Maar toch leuk dat je bent gekomenquote:Op zondag 26 januari 2014 13:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha neeGibson zat hier al voordat ik lid werd
Klopt. Kwam er ook pas later achterquote:Op zondag 26 januari 2014 13:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Maar toch leuk dat je bent gekomen![]()
P.s. Eerst wist je helemaal niet dat je me ook in het echt kende
Kloptquote:Op zondag 26 januari 2014 13:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt. Kwam er ook pas later achterVolgens mij omdat Mikey je echte naam een keer zei ofzo
Troe det. Hep juh gleik inquote:Op zondag 26 januari 2014 13:30 schreef Amarantha het volgende:
En scheelt dat je een naam hebt die weinig mensen hebben
quote:
Ah, het is dus andersom.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha neeGibson zat hier al voordat ik lid werd
Nee maar wel via inteert contact gehad. Gozer van ergens in de 30 of zo.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Ooit trouwens iemand tegen gekomen (in real life of internet) met de zelfde naam?
Graag gedaan Bondquote:Op zondag 26 januari 2014 13:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, het is dus andersom.
Bedankt Gibson voor het binnenhalen van een leuke chick.
Weet ook niet wat leuker klinktquote:Op zondag 26 januari 2014 13:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Eerst was het nog BondieAlsof ik in de tussentijd meters ben gegroeid
Fixed, en hoiquote:
Prachtig als anderen dan een priceless gezicht trekken terwijl je aan het stomen bentquote:Op zondag 26 januari 2014 09:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
En of het gestonken heeft vannacht.Schijten en de deur openhouden omdat het anders niet te doen is
Bondie klinkt schattigquote:Op zondag 26 januari 2014 13:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Weet ook niet wat leuker klinkt
[..]
Fixed, en hoi
Ongeveer zelfde hoeveelheid als hier. Geniet er nog maar ff van, morgen is het waarschijnlijk drab.quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 13:46 schreef Snowbells het volgende:
Kutleven, heb helemaal niks te doen vandaag
Daar is de Zondag voorquote:Op zondag 26 januari 2014 13:46 schreef Snowbells het volgende:
Het is altijd een soort van discriminatie stimuli die mijn gedrag in stand houd.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Prachtig als anderen dan een priceless gezicht trekken terwijl je aan het stomen bent
Als je dan ook nog eens een schattige vrouw bent, ben jij vanaf nu Bondie.quote:
Ik moet eigenlijk effe wat boodschapjes doen, maar heb der goffadommah heul geen zin in.quote:
Dan zal ik eerst iets weg moeten laten halen en iets anders op moeten laten vullen.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Als je dan ook nog eens een schattige vrouw bent, ben jij vanaf nu Bondie.
Ik heb nig ongv 300 pagina's huiswerk als je wilt??quote:Op zondag 26 januari 2014 13:46 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan zal ik eerst iets weg moeten laten halen en iets anders op moeten laten vullen.
Begrijpen ze wel denk ikquote:Op zondag 26 januari 2014 14:27 schreef Amarantha het volgende:
Hopen dat oma en papa niet teleurgesteld zijn over 't feit dat hun cadeau een maandje later komt
Paps wist het al en oma kreeg een envelop met geld van mijn tante.. met geld van allemaal mensen erin. Oma weet dus niet of ik wel of niet geld erin heb gelegdquote:Op zondag 26 januari 2014 18:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen probleem dat het cadeautje later komt?
Straks left 4 dead spelen?quote:Op zondag 26 januari 2014 13:46 schreef Snowbells het volgende:
Is toch niet zo'n probleem? Als je haar later jouw cadeau geeft komt dat als leuke verrassingquote:Op zondag 26 januari 2014 18:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Paps wist het al en oma kreeg een envelop met geld van mijn tante.. met geld van allemaal mensen erin. Oma weet dus niet of ik wel of niet geld erin heb gelegd
Patat.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik nog wat eten ga bestellen
Alleen geen idee wat
Is dat zuurkool?quote:Op zondag 26 januari 2014 18:59 schreef bondage het volgende:
Dat wordt smullen straks.
[ afbeelding ]
Nee grammetje of 45quote:
Hahaquote:Op maandag 27 januari 2014 13:11 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik heb er 1 uit polen...Poolse robo
Oh ik zie nu pas je berichtjequote:Op maandag 27 januari 2014 13:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ghe ghe, had ik nog aan goede schatting.
Ja ik weet hetquote:Op maandag 27 januari 2014 13:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ama hint. Probeer die 3 posts in 1 te houdenAlle pagina's barsten van jouw dubbele en tripple posts
Ghe ghe krijg je shitload aan notes voor volgens mij maar weet ik niet zekerquote:Op maandag 27 januari 2014 13:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik weet hetProbeer er op te letten. Sorry
![]()
Echt? Ik zal eens kijkenquote:Op maandag 27 januari 2014 13:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ghe ghe krijg je shitload aan notes voor volgens mij maar weet ik niet zekerexcuses aanvaart
Gelukkig maar, anders had je er vast een paar bijgehad.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt? Ik zal eens kijkenOh heb geen 1 note erbij gekregen
Notes krijg je overal voor. Waarschuwingen maar ook onzin notesquote:Op maandag 27 januari 2014 13:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders had je er vast een paar bijgehad.
Mijn teller staat nog maar op 38. Althans laatste keer dat ik keek.
Maar die notes zijn toch voor als je regels overtreed ?
Dat is omdat jij een vrouw bent, En die mods hun E-penis in je willen steken,quote:Op maandag 27 januari 2014 13:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Notes krijg je overal voor. Waarschuwingen maar ook onzin notesGrotendeels is wel waarschuwingen enz (bij mij dan) maar ook wel een paar lieve/leuke berichtjes van moderators. Ik heb er 17 bij elkaar gespaard in een jaar lid zijn
Ik heb nog nooit iets positiefs teruggekregen van een modquote:Op maandag 27 januari 2014 13:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Notes krijg je overal voor. Waarschuwingen maar ook onzin notesGrotendeels is wel waarschuwingen enz (bij mij dan) maar ook wel een paar lieve/leuke berichtjes van moderators. Ik heb er 17 bij elkaar gespaard in een jaar lid zijn
quote:Op maandag 27 januari 2014 13:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wij mannen krijgen geen positieve notes hoor.
quote:Op maandag 27 januari 2014 13:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb nog nooit iets positiefs teruggekregen van een mod
Ooh jij dacht dat je positieve notes kreeg omdat je zo een leuke user bent.quote:
Ik vond jullie reacties gewoon grappigquote:Op maandag 27 januari 2014 13:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ooh jij dacht dat je positieve notes kreeg omdat je zo een leuke user bent.
Sorry for breaking ur bubble hun.
Die mods hier hebben jou in hun dromen al zo vaak doorgepaaldquote:Op maandag 27 januari 2014 13:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond jullie reacties gewoon grappig
quote:Op maandag 27 januari 2014 13:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Die mods hier hebben jou in hun dromen al zo vaak doorgepaald![]()
Daarom willen er ook een paar 'komen' op de meet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |