Albanië heeft toch een ander nummer gekozen vanwege het terugtrekken van het nummer door de schrijver. Het nieuwe nummer:quote:Op maandag 29 december 2014 11:26 schreef TheVulture het volgende:
De winnaar:
Blijkbaar heeft deze dame ooit The Voice of Italy gewonnen, dus die 12 punten van Italie zitten wel in de tas, sowieso weten die landen elkaar makkelijk te vinden qua punten
quote:
SPOILER: 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 70% gewijzigd door Peter op 17-03-2015 21:32:43 ]
Ja er komt nog een nieuwe versie. Volgens mij wordt het in het Engels uitgevoerd straks.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:50 schreef Deceit het volgende:
De studie versie duurt 3,5 minuut, en liedje mag max 3:06 (???) duren.. Dus die intro zal wel komen te vervallen. Mooi liedje! Zie het graag in de finale
Ik had eigenlijk verwacht dat dit laatste zou worden. Het had een hoog 3J's-gehalte, met een onopvallend liedje, slechte act en matige loting.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:01 schreef Toposcoupe het volgende:
Slechts vijftiende in de eerste halve finale met 22 punten. Sneu voor Hersi, samen met Litouwen mijn favoriet onder de niet-gekwalificeerde landen.
Klajdi Musabelliu lijkt me wel een gevaarlijke outsider.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:40 schreef Cyan9 het volgende:
Hmm, ik herken geen namen. Kan er verder weinig over zeggen.
De aloude Albanese aanpassingstruc was een paar jaar weg maar daar zijn ze weerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:02 schreef Cyan9 het volgende:
Albanië heeft een nieuw nummer voor Elhaida: "I'm Alive."
Ik was al benieuwd welk land dit jaar deze truc zou gaan toepassen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De aloude Albanese aanpassingstruc was een paar jaar weg maar daar zijn ze weer
Albanië komt normaal altijd met 26 verbeterde versies en remixen tot aan het ESF, dit zijn meer Wit-Russische praktijken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De aloude Albanese aanpassingstruc was een paar jaar weg maar daar zijn ze weer
Het officiële statement op de ESC website is dat de schrijver het nummer heeft terug getrokken, waardoor het niet meer mogelijk was ermee op te treden op het songfestival. Nu kun je je afvragen hoeveel hier van waar is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:48 schreef grazz het volgende:
Blijf het wel apart vinden... Het publiek stemt op een artiest en lied waarvan je wil dat het je land vertegenwoordigt. Vervolgens heeft de artiest dus eigenlijk schijt aan die stemmers (dankzij al die mensen mag je als artiest je land vertegenwoordigen, het publiek geeft je het vertrouwen) en je kiest vervolgens een heel ander lied. Of heeft de artiest in kwestie geen vertrouwen in het lied? Ik vind het niet helemaal eerlijk tegenover de kijkers.
Met mijn bijdrage verander ik dit toch niet. Boeiend dus. Nu maar hopen dat het een beter lied is.
Oh , ja dan neem ik de zangeres / ploeg niets kwalijk, maar vind het nog steeds weird. Waarom zou je een nummer terugtrekken. De exposure die je krijgt als songwriter is toch geweldig lijkt me. Zal wel onenigheid zijn geweest ofzo.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het officiële statement op de ESC website is dat de schrijver het nummer heeft terug getrokken, waardoor het niet meer mogelijk was ermee op te treden op het songfestival. Nu kun je je afvragen hoeveel hier van waar is.
Ik vind haar persoonlijk niet zo lekker klinken, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:48 schreef ijs_beer het volgende:
Degelijk, maar valt verder nog niet zo heel veel uit op te maken denk ik.
Viel me niet echt op eigenlijk De hoge noten zijn misschien t probleem?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind haar persoonlijk niet zo lekker klinken, maar dat kan aan mij liggen.
2e "owow" zeg maar (ik ben lekker duidelijk vandaag ), in het begin, en weer vanaf 20 seconden.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Viel me niet echt op eigenlijk De hoge noten zijn misschien t probleem?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |