Knuffelen is zo awesome.quote:
Toch bijna niemand die de lapo leest. Zonde om er iets zinnigs neer te zetten.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:07 schreef Buurpoes het volgende:
Lapo als lapo is zo mogelijk nog erger dan vol als lapo.![]()
Precies.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch bijna niemand die de lapo leest. Zonde om er iets zinnigs neer te zetten.
Ik lees ze allemaal.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch bijna niemand die de lapo leest. Zonde om er iets zinnigs neer te zetten.
Nee sorry ik doe geen onderzoek onder fokkersquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:11 schreef MapleDrive het volgende:
[..]
Hmm is daar al onderzoek naar geweest?
Waarom zou je niet meerdere keren seks per 24u kunnen hebben ?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:12 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Alsof jij in de afgelopen 24 uur geen seks hebt gehad.
Dat klopt. Ik heb geen seks gehad.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:12 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Alsof jij in de afgelopen 24 uur geen seks hebt gehad.
Ik zal faxie erop aanspreken...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:13 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb geen seks gehad.
Hard levenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:13 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb geen seks gehad.
Hard knock lifequote:
zou er bij moeten komenquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hard knock life
[..]
zou er bij moeten komen
Retweet.quote:
Bareback Mountain.quote:
Eigenlijk een serie, maar de afleveringen zijn anderhalf uur lang.quote:
Is dat een sequel op Brokeback Mountain?quote:
Ik betwijfel of D dat ook iets vindt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Retweet.
[..]
Blue is the warmest color.
Dear John.
Blue is the warmest color wel.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat een sequel op Brokeback Mountain?
[..]
Ik betwijfel of D dat ook iets vindt.
Dat schijnt best een kutfilm te zijn met een onrealistische seksscene om heteromannen te lokken.quote:
Heb de film nooit gezien. Slechts het boek gelezen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat schijnt best een kutfilm te zijn met een onrealistische seksscene om heteromannen te lokken.
Geen actie/geweld/stoere mannen dus saai. Zo simpel is hij.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Blue is the warmest color wel.
Lief verhaal over een meisje dat haar seksualiteit ontdekt.
Met grafische scenes.
Aaaw liefquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil weer een slang.
X-Men First Class?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen actie/geweld/stoere mannen dus saai. Zo simpel is hij.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |