SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij klaagt toch ook per mail.quote:
Ja, zul je zien dat ze dan heel verontwaardigd gaan doen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon een flinke ban opleggen die raaskallen, dan doen ze het nooit meer.
Ik zou niet weten waaromquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zul je zien dat ze dan heel verontwaardigd gaan doen.
Is Roda - Utrecht op kanaal 3 of 5?quote:
Ja, daarom zie ik Feyenoord ook als eerste afhaken, die hebben echt een hele dunne selectie.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Nelom en Armenteros werden er woensdag ook ingebracht.
Ik ook niet nee, maar het gebeurt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom
3 gr.gr.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:01 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Is Roda - Utrecht op kanaal 3 of 5?
Dan heb je nog nooit goed naar Armenteros gekeken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:01 schreef GGMM het volgende:
Ja, daarom zie ik Feyenoord ook als eerste afhaken, die hebben echt een hele dunne selectie.
Ja, of Bakkal.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit goed naar Armenteros gekeken.
Voorspelling: Kuipers waant zich in de Kuip en geeft een onterechte penalty, Pellé maakt eerst een debiel sprongetje en schiet dan huizenhoog over.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Voorspelling:
Boëtius scoort de 2-1 en Pelle de 2-2 uit een strafschop, waarna Cabral in de 93ste minuut de 3-2 maakt.
beugelsdijk schopt zo iemand onderuitquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Voorspelling:
Boëtius scoort de 2-1 en Pelle de 2-2 uit een strafschop, waarna Cabral in de 93ste minuut de 3-2 maakt.
Dit boeit echt niemandquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:04 schreef Paul het volgende:
Roda en Utreg hebben geen zin om te scoren
Die staat ook bij mijn favorieten, met Koedetti toenquote:
Het zou de avond compleet makenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:04 schreef j0rdiiii het volgende:
DOELPUNT nee! Buitenspel en mis. Zou Sierd gezegd hebben als hij commentaar bij deze wedstrijd mocht geven.
Mij welquote:
Was vanmiddag ijzersterk, het duo De Vos en De Mos.quote:
Het zou voor mij één van de weinige redenen zijn om het Spaanse voetbal te volgenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was vanmiddag ijzersterk, het duo De Vos en De Mos.
Jammer dat Real scoorde tijdens het restaurant verhaal, nogal onbeleefd van die voetballers.
Daar moet ik bij zijnquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:06 schreef FiliusDeorum het volgende:
Feyenoorders die huilen om een spandoekje maar wel iedereen en alles de kanker toewensen in het Feyenoord topic
Prima showtje weer.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het zou voor mij één van de weinige redenen zijn om het Spaanse voetbal te volgen
Niet alleen in het topic maar ook via DM en PMquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:06 schreef FiliusDeorum het volgende:
Feyenoorders die huilen om een spandoekje maar wel iedereen en alles de kanker toewensen in het Feyenoord topic
Terechtquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:07 schreef PizzaGeit het volgende:
De 3-0 zal eerder vallen dan de 2-1 vrees ik
Idd lachwekkend die gastenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niet alleen in het topic maar ook via DM en PM
Nogmaalsquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In ieder geval met een meer dan degelijke spits naast hem. Wat niet wegneemt dat Boetius heus een talent is, maar zijn valtechniek is even goed/slecht als bij Mertens. Mooi met het ruggetje gebogen naar de grond duiken.
De Kraaien zijn wel grappig
Weet iemand of Ajax al een penalty heeft gekregen dit seizoen? Kan ik me niet herinneren.quote:
ajax v feyenoordquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Weet iemand of Ajax al een penalty heeft gekregen dit seizoen? Kan ik me niet herinneren.
Ze hebben afgelopen week geroepen dat ze kampioen moeten wordenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wat is Feyenoord aan het doen dan.
Ajax - Feyenoord in ieder geval welquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Weet iemand of Ajax al een penalty heeft gekregen dit seizoen? Kan ik me niet herinneren.
Ja, die onterechte thuis tegen Feyenoord. Eigenlijk wel opvallend, allebei de klassiekers had Ajax in de eerste half uur helemaal niks in te brengen en was de eerste kans uit het niets voor Ajax een goalquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Onterecht.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:11 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja, die onterechte thuis tegen Feyenoord. Eigenlijk wel opvallend, allebei de klassiekers had Ajax in de eerste half uur helemaal niks in te brengen en was de eerste kans uit het niets voor Ajax een goal
Ah, oke. Verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze hebben afgelopen week geroepen dat ze kampioen moeten worden
Not sure if..quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:11 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja, die onterechte thuis tegen Feyenoord. Eigenlijk wel opvallend, allebei de klassiekers had Ajax in de eerste half uur helemaal niks in te brengen en was de eerste kans uit het niets voor Ajax een goal
http://www.elfvoetbal.nl/(...)atistieken/penaltiesquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al, als je daar borden neerzet dan spoor je echt niet.quote:
FC Barcelona uit, Feyenoord thuisquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zelfs in Duitsland doen ze dat beterquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al, als je daar borden neerzet dan spoor je echt niet.
Den Haag heeft enkel strijd. Laat ze alsjeblieft niet proberen een wedstrijd op tactiek uit te spelen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:12 schreef AFCNiels het volgende:
Als ik Ado was zou ik maar eens tijd gaan rekken, ze hebben de punten hard nodig.
Ah, ja die Sigthorsson toen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:13 schreef donroyco het volgende:
[..]
FC Barcelona uit, Feyenoord thuis
Het gestuntel van PSV willen missenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat ik zo maar eens ga.
Bij deze draag ik het gezag over aan GGMM
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gezag is toch de aanvaarde macht? Hebben wij wel aanvaard dat GGMM mod is?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze zijn gewoon bar slechtquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:14 schreef alors het volgende:
Dit is gewoon zo'n wedstrijd dat de bal er niet in wil bij Feyenoord, ook al is het natuurlijk ondermaats.
Lekker aan het doelsaldo werkenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:12 schreef AFCNiels het volgende:
Als ik Ado was zou ik maar eens tijd gaan rekken, ze hebben de punten hard nodig.
Bedankt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb net nog voorspeld dat ze gaan winnen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het gestuntel van PSV willen missen
Kompt goedquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij deze draag ik het gezag over aan Paul
Nielsquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb net nog voorspeld dat ze gaan winnen.
Hier ben ik het niet mee eensquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Clasie > Blind. Dat moge wel duidelijk zijn.
Toch Pizza?
Ja, net als Mathijssen en Schaken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:17 schreef PizzaGeit het volgende:
Immers lag alweer
Doet er ook alles aan om ADO te helpen
IMMERS LAAT JE TATTOO ZIENquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:17 schreef PizzaGeit het volgende:
Immers lag alweer
Doet er ook alles aan om ADO te helpen
Ik ben blij dat hij niet naar Ajax komt, ik heb hem nooit echt goed gevonden.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:18 schreef donroyco het volgende:
Heitinga scoort nog even een afscheidsgoaltje.
Weinig mensen eigenlijk. Volgens mij alleen in vak 410.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben blij dat hij niet naar Ajax komt, ik heb hem nooit echt goed gevonden.
Die mensen hebben dan ook niks met voetbal te maken. Nudistenclubje.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weinig mensen eigenlijk. Volgens mij alleen in vak 410.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:16 schreef Scorpie het volgende:
Dit feyenoord gaat nog wel de 2-2 maken let maar op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen Ado pas bij 2-3 denk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pelle is een van de weinig spelers in de eredivisie die het verschil maakt...quote:
Spelen iets minder kutquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:22 schreef Tchock het volgende:
Speelt Feyenoord ook echt beter dan de tweede helft of is het nog steeds zo kut?
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:22 schreef Tassendief het volgende:
Mooiste goaltune van de eredivisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#nofanboy
En ook een van de weinige spelers waar ik een grafhekel aan hebquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:22 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Pelle is een van de weinig spelers in de eredivisie die het verschil maakt...
Als je van carnaval houdt wel ja.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mooiste goaltune van de eredivisie
#nofanboy
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:22 schreef Tassendief het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:simwasse twitterde op zaterdag 25-01-2014 om 19:42:43@JanDirkStouten WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOS reageer retweet
Anders wordt het feesten met je kraaienmasker op.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben droevig. Kutleven
Ado gooit het vast wel weg in de laatste 5 minuten
mooiste goaltune is geen goaltune. Mja alleen ajax is zo verstandig.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mooiste goaltune van de eredivisie
#nofanboy
Service he?twitter:NOSvoetbal twitterde op zaterdag 25-01-2014 om 20:24:54DOELPUNT: ADO Den Haag-Feyenoord 2-3 (Roland Alberg, 77') #adofey http://t.co/Ei2xO5Ir5G reageer retweet
NAC ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
mooiste goaltune is geen goaltune. Mja alleen ajax is zo verstandig.
450.000 geboden + Immers deal?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV vraagt anderhalf miljoen voor Zanka.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:28 schreef Pino112 het volgende:
Service he?twitter:NOSvoetbal twitterde op zaterdag 25-01-2014 om 20:24:54DOELPUNT: ADO Den Haag-Feyenoord 2-3 (Roland Alberg, 77') #adofey http://t.co/Ei2xO5Ir5G reageer retweet
Bij PSV schijnen ze ook een goaltune te hebben. Alleen heeft niemand die gehoord.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
mooiste goaltune is geen goaltune. Mja alleen ajax is zo verstandig.
Dat is een belediging voor een stoeptegelquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:29 schreef donroyco het volgende:
Immers, motoriek van een stoeptegel.
hihahoquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat is een belediging voor een stoeptegel
hehequote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij PSV schijnen ze ook een goaltune te hebben. Alleen heeft niemand die gehoord.
Precies, gewoon gejuich moet je horen niets andersquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Oh dacht te herinneren dat ze het daar ook hadden. Die tunes zijn altijd zo achterlijk.
3-2 toch?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:28 schreef Pino112 het volgende:
Mja, hangt er vanaf. Bij ons heb je ook wel een goaltune maar die wordt niet gezongen zoals bij Feyenoord bijvoorbeeld. Dan vind ik het niet zo erg.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Precies, gewoon gejuich moet je horen niets anders
Misschien maar een CR7 bellen voor tips.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:32 schreef Heeinz het volgende:
En dan zit Pellé z'n haar ook nog eens niet meer. Wat een kutavond
Mag ik ook hopen ja. Greg is de beste die we hebben voor die positie.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik hoop toch maar dat van Gaal gewoon voor Greg kiest.
ah zo.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Precies, dus daarom die 'Service he?'
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:33 schreef Caland het volgende:
Kanon. Lijkt me een mooi spitsenduo met De Kogel.
Mwa, gewoon geen is het beste. Heerlijk dat gejuich ipv zo'n carnavalsnummer.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mja, hangt er vanaf. Bij ons heb je ook wel een goaltune maar die wordt niet gezongen zoals bij Feyenoord bijvoorbeeld. Dan vind ik het niet zo erg.
Of van der Gunquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:33 schreef Caland het volgende:
Kanon. Lijkt me een mooi spitsenduo met De Kogel.
Ja maar Janmaat doet het zo goed tegen RKC en NACquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik hoop toch maar dat van Gaal gewoon voor Greg kiest.
Nu maar hopen dat Heerenveen en dergelijke een keer naar hun stand speelt tegen de concurrentie.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:32 schreef Smoofie het volgende:
Konijn, je nieuwe eerste club heeft eindelijk succes.
Van der Gun en De Kogel, een dodelijk duo.quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Van der Gun en De Kogel, een dodelijk duo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |