Nee grammetje of 45quote:
Hahaquote:Op maandag 27 januari 2014 13:11 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik heb er 1 uit polen...Poolse robo
Oh ik zie nu pas je berichtjequote:Op maandag 27 januari 2014 13:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ghe ghe, had ik nog aan goede schatting.
Ja ik weet hetquote:Op maandag 27 januari 2014 13:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ama hint. Probeer die 3 posts in 1 te houdenAlle pagina's barsten van jouw dubbele en tripple posts
Ghe ghe krijg je shitload aan notes voor volgens mij maar weet ik niet zekerquote:Op maandag 27 januari 2014 13:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik weet hetProbeer er op te letten. Sorry
![]()
Echt? Ik zal eens kijkenquote:Op maandag 27 januari 2014 13:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ghe ghe krijg je shitload aan notes voor volgens mij maar weet ik niet zekerexcuses aanvaart
Gelukkig maar, anders had je er vast een paar bijgehad.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt? Ik zal eens kijkenOh heb geen 1 note erbij gekregen
Notes krijg je overal voor. Waarschuwingen maar ook onzin notesquote:Op maandag 27 januari 2014 13:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders had je er vast een paar bijgehad.
Mijn teller staat nog maar op 38. Althans laatste keer dat ik keek.
Maar die notes zijn toch voor als je regels overtreed ?
Dat is omdat jij een vrouw bent, En die mods hun E-penis in je willen steken,quote:Op maandag 27 januari 2014 13:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Notes krijg je overal voor. Waarschuwingen maar ook onzin notesGrotendeels is wel waarschuwingen enz (bij mij dan) maar ook wel een paar lieve/leuke berichtjes van moderators. Ik heb er 17 bij elkaar gespaard in een jaar lid zijn
Ik heb nog nooit iets positiefs teruggekregen van een modquote:Op maandag 27 januari 2014 13:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Notes krijg je overal voor. Waarschuwingen maar ook onzin notesGrotendeels is wel waarschuwingen enz (bij mij dan) maar ook wel een paar lieve/leuke berichtjes van moderators. Ik heb er 17 bij elkaar gespaard in een jaar lid zijn
quote:Op maandag 27 januari 2014 13:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wij mannen krijgen geen positieve notes hoor.
quote:Op maandag 27 januari 2014 13:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb nog nooit iets positiefs teruggekregen van een mod
Ooh jij dacht dat je positieve notes kreeg omdat je zo een leuke user bent.quote:
Ik vond jullie reacties gewoon grappigquote:Op maandag 27 januari 2014 13:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ooh jij dacht dat je positieve notes kreeg omdat je zo een leuke user bent.
Sorry for breaking ur bubble hun.
Die mods hier hebben jou in hun dromen al zo vaak doorgepaaldquote:Op maandag 27 januari 2014 13:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond jullie reacties gewoon grappig
quote:Op maandag 27 januari 2014 13:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Die mods hier hebben jou in hun dromen al zo vaak doorgepaald![]()
Daarom willen er ook een paar 'komen' op de meet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |