dan weer helemaal alleen het topic volplempen?quote:
van mij mag jequote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mag ik dan weer helemaal alleen het topic volplempen?
Ik wil aandacht en medestandersquote:
Helaas kan ik op zaterdag niet meer meekijken, vanwege een levenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mag ik dan weer helemaal alleen het topic volplempen?
Een leven? welke fokker heeft er nou een levenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas kan ik op zaterdag niet meer meekijken, vanwege een levenBeetje ongezellig om dan op mijn laptop naar een stream te gaan zitten kijken.
Ja ik zal wel raar zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Een leven? welke fokker heeft er nou een leven![]()
Misschien ben je wel een trendsetter, je weet maar nooitquote:
Straks loopt FOK! nog leeg joh!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Misschien ben je wel een trendsetter, je weet maar nooit
Dat moeten we ook niet hebben....quote:
Door de week heb ik dan weer minder 'leven', dus het valt ook niet heel veel op verder.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat moeten we ook niet hebben....
Dan moet je maar gewoon genieten van je leven en er niet teveel ruchtbaarheid aan geven....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |