ik heb je gewhapptquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moest lachenhet boeit je inderdaad ook geen kut
Ik heb het ook alleen maar voor m'n notes hahaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja
Zijn wel een paar lieve mensen, ja. Maar ik word steeds moeier van al die vervelende mensen.
[..]
Ik ben een beetje een newb, weet niet wat ik er allemaal mee kan doen.
Heb even in Abo meegekeken, maar dat is niet voor mij kennelijk.
Kleurtjes geven aan vrienden is wel leuk.Vond het tof dat ik mijn notes eens kon zien.
Waren bullshit notes, maar toch.
Ik kan niet 4 dingen tegelijkquote:
Verzamel je zoveel notes dan? Boefje dat je bent.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het ook alleen maar voor m'n notes haha
fok-it en kanovinnie zijn beste mattiesquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verzamel je zoveel notes dan? Boefje dat je bent.
Kano vindt mij inderdaad niet zo lief neequote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verzamel je zoveel notes dan? Boefje dat je bent.
je positieve note is wegquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kano vindt mij inderdaad niet zo lief nee
Wat heb je hem aangedaan?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kano vindt mij inderdaad niet zo lief nee
Waarom dat?quote:
Belachelijkquote:
Ja?quote:
Er groeit wel wat maar of dat het is weet ik nietquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zijn we nog wel vrienden ik heb het idee dat we uit elkaar groeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |