als het is wat ik denk dat het isquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er groeit wel wat maar of dat het is weet ik niet
Mijne nog nietquote:
Belachelijk dit inderdaadquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
word tijd voor een sheik bij feyenoord
hoe was je dag tjackaquote:
En als je Legia zegt dan zeg je indirect ook Ado den Haag...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
gelukkig ben ik binnekort full time legia hooli met LR
Er staat 2-0 dus dan zal het ongetwijfeld wel 2-0 staan ja.quote:
okquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er staat 2-0 dus dan zal het ongetwijfeld wel 2-0 staan ja.
Hoi Tjacka. Zal ik mijn nieuwste slechte act tegen jou ook weer stoppen? Ik heb je steun hard nodig de komende tijd.quote:
oh maakt mij niet uitquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Tjacka. Zal ik mijn nieuwste slechte act tegen jou ook weer stoppen? Ik heb je steun hard nodig de komende tijd.
Oh. Moet kunnen toch als enige 'man' in een verder vrouwenmeet. Niks mis met jezelf vermaken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh maakt mij niet uit
ik heb mij vandaag als mega FOK!autist neergezet bij sof en ezell
ik moest lachenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Moet kunnen toch als enige 'man' in een verder vrouwenmeet. Niks mis met jezelf vermaken.
Haha zag je hoe ik man in die zin zette
nu snap ik waarom je 'man' werd genoemd.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik moest lachen
ik ga aan de rooie jilzz
Etsoequote:
Post van James in zitzaktopic gezien? Kan je wel concluderen dat ze op ons doeldequote:
Nee? Wat zei hij dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Post van James in zitzaktopic gezien? Kan je wel concluderen dat ze op ons doelde
weirdquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Post van James in zitzaktopic gezien? Kan je wel concluderen dat ze op ons doelde
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Dwarsdoorsnede van de Vikingsamenleving;
1. Jarlar (Earls = grootgrondbezitters)
2. Karls (vrije boeren) vrij
----------------------------------------------------------------
3. Thralls (slaven zijn volstrekt rechtloos) onvrij
Dit boeit echt niemand. Ik begin stress te voelenEindelijk
Ik zit ook mobiel. Doe zo welquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zit mobiel, kijk anders ff in dat topic
Watquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:32 schreef Fok-it het volgende:
Immers krijg serieus een hele nare aandoening
Nee niksquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En eindigen bij de J van James?
Ik heb je wel door hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |