Ze moeten van te voren voorspellen wie ja zegt. als dat klopt telt dat dubbel iddquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik/we zijn er net achter: als diegene die je kiest ja zegt geldt de stem dubbel.
dankequote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze moeten van te voren voorspellen wie ja zegt. als dat klopt telt dat dubbel idd
Was de lapo van het vorige topic...quote:
Welke vraag?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:33 schreef Karina het volgende:
Die vraag weet ik niet. Ik gok Marianne 'Ich bin wie du' Rosenberg.
Wie er volgend seizoen in de jury zit. De andere naam weet ik al niet meer, die kende ik niet.quote:
volgend seizoen? deze is net begonnenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie er volgend seizoen in de jury zit. De andere naam weet ik al niet meer, die kende ik niet.
Ow ja dan heb ik de vraag niet goed gelezen zekerquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:39 schreef Burner82 het volgende:
Maar jury nu is: Jury: Mieze Katz, Marianne Rosenberg, Prince Kay One, Dieter Bohlen
Dat had hij al gezegd dat hij ze beide deed... Maar het was idd wel ontzettend slechtquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:46 schreef Karina het volgende:
Kolere wat vals. Uh wat 2 liedjes door elkaar
Oh had ik niet gehoord af en toe hapert het een beetje.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat had hij al gezegd dat hij ze beide deed... Maar het was idd wel ontzettend slecht
Die tattoos doen ernstig afbreukquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:55 schreef Karina het volgende:
En, is het wat? Beetje teveel tattoos naar mijn smaak.
Dat is ook niet zo heel moeilijkquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:26 schreef Karina het volgende:
Heej Nederlander hij spreekt wel goed Duits!
Het gebrek aan accent is ook een accentquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:26 schreef Karina het volgende:
Ik hoor helemaal geen accent, maar ik ben ook geen Duitser natuurlijk.
Woorden niet zo maar accent hoor je toch wel meestal.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo heel moeilijk
Gewoon stil zijn en mooi zijn is genoegquote:
Beetje wat de jury zegt dusquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gewoon stil zijn en mooi zijn is genoeg
Dan zie ik toch liever die blonde weerquote:
Al dan niet met een verschrikkelijk duits accentquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:54 schreef Anonymousz het volgende:
99% v.d kanidaten zingen wel engels
Spoilerquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:54 schreef Anonymousz het volgende:
99% v.d kanidaten zingen wel engels
ik mis lukasquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Al dan niet met een verschrikkelijk duits accent
Hij zei het en die meid zingt meteen in het Duitsquote:
Ik ookquote:
hij lijkt herman wel van idols die deed ook elke jaar meequote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:03 schreef Burner82 het volgende:
Wie zit er aan zijn ballen te draaien?
Ik ga voor Donald duckquote:
wiedieyoewiediejoequote:
Dat blijf je hopenquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
wiedieyoewiediejoezal wel with you moeten zijn?
Die trok het ook niet meerquote:
Waarschijnlijk. En volgende ronde er (weer) uit.quote:
over een kwartier begint hetquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:14 schreef Burner82 het volgende:
Volgende week wordt dus weer de "faal" uitzending
Thnxquote:
ik ben erquote:
Ik begon me al alleen te voelenquote:
meestal is karina bij jequote:
Vandaag helemaal alleenquote:
over 5 minutesquote:
nog steeds auditie ronde?quote:
Nope, recall,.... Maar tot nu toe alleen maar dames die in groepjes zingen.quote:
soort van bootkamp?quote:
Nee, snap het nog niet helemaal. Volgens mij gewoon in groepje zingen en dan klaar... door of niet. Ow, Marianne geeft haar golden ticket aan iemand...quote:
thanksquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, snap het nog niet helemaal. Volgens mij gewoon in groepje zingen en dan klaar... door of niet. Ow, Marianne geeft haar golden ticket aan iemand...
Bootcamp is pas in Cuba of zo??
gaat zo beginnenquote:
Mag ik dan weer helemaal alleen het topic volplempen?quote:
van mij mag jequote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mag ik dan weer helemaal alleen het topic volplempen?
Ik wil aandacht en medestandersquote:
Helaas kan ik op zaterdag niet meer meekijken, vanwege een levenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mag ik dan weer helemaal alleen het topic volplempen?
Een leven? welke fokker heeft er nou een levenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas kan ik op zaterdag niet meer meekijken, vanwege een levenBeetje ongezellig om dan op mijn laptop naar een stream te gaan zitten kijken.
Ja ik zal wel raar zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Een leven? welke fokker heeft er nou een leven![]()
Misschien ben je wel een trendsetter, je weet maar nooitquote:
Straks loopt FOK! nog leeg joh!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Misschien ben je wel een trendsetter, je weet maar nooit
Dat moeten we ook niet hebben....quote:
Door de week heb ik dan weer minder 'leven', dus het valt ook niet heel veel op verder.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat moeten we ook niet hebben....
Dan moet je maar gewoon genieten van je leven en er niet teveel ruchtbaarheid aan geven....
over 5 min begint hetquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat moeten we ook niet hebben....
Dan moet je maar gewoon genieten van je leven en er niet teveel ruchtbaarheid aan geven....
Is het wat? heb vorige aflevering na kwartiertje of zo afgezet....quote:
geen idee want ik kijk nietquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Is het wat? heb vorige aflevering na kwartiertje of zo afgezet....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |