Nee, dat heb ik dan weer niet.quote:
wantquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik dan weer niet.
Ik heb geen vriendin of ONSquote:
jimbo wil welquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendin of ONS
wat wl ikquote:
ons?quote:
Ik wil Jimbo niet. Zijn gezichtshaar is intimiderend. Sowieso wil ik geen mensen die baardhaar kunnen groeien. Of een penisquote:
quote:
vraag t je moeder even, verhaal gaat de rondte dat die er wel van houd.quote:
mijn moeder neukt niet, is maagdquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vraag t je moeder even, verhaal gaat de rondte dat die er wel van houd.
Vrouwen kunnen een penis laten groeien.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil Jimbo niet. Zijn gezichtshaar is intimiderend. Sowieso wil ik geen mensen die baardhaar kunnen groeien. Of een penis
zie jamesquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen een penis laten groeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vrouwen wil ik ook nietquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
als je dat geloofd ben je wel heel erg onder het vmbo niveau bezigquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze je opwindend.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die vrouwen wil ik ook niet
:''(quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je dat geloofd ben je wel heel erg onder het vmbo niveau bezig
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:57 schreef Toto69 het volgende:
omfg![]()
waarom zoek je mannen op baddooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
dan nog, online datingquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
stond bovenaan zo'n pagina, ik zoek geen mannen
Ohquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze je opwindend.
Dat was toch niet zo moeilijk
Omdat je koel bent? En ik kan na 10 uur Albert Heijn niet meer haten, want de haat is opquote:
Gezellig hoor, bedankt:)quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:04 schreef Toto69 het volgende:
cachet hoe was het met tjacka sof ezell
I know that feeling.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat je koel bent? En ik kan na 10 uur Albert Heijn niet meer haten, want de haat is op
Klanten
hoequote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:11 schreef xcachet het volgende:
Toto je kan hen zelf gewoon uitloggen.
Toto doet dit gewoon zelf hoorquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:11 schreef xcachet het volgende:
Toto je kan hen zelf gewoon uitloggen.
dit ookquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi been op de achtergrond.
10/10, zou raken.
Dat zijn mijn benen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi been op de achtergrond.
10/10, zou raken.
Je weet tegen wie je nu praat hequote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bij log uit staan meerdere locaties. Of je loopt dom te trollen.
Je moet wat als je aandacht te kort komt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toto doet dit gewoon zelf hoorzit niemand op zijn account
Hoi trouwens
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tegen iemand met een hoop wanhoop.
Niveau wordt er niet hoger van neequote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je moet wat als je aandacht te kort komt.
Hoi fokkie. Hoe was jouw dag?
Heb het gelezenquote:
Oh lekker. Ik wil ook weer eens gaan zwemmenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niveau wordt er niet hoger van nee
Beetje gezwommen vanmorgen, en gelezen vanmiddag gelezen![]()
Hoe was et vandaag met meeten?
Lekkerquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb het gelezen
Hoe smaakten ze?
Ik hou niet minder van je omdat je vrouwelijke benen hebt.quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou niet minder van je omdat je vrouwelijke benen hebt.
Moe, heel moe. Kutklanten. Zoveel haat. Zo weinig IQquote:
Oh beetje zoals fokquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moe, heel moe. Kutklanten. Zoveel haat. Zo weinig IQ
Maar ik ben wel heel liefdevol nu
Dommer. Op zaterdag zijn veel van de actieproducten op en als er gevraagd wordt of iets er is kan ik achter even kijken. Maar als het 3 keer gevraagd wordt hoef ik na de eerste keer niet meer te kijken. Maar dan worden ze boos.quote:
Goed zo. Spreid de liefde.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moe, heel moe. Kutklanten. Zoveel haat. Zo weinig IQ
Maar ik ben wel heel liefdevol nu
Wordt niet altijd op prijsgesteld hier, ben ik ineens een slijmbal n shitquote:
Je mag ook tegen mij praten hoor.quote:
Spreid je benenquote:
Vanmiddag zag ik een sleutel op de grond liggen. Dus ik pak het op, loop naar het dichtstbijzijnde huis, bel aan en vraag of het van haar is. Pakt de sleutel uit mijn hand en gooit de deur dicht.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wordt niet altijd op prijsgesteld hier, ben ik ineens een slijmbal n shit
Natuurlijk.quote:
Mensenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vanmiddag zag ik een sleutel op de grond liggen. Dus ik pak het op, loop naar het dichtstbijzijnde huis, bel aan en vraag of het van haar is. Pakt de sleutel uit mijn hand en gooit de deur dicht.
Niet eens een bedankje.
Mensen
[..]
Natuurlijk.
Jij bent ook lief.
Ja jij hebt het ultieme er al uitquote:
Hoi chef onderkinquote:
Hoe bevalt je abo?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vanmiddag zag ik een sleutel op de grond liggen. Dus ik pak het op, loop naar het dichtstbijzijnde huis, bel aan en vraag of het van haar is. Pakt de sleutel uit mijn hand en gooit de deur dicht.
Niet eens een bedankje.
Mensen
[..]
Natuurlijk.
Jij bent ook lief.
Ik moest lachenquote:
VAquote:
Mjaquote:
Ik ben een beetje een newb, weet niet wat ik er allemaal mee kan doen.quote:
ik heb je gewhapptquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moest lachenhet boeit je inderdaad ook geen kut
Ik heb het ook alleen maar voor m'n notes hahaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja
Zijn wel een paar lieve mensen, ja. Maar ik word steeds moeier van al die vervelende mensen.
[..]
Ik ben een beetje een newb, weet niet wat ik er allemaal mee kan doen.
Heb even in Abo meegekeken, maar dat is niet voor mij kennelijk.
Kleurtjes geven aan vrienden is wel leuk.Vond het tof dat ik mijn notes eens kon zien.
Waren bullshit notes, maar toch.
Ik kan niet 4 dingen tegelijkquote:
Verzamel je zoveel notes dan? Boefje dat je bent.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het ook alleen maar voor m'n notes haha
fok-it en kanovinnie zijn beste mattiesquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verzamel je zoveel notes dan? Boefje dat je bent.
Kano vindt mij inderdaad niet zo lief neequote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verzamel je zoveel notes dan? Boefje dat je bent.
je positieve note is wegquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kano vindt mij inderdaad niet zo lief nee
Wat heb je hem aangedaan?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kano vindt mij inderdaad niet zo lief nee
Waarom dat?quote:
Belachelijkquote:
Ja?quote:
Er groeit wel wat maar of dat het is weet ik nietquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zijn we nog wel vrienden ik heb het idee dat we uit elkaar groeien
als het is wat ik denk dat het isquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er groeit wel wat maar of dat het is weet ik niet
Mijne nog nietquote:
Belachelijk dit inderdaadquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
word tijd voor een sheik bij feyenoord
hoe was je dag tjackaquote:
En als je Legia zegt dan zeg je indirect ook Ado den Haag...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
gelukkig ben ik binnekort full time legia hooli met LR
Er staat 2-0 dus dan zal het ongetwijfeld wel 2-0 staan ja.quote:
okquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er staat 2-0 dus dan zal het ongetwijfeld wel 2-0 staan ja.
Hoi Tjacka. Zal ik mijn nieuwste slechte act tegen jou ook weer stoppen? Ik heb je steun hard nodig de komende tijd.quote:
oh maakt mij niet uitquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Tjacka. Zal ik mijn nieuwste slechte act tegen jou ook weer stoppen? Ik heb je steun hard nodig de komende tijd.
Oh. Moet kunnen toch als enige 'man' in een verder vrouwenmeet. Niks mis met jezelf vermaken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh maakt mij niet uit
ik heb mij vandaag als mega FOK!autist neergezet bij sof en ezell
ik moest lachenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Moet kunnen toch als enige 'man' in een verder vrouwenmeet. Niks mis met jezelf vermaken.
Haha zag je hoe ik man in die zin zette
nu snap ik waarom je 'man' werd genoemd.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik moest lachen
ik ga aan de rooie jilzz
Etsoequote:
Post van James in zitzaktopic gezien? Kan je wel concluderen dat ze op ons doeldequote:
Nee? Wat zei hij dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Post van James in zitzaktopic gezien? Kan je wel concluderen dat ze op ons doelde
weirdquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Post van James in zitzaktopic gezien? Kan je wel concluderen dat ze op ons doelde
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Dwarsdoorsnede van de Vikingsamenleving;
1. Jarlar (Earls = grootgrondbezitters)
2. Karls (vrije boeren) vrij
----------------------------------------------------------------
3. Thralls (slaven zijn volstrekt rechtloos) onvrij
Dit boeit echt niemand. Ik begin stress te voelenEindelijk
Ik zit ook mobiel. Doe zo welquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zit mobiel, kijk anders ff in dat topic
Watquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:32 schreef Fok-it het volgende:
Immers krijg serieus een hele nare aandoening
Nee niksquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En eindigen bij de J van James?
Ik heb je wel door hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |