Moe, heel moe. Kutklanten. Zoveel haat. Zo weinig IQquote:
Oh beetje zoals fokquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moe, heel moe. Kutklanten. Zoveel haat. Zo weinig IQ
Maar ik ben wel heel liefdevol nu
Dommer. Op zaterdag zijn veel van de actieproducten op en als er gevraagd wordt of iets er is kan ik achter even kijken. Maar als het 3 keer gevraagd wordt hoef ik na de eerste keer niet meer te kijken. Maar dan worden ze boos.quote:
Goed zo. Spreid de liefde.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moe, heel moe. Kutklanten. Zoveel haat. Zo weinig IQ
Maar ik ben wel heel liefdevol nu
Wordt niet altijd op prijsgesteld hier, ben ik ineens een slijmbal n shitquote:
Je mag ook tegen mij praten hoor.quote:
Spreid je benenquote:
Vanmiddag zag ik een sleutel op de grond liggen. Dus ik pak het op, loop naar het dichtstbijzijnde huis, bel aan en vraag of het van haar is. Pakt de sleutel uit mijn hand en gooit de deur dicht.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wordt niet altijd op prijsgesteld hier, ben ik ineens een slijmbal n shit
Natuurlijk.quote:
Mensenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vanmiddag zag ik een sleutel op de grond liggen. Dus ik pak het op, loop naar het dichtstbijzijnde huis, bel aan en vraag of het van haar is. Pakt de sleutel uit mijn hand en gooit de deur dicht.
Niet eens een bedankje.
Mensen
[..]
Natuurlijk.
Jij bent ook lief.
Ja jij hebt het ultieme er al uitquote:
Hoi chef onderkinquote:
Hoe bevalt je abo?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vanmiddag zag ik een sleutel op de grond liggen. Dus ik pak het op, loop naar het dichtstbijzijnde huis, bel aan en vraag of het van haar is. Pakt de sleutel uit mijn hand en gooit de deur dicht.
Niet eens een bedankje.
Mensen
[..]
Natuurlijk.
Jij bent ook lief.
Ik moest lachenquote:
VAquote:
Mjaquote:
Ik ben een beetje een newb, weet niet wat ik er allemaal mee kan doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |