Knuffelen is zo awesome.quote:
Toch bijna niemand die de lapo leest. Zonde om er iets zinnigs neer te zetten.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:07 schreef Buurpoes het volgende:
Lapo als lapo is zo mogelijk nog erger dan vol als lapo.![]()
Precies.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch bijna niemand die de lapo leest. Zonde om er iets zinnigs neer te zetten.
Ik lees ze allemaal.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch bijna niemand die de lapo leest. Zonde om er iets zinnigs neer te zetten.
Nee sorry ik doe geen onderzoek onder fokkersquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:11 schreef MapleDrive het volgende:
[..]
Hmm is daar al onderzoek naar geweest?
Waarom zou je niet meerdere keren seks per 24u kunnen hebben ?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:12 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Alsof jij in de afgelopen 24 uur geen seks hebt gehad.
Dat klopt. Ik heb geen seks gehad.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:12 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Alsof jij in de afgelopen 24 uur geen seks hebt gehad.
Ik zal faxie erop aanspreken...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:13 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb geen seks gehad.
Hard levenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:13 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb geen seks gehad.
Hard knock lifequote:
zou er bij moeten komenquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hard knock life
[..]
zou er bij moeten komen
Retweet.quote:
Bareback Mountain.quote:
Eigenlijk een serie, maar de afleveringen zijn anderhalf uur lang.quote:
Is dat een sequel op Brokeback Mountain?quote:
Ik betwijfel of D dat ook iets vindt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Retweet.
[..]
Blue is the warmest color.
Dear John.
Blue is the warmest color wel.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat een sequel op Brokeback Mountain?
[..]
Ik betwijfel of D dat ook iets vindt.
Dat schijnt best een kutfilm te zijn met een onrealistische seksscene om heteromannen te lokken.quote:
Heb de film nooit gezien. Slechts het boek gelezen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat schijnt best een kutfilm te zijn met een onrealistische seksscene om heteromannen te lokken.
Geen actie/geweld/stoere mannen dus saai. Zo simpel is hij.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Blue is the warmest color wel.
Lief verhaal over een meisje dat haar seksualiteit ontdekt.
Met grafische scenes.
Aaaw liefquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil weer een slang.
X-Men First Class?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen actie/geweld/stoere mannen dus saai. Zo simpel is hij.
quote:
Zo was mijn slangetje ook.quote:
Gezellig.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen actie/geweld/stoere mannen dus saai. Zo simpel is hij.
Lijkt me leuk om zo een slang een keer vast te houden.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo was mijn slangetje ook.![]()
Maar dan zwart,rood en geel.
Ons luxepaardje, hoor.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bier is op en kan niet bij de koelkast vanaf hier onder mijn dekentje
Ik was te lui om iets op te zoeken. Heb het een ander laten doen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:33 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ze kijkt niet blij. Wel mooi lijf.
Meh. Niets erotisch aan imho.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:33 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ze kijkt niet blij. Wel mooi lijf.
Goed zo, delegeren die hap!!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:34 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik was te lui om iets op te zoeken. Heb het een ander laten doen.
heb verder ook niet naar de foto gekeken
Zal ik er dan maar weer een kopen?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om zo een slang een keer vast te houden.
Harde struggels meidquote:
Dat moet je niet aan mij vragen bro.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zal ik er dan maar weer een kopen?
Kan ik ook eens knuffelen
Ik denk gewoon heel anders soort dames.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jamaar jij valt op blije dames...
Hmm, ligt eraan, kan soms wel sexy zijn, mits niet te rare kleur.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Harde struggels meid
Nouja, dan maar opstaan en wat pakken.
Fas, wat vind jij van felgekleurde haren?
Kan ook..zo goed ken ik fietsie niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:37 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik denk gewoon heel anders soort dames.
Ik denk als jij zijn gifjes in kpd bekijkt je snel genoeg zijn voorkeuren weetquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kan ook..zo goed ken ik fietsie niet.
Ik ben gek van blauwquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, ligt eraan, kan soms wel sexy zijn, mits niet te rare kleur.
Wat is de maximum leeftijd die een man mag hebben om jouw sekspartner te mogen zijn?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:40 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik denk als jij zijn gifjes in kpd bekijkt je snel genoeg zijn voorkeuren weet
Oh nee, verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben gek van blauw
[ afbeelding ]
Jammer van al dat metaal.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben gek van blauw
[ afbeelding ]
Prachtig!! Heeft mijn broer ook eens gehad, maar zulk lang haar is wel erg mooi in blauw.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben gek van blauw
[ afbeelding ]
30quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is de maximum leeftijd die een man mag hebben om jouw sekspartner te mogen zijn?
Oh, van mij nog wel een eind in de veertig.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:47 schreef zeefje het volgende:
[..]
30. En bij jou? JIj bent van de vrouwenliefde toch
Jee, een medestander.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Prachtig!! Heeft mijn broer ook eens gehad, maar zulk lang haar is wel erg mooi in blauw.
Whehehe.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn ma heeft vandaag mijn hele kamer opgeruimd
Maar dan ook echt heel goed. Er kwam een condoom tevoorschijn(ongebruikt enzo :' )
En die dingen heb ik al veel te lang niet aangeraakt dus dat is echt heel grondig geweest
Sowieso, fel gekleurd haar heeft wel watquote:
Wat heb je tegen paprika's?quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, van mij nog wel een eind in de veertig.
VA, mijn vriendquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sowieso, fel gekleurd haar heeft wel wat
En toen heeft iemand het weer netjes teruggebracht?quote:
Ze zijn smerig en ze stinken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat heb je tegen paprika's?
Weet niet of je het verhaal van mij en ''treinmeisje'' kent? Maar die had dat dus ookquote:
Gelukkig wel.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
En toen heeft iemand het weer netjes teruggebracht?
Camilla Henemark is al 49, hè.quote:
Op een oude fiets moet je het lerenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Camilla Henemark is al 49, hè.
Niets mis met mensen met levenservaringquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, vertel.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet niet of je het verhaal van mij en ''treinmeisje'' kent? Maar die had dat dus ook
Die moet ik even opzoeken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Steeds minder.quote:
Mja, vind haar niet zo knap.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook ouder als mij.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, van mij nog wel een eind in de veertig.
Even opgezocht en ben het wel met je eens. Ze is zeker niet lelijk, maar ik vind het niet echt wat.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, vind haar niet zo knap.
Nou, er zijn grenzen hoor...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Niets mis met mensen met levenservaring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |