quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stoners en niet stoners. Kom allen naar de ONZ meet (ONZ / [ONZ MEET] 10 Mei Zwolle)![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb zo'n hele zak Rosti gegeten met ei ui en spek erin ofzo
Nomnomnom. Ook lekker!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb zo'n hele zak Rosti gegeten met ei ui en spek erin ofzo
quote:
Jaaaaquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet gezonder eten dus ik begin met een maaltijdsalade
Kan je net zo goed 2 kroketten halenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet gezonder eten dus ik begin met een maaltijdsalade
Sterkte aan je mede-huisgenoten en burenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
JaaaaIk verheug me nou al op vannacht als het omgezet is in gassen
Dat wordt dus moet met het raam open slapen
They'll need it. De procedure is in werking getreden. Het borrelen is begonnen. De voorbodewindjes die hebben allemaal een diepe doordringende zure warme aromaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Sterkte aan je mede-huisgenoten en buren
Zolang het maar warm isquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
They'll need it. De procedure is in werking getreden. Het borrelen is begonnen. De voorbodewindjes die hebben allemaal een diepe doordringende zure warme aroma
Je bent rot van binnenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dat zit wel goed![]()
Ik moest net kokhalzen
Vibraties?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:09 schreef Murdera het volgende:
Achievement unlocked. Oorbel eruitgeneukt. En nee niet door harde oorseks
Hoe de hell krijg je dat voor elkaar?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:09 schreef Murdera het volgende:
Achievement unlocked. Oorbel eruitgeneukt. En nee niet door harde oorseks
was ook wel ong een record qua hard neukenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Hoe de hell krijg je dat voor elkaar?
Hoef jij niet meer naar de sportschool komende week.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
was ook wel ong een record qua hard neuken
haha die denkwijzequote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Hoef jij niet meer naar de sportschool komende week.
Volgens mij verbrand je redelijk veel calorieën tijdens de sexquote:
haha herkenbaar jaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Volgens mij verbrand je redelijk veel calorieën tijdens de sexIk heb een keer spierpijn gehad nadat ik de nacht ervoor ruige seks had gehad
Halve hartaanvallen heb ik nog niet meegemaakt. Alleen de dag erna een soort van 'kater' zegmaar.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha herkenbaar ja![]()
Of een halve hartaanval
Je gaat exploderen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:59 schreef krullenbolletje het volgende:
Vandaag all you can eat sushi, starbucks, halve zak chips en 2 donuts opEn nu fucking misselijk
Was er iemand van guinnes world records bij om het te bevestigen?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
was ook wel ong een record qua hard neuken
Alleen je account of ook je posts?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
MooizoIemand moet alleen wel even mijn fok account verwijderen want je weet maar nooit
Denk dat het een persoonlijk record wasquote:Op zondag 26 januari 2014 00:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Was er iemand van guinnes world records bij om het te bevestigen?
Je gaat geen poging doen voor een officieel record?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Denk dat het een persoonlijk record was
Ik niet in ieder geval.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Je gaat geen poging doen voor een officieel record?
Herkenbaarquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha herkenbaar ja![]()
Of een halve hartaanval
Yes! Ik kan alleen even geen foto makenquote:Op zondag 26 januari 2014 12:17 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
Ligt er bij jou ook sneeuw? Hier wel![]()
[ afbeelding ]
Nice. Hier sneeuwt het overigens alweer. Ben benieuwd wat voor laag er morgenvroeg ligt. Helaas gaan morgen de temperaturen wel weer stijgen waardoor het maar van korte duur zal zijn.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yes! Ik kan alleen even geen foto makenFoon is leeg, maar dit was vannacht:
[ afbeelding ]
Nu ligt er uiteraard meer
Ohquote:Op zondag 26 januari 2014 12:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Nice. Hier sneeuwt het overigens alweer. Ben benieuwd wat voor laag er morgenvroeg ligt. Helaas gaan morgen de temperaturen wel weer stijgen waardoor het maar van korte duur zal zijn.
Oh ja klopt, kwam door de pijn in mijn heupen, scheenbeen en enkels.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:16 schreef Amarantha het volgende:
Gibson wat ben jij er vroeg bij op een Zondag..
Ik scroll en lees dit. Zo herkenbaarquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Volgens mij verbrand je redelijk veel calorieën tijdens de sexIk heb een keer spierpijn gehad nadat ik de nacht ervoor ruige seks had gehad
Oh ik kan niet vinden wat je gisteren hebt gedaanquote:Op zondag 26 januari 2014 12:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oh ja klopt, kwam door de pijn in mijn heupen, scheenbeen en enkels.
Gisteren toch nog wat ongelukjes gehad op de terugweg.
De Kater, neuh, voel ik niks meer van alleen wat ik gedaan heb weet ik niet
maar heb mijn botten gekneusd
Ik ken hetquote:Op zondag 26 januari 2014 12:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik scroll en lees dit. Zo herkenbaarIk heb paar keer spierpijn gehad en tijdje terug had ik de dag erna enorme last van mijn buikspieren
![]()
Wel een goed teken als ik (of hij) spierpijn heeft de dag erna. Was het wel goedquote:Op zondag 26 januari 2014 13:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ken hetHahah hebben we allemaal wel denk ik haha
Als je keihard ligt te batsen en veel vanuit je bekken stoot….
Lekker fitnessen
Heb ik ook niet verteldquote:Op zondag 26 januari 2014 12:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik kan niet vinden wat je gisteren hebt gedaanVertel wat heb je voor leuks gedaan?
Ja maar wat heb je gedaan?quote:Op zondag 26 januari 2014 13:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heb ik ook niet verteldIk was gister helemaal gaar. En als je dan nog moet fietsen
![]()
Hatseflats. Gelukkig is mijn smoeltje er schadevrij mee weg gekomen.
Stamkroeg, was een GOA dj leuke plaatjes draaien , effe feesie gebouwdquote:Op zondag 26 januari 2014 13:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar wat heb je gedaan?Ben je uit geweest of?
Oh klinkt wel nicequote:Op zondag 26 januari 2014 13:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Stamkroeg, was een GOA dj leuke plaatjes draaien , effe feesie gebouwd
Ach, in ieder geval nog een beetje een wintergevoel. Ik had de hoop al opgegevenquote:Op zondag 26 januari 2014 12:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik keek net al op de site van Dagblad van het Noorden
Ik vergeet elke keer weer dat je zo dichtbij woont..quote:Op zondag 26 januari 2014 13:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach, in ieder geval nog een beetje een wintergevoel. Ik had de hoop al opgegeven
Ik ook.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach, in ieder geval nog een beetje een wintergevoel. Ik had de hoop al opgegeven
Normaal gesproken ga je voordat je aan de workout begint eerst ff opwarmen. Misschien in het vervolg eerst maar ff een rondje hardlopen en daarna seksenquote:Op zondag 26 januari 2014 12:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik scroll en lees dit. Zo herkenbaarIk heb een paar keer spierpijn gehad en een tijdje terug had ik de dag erna enorme last van mijn buikspieren
![]()
Precies tussen ons inquote:Op zondag 26 januari 2014 13:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Waz iklees nou ?!
Bondie in de buurt wonen hier ?
Maar ik ben niet normaal (gesproken,besproken wha effahquote:Op zondag 26 januari 2014 13:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Normaal gesproken ga je voordat je aan de workout begint eerst ff opwarmen. Misschien in het vervolg eerst maar ff een rondje hardlopen en daarna seksen
Je mag gerust een keer langskomen om te eten hoor. Gezelligquote:Op zondag 26 januari 2014 13:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vergeet elke keer weer dat je zo dichtbij woont..Laatst ook toen ik zei 'ik blijf wel een keer eten' toen dacht ik oh ja shit dat is aan de andere kant van het land dus doe ik nooit. Maar je woont dichtbij. Waarom vergeet ik dat elke keer, lol
Pasta Carbonara?quote:Op zondag 26 januari 2014 13:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Je mag gerust een keer langskomen om te eten hoor. Gezellig
Amersfoort is idd wel een stukkie fietsen. Met de trein is het vanaf Assen echter prima te doen omdat ik tijdens het reizen ook gewoon kan werken.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:12 schreef Amarantha het volgende:
Bondage komt denk ik door je werk dat ik in de war ben elke keer
quote:Op zondag 26 januari 2014 13:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Waz iklees nou ?!
Bondie in de buurt wonen hier ?
Ik denk dus telkens dat je bij Amersfoort woontquote:Op zondag 26 januari 2014 13:19 schreef bondage het volgende:
Amersfoort is idd wel een stukkie fietsen. Met de trein is het vanaf Assen echter prima te doen omdat ik tijdens het reizen ook gewoon kan werken.
Dat was het idd. Gezellig samen lekker eten makenquote:Op zondag 26 januari 2014 13:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pasta Carbonara?![]()
Ik zal vanaf nu nooit meer vergeten dat je ook in Drenthe woont
Ben jij de reden dat hij op FOK! terecht is gekomen?quote:Op zondag 26 januari 2014 13:20 schreef Amarantha het volgende:
Maar Gibson is niet echt iemand van FOK!Die ken ik al lang voor FOK! haha
Een goed voorspel is belangrijkquote:Op zondag 26 januari 2014 13:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Maar ik ben niet normaal (gesproken,besproken wha effah)
Nee, ik doe ronde 1 is opwarmen, en bij de 4e keer is het meer
hard ruig en dekhengststijl. Heeft niks meer met liefdevol neuken te maken
Haha neequote:Op zondag 26 januari 2014 13:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Ben jij de reden dat hij op FOK! terecht is gekomen?
Maar toch leuk dat je bent gekomenquote:Op zondag 26 januari 2014 13:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha neeGibson zat hier al voordat ik lid werd
Klopt. Kwam er ook pas later achterquote:Op zondag 26 januari 2014 13:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Maar toch leuk dat je bent gekomen![]()
P.s. Eerst wist je helemaal niet dat je me ook in het echt kende
Kloptquote:Op zondag 26 januari 2014 13:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt. Kwam er ook pas later achterVolgens mij omdat Mikey je echte naam een keer zei ofzo
Troe det. Hep juh gleik inquote:Op zondag 26 januari 2014 13:30 schreef Amarantha het volgende:
En scheelt dat je een naam hebt die weinig mensen hebben
quote:
Ah, het is dus andersom.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha neeGibson zat hier al voordat ik lid werd
Nee maar wel via inteert contact gehad. Gozer van ergens in de 30 of zo.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Ooit trouwens iemand tegen gekomen (in real life of internet) met de zelfde naam?
Graag gedaan Bondquote:Op zondag 26 januari 2014 13:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, het is dus andersom.
Bedankt Gibson voor het binnenhalen van een leuke chick.
Weet ook niet wat leuker klinktquote:Op zondag 26 januari 2014 13:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Eerst was het nog BondieAlsof ik in de tussentijd meters ben gegroeid
Fixed, en hoiquote:
Prachtig als anderen dan een priceless gezicht trekken terwijl je aan het stomen bentquote:Op zondag 26 januari 2014 09:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
En of het gestonken heeft vannacht.Schijten en de deur openhouden omdat het anders niet te doen is
Bondie klinkt schattigquote:Op zondag 26 januari 2014 13:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Weet ook niet wat leuker klinkt
[..]
Fixed, en hoi
Ongeveer zelfde hoeveelheid als hier. Geniet er nog maar ff van, morgen is het waarschijnlijk drab.quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 13:46 schreef Snowbells het volgende:
Kutleven, heb helemaal niks te doen vandaag
Daar is de Zondag voorquote:Op zondag 26 januari 2014 13:46 schreef Snowbells het volgende:
Het is altijd een soort van discriminatie stimuli die mijn gedrag in stand houd.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Prachtig als anderen dan een priceless gezicht trekken terwijl je aan het stomen bent
Als je dan ook nog eens een schattige vrouw bent, ben jij vanaf nu Bondie.quote:
Ik moet eigenlijk effe wat boodschapjes doen, maar heb der goffadommah heul geen zin in.quote:
Dan zal ik eerst iets weg moeten laten halen en iets anders op moeten laten vullen.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Als je dan ook nog eens een schattige vrouw bent, ben jij vanaf nu Bondie.
Ik heb nig ongv 300 pagina's huiswerk als je wilt??quote:Op zondag 26 januari 2014 13:46 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan zal ik eerst iets weg moeten laten halen en iets anders op moeten laten vullen.
Begrijpen ze wel denk ikquote:Op zondag 26 januari 2014 14:27 schreef Amarantha het volgende:
Hopen dat oma en papa niet teleurgesteld zijn over 't feit dat hun cadeau een maandje later komt
Paps wist het al en oma kreeg een envelop met geld van mijn tante.. met geld van allemaal mensen erin. Oma weet dus niet of ik wel of niet geld erin heb gelegdquote:Op zondag 26 januari 2014 18:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen probleem dat het cadeautje later komt?
Straks left 4 dead spelen?quote:Op zondag 26 januari 2014 13:46 schreef Snowbells het volgende:
Is toch niet zo'n probleem? Als je haar later jouw cadeau geeft komt dat als leuke verrassingquote:Op zondag 26 januari 2014 18:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Paps wist het al en oma kreeg een envelop met geld van mijn tante.. met geld van allemaal mensen erin. Oma weet dus niet of ik wel of niet geld erin heb gelegd
Patat.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik nog wat eten ga bestellen
Alleen geen idee wat
Is dat zuurkool?quote:Op zondag 26 januari 2014 18:59 schreef bondage het volgende:
Dat wordt smullen straks.
[ afbeelding ]
Nee grammetje of 45quote:
Hahaquote:Op maandag 27 januari 2014 13:11 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik heb er 1 uit polen...Poolse robo
Oh ik zie nu pas je berichtjequote:Op maandag 27 januari 2014 13:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ghe ghe, had ik nog aan goede schatting.
Ja ik weet hetquote:Op maandag 27 januari 2014 13:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ama hint. Probeer die 3 posts in 1 te houdenAlle pagina's barsten van jouw dubbele en tripple posts
Ghe ghe krijg je shitload aan notes voor volgens mij maar weet ik niet zekerquote:Op maandag 27 januari 2014 13:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik weet hetProbeer er op te letten. Sorry
![]()
Echt? Ik zal eens kijkenquote:Op maandag 27 januari 2014 13:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ghe ghe krijg je shitload aan notes voor volgens mij maar weet ik niet zekerexcuses aanvaart
Gelukkig maar, anders had je er vast een paar bijgehad.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt? Ik zal eens kijkenOh heb geen 1 note erbij gekregen
Notes krijg je overal voor. Waarschuwingen maar ook onzin notesquote:Op maandag 27 januari 2014 13:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders had je er vast een paar bijgehad.
Mijn teller staat nog maar op 38. Althans laatste keer dat ik keek.
Maar die notes zijn toch voor als je regels overtreed ?
Dat is omdat jij een vrouw bent, En die mods hun E-penis in je willen steken,quote:Op maandag 27 januari 2014 13:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Notes krijg je overal voor. Waarschuwingen maar ook onzin notesGrotendeels is wel waarschuwingen enz (bij mij dan) maar ook wel een paar lieve/leuke berichtjes van moderators. Ik heb er 17 bij elkaar gespaard in een jaar lid zijn
Ik heb nog nooit iets positiefs teruggekregen van een modquote:Op maandag 27 januari 2014 13:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Notes krijg je overal voor. Waarschuwingen maar ook onzin notesGrotendeels is wel waarschuwingen enz (bij mij dan) maar ook wel een paar lieve/leuke berichtjes van moderators. Ik heb er 17 bij elkaar gespaard in een jaar lid zijn
quote:Op maandag 27 januari 2014 13:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wij mannen krijgen geen positieve notes hoor.
quote:Op maandag 27 januari 2014 13:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb nog nooit iets positiefs teruggekregen van een mod
Ooh jij dacht dat je positieve notes kreeg omdat je zo een leuke user bent.quote:
Ik vond jullie reacties gewoon grappigquote:Op maandag 27 januari 2014 13:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ooh jij dacht dat je positieve notes kreeg omdat je zo een leuke user bent.
Sorry for breaking ur bubble hun.
Die mods hier hebben jou in hun dromen al zo vaak doorgepaaldquote:Op maandag 27 januari 2014 13:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond jullie reacties gewoon grappig
quote:Op maandag 27 januari 2014 13:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Die mods hier hebben jou in hun dromen al zo vaak doorgepaald![]()
Daarom willen er ook een paar 'komen' op de meet.
Ik ook...genaamd Poolse Roboquote:Op maandag 27 januari 2014 13:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb een Poolse die bij mij de stofzuiger doet
Ik werk niet (meer) , ik ga gewoon naar school, dagelijks naar de stamkroeg.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe houden jullie dat vol ? Ik ben nu de afgelopen twee weken weer eens semi dagelijks stoned geweest, Maar moet er nu mee kappen en de rest van de maand op mijn centen letten.
Amra en co hoe doen jullie dat ?
Het is lang niet zo sterk als van de shop maar hey beter dan geen wiet en het smaakt ook niet smerig (lekker is iets anders maar het is echt niet vies vind ik). Ook al zei die volgens mij wel 'het lijkt hier op'. Als het maar niet mindere kwaliteit is dan dit. Met dit kan ik nog wel leven maar nog minder van kwaliteit zou ik wel om te janken vindenquote:
Maar als je 2 banen hebt waar haal je dan de tijd vandaan om elke dag stoned te zijn ?quote:Op maandag 27 januari 2014 13:52 schreef Channie83 het volgende:
Maar ik rook niet meer elke dag...voorheen wel maar ik had toen nog 2 banen dus kan ik dat makkelijk betalen.Nu trouwens nog wel.en ik heb het geluk dat ik altijd grote zak krijg van mijn broer of neef...of andere familielid...
Je leeft non stop stoned van een uitkering?quote:Op maandag 27 januari 2014 13:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik werk en studeer niet. Ik ga wel weer studeren volgend schooljaar en dan heb ik ook niet de tijd om de hele dag te smoken
quote:Op maandag 27 januari 2014 13:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je leeft non stop stoned van een uitkering?
Hoe lang doe je met 100 gram? Laatst had je ook een dikke zak en die was zo wegquote:Op maandag 27 januari 2014 13:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ga binnenkort weer effe een 100 gram zak kopen![]()
ik ben nu niet meer elke dag stoned....voorheen wel ja..Dan kwam ik thuis van mijn normale baan en lag er al een dikke joint in de asbak tewachten op mij.daarna trainen voor shows ,en in de avond dansen ofiets.Tijd kan je maken he...dat is met alles trouwens.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar als je 2 banen hebt waar haal je dan de tijd vandaan om elke dag stoned te zijn ?
Heeft hij niet allemaal zelf opgerookt, Een beetje bijverdienen he.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe lang doe je met 100 gram? Laatst had je ook een dikke zak en die was zo weg
Ja ik denk heel de dag door aan piemolsssssss...quote:Op maandag 27 januari 2014 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
gelijk over mn aanhangsel, jij denkt echt maar aan 1 ding he?
Bij mij werkt dat gek genoeg andersom beterquote:Op maandag 27 januari 2014 13:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je gaat meer roken naarmate je meer hebt.
Ik heb ook een beetje voor Sinterklaas gespeeld. Veel met vrienden gedeeld. In de kroegquote:Op maandag 27 januari 2014 13:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe lang doe je met 100 gram? Laatst had je ook een dikke zak en die was zo weg
Ah ja uitdelen herken ik. Zal ik ook wel doen met mijn wietquote:Op maandag 27 januari 2014 14:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje voor Sinterklaas gespeeld. Veel met vrienden gedeeld. In de kroeg
een klein schaaltje vragen en daar wiet in pleuren voor de liefhebber.
Maar ik heb nog wat restjes over en dat is nog genoeg tot vrijdag. Dan maar weer effe informeren
naar een dikke puut.
Hahah ja, ach met 100 gram ben ik geen gierge tataquote:Op maandag 27 januari 2014 14:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah ja uitdelen herken ik. Zal ik ook wel doen met mijn wiet
Afkickverschijnselen.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Blegh wat een ellende, Ik leef al twee weken op wiet en energydrank,
Van high tot high zeg maar., Nu eens een dagje niet voel me gelijk ellendig en kapot moe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke FOK!ker heeft dezen gedaan ? !![]()
![]()
Wat een hulde
![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
gelijk over mn aanhangsel, jij denkt echt maar aan 1 ding he?
Stoned dood gaan lijkt mij wel chillquote:Op maandag 27 januari 2014 13:58 schreef Channie83 het volgende:
[..]
ik ben nu niet meer elke dag stoned....voorheen wel ja..Dan kwam ik thuis van mijn normale baan en lag er al een dikke joint in de asbak tewachten op mij.daarna trainen voor shows ,en in de avond dansen ofiets.Tijd kan je maken he...dat is met alles trouwens.
misschien ben ik wel stoned geboren en ga ik stoned dood
Zimraquote:Op maandag 27 januari 2014 15:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stil hier ik gooi er maar wat Zimra tegen aan.
[ afbeelding ]
mij ook wel!! en dan wil ik in mijn kist een zak van 100eu meenemen.met vloei en tipquote:Op maandag 27 januari 2014 18:01 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Stoned dood gaan lijkt mij wel chill
[..]
Zimra
Jij snapt hetquote:Op maandag 27 januari 2014 19:31 schreef Channie83 het volgende:
[..]
mij ook wel!! en dan wil ik in mijn kist een zak van 100eu meenemen.met vloei en tip
Vriendin van me is begraven op haar 18de verjaardag.. kreeg ook al haar blowspullen mee de kist inquote:Op maandag 27 januari 2014 19:31 schreef Channie83 het volgende:
[..]
mij ook wel!! en dan wil ik in mijn kist een zak van 100eu meenemen.met vloei en tip
pertinent onwaar ;squote:Op maandag 27 januari 2014 22:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hjb jij houdt wel vn btje ruig <3 rawr :3
Owjeetje dat vind ik dan wel weer erg om te lezen..maar ik wil dat ook hoor en mijn ketting van mijn vader.zwart op wit staat dat al vast bij.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vriendin van me is begraven op haar 18de verjaardag.. kreeg ook al haar blowspullen mee de kist in
Ama is duidelijk wel degene die het hier levendig houdquote:Op maandag 27 januari 2014 22:57 schreef klawie het volgende:
[..]
Ooh leven hier dat ben ik niet gewend sinds ama vroeg slaapt
Gelukkig wou ik ook niet met haar datequote:Op maandag 27 januari 2014 23:54 schreef bondage het volgende:
[..]
En jij komt uit 94. Beetje groot verschil
Dexter heb ik nog nooit gekeken.quote:[img]http://i.fokzine.ne
t/p/9s.gif[/img] Op dinsdag 28 januari 2014 00:05 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Net Dexter op de achtergrond aan staan, wat blijft het een kloterig seizoen deze...
Zaten wel een paar goeie verhaallijntjes in, vind het zelf wel leuk in het hoofd van een seriemoordenaar te kijken.quote:
Nu een tijdje niets want mijn laptop is beetje stuk,maar ik ga The Walking Dead als mijn laptop gemaakt is weer beetje opnieuw kijkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:08 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Zaten wel een paar goeie verhaallijntjes in, vind het zelf wel leuk in het hoofd van een seriemoordenaar te kijken.
Maar dit is het laatste seizoen dus, en zo slecht afgesloten... maar omdat het toch aanstaat ga je toch weer kijken![]()
Wat kijk je dan wel aan series?
Trailertje bekeken, ziet er wel gelikt uit. Sowieso zombie'squote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nu een tijdje niets want mijn laptop is beetje stuk,maar ik ga The Walking Dead als mijn laptop gemaakt is weer beetje opnieuw kijken
Lijkt me echt chill om zo te overlijden.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:32 schreef Trollscience het volgende:
Stoned doodgaan, dat je lekker in je space zit en denkt "ik voel me een beetje duizelig". Je hebt al zo'n vaag vermoeden dat er iets niet klopt maar dat maakt niet uit, het is makkelijk te accepteren nu dus je gaat op de bank liggen, doet je ogen dicht en binnen 5 minuten space je finaal weg, eeuwige rust (op de homo's na dan, die branden in de hel)
Ik zie het jou ook wel doenquote:
Gewoon natuurlijke doodquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Lijkt me echt chill om zo te overlijden.
[..]
Ik zie het jou ook wel doen
Best raar dit, normaal denk ik niet na over hoe ik dood wil gaan maar sinds we het on-topic het erover hebben denk ik er de hele tijd aan.
Ik heb het echt zwart op wit....geen zwart,vrolijke muziek...gewoon een soort feestje...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:28 schreef Viro het volgende:
gaat op de bank liggen, doet je ogen dicht en binnen 5 minuten space je finaal weg, eeuwige rust (op de homo's na dan, die branden in de hel)
Lijkt me echt chill om zo te overlijden.
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:42 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik wil dat ook echt hoor
Ik zie het jou ook wel doen
Best raar dit, normaal denk ik niet na over hoe ik dood wil gaan maar sinds we het on-topic het erover hebben denk ik
Was het leuk?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:43 schreef Channie83 het volgende:
Channiechick is er weer....net thuis van een theatershow...tjoepie gedraaid en zit nu op mijn gemak
Goed geregeldquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:44 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik heb het echt zwart op wit....geen zwart,vrolijke muziek...gewoon een soort feestje...
Whehehe, steeds meer mensen denken erover om zo te willen stervenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:34 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Macabere sjit mensen... Alhoewel ik ook ziets heb als ik eenmaal oud en verrot ben om dan flink aan de bruin te gaan (oid)
Go out in space
Ja zeker erg leuk en vermoeiend ook weer...ben blij dat ik thuis ben hoor...quote:
Niks mis mee hoor...maar ik ben een vreemd vogeltje..haha...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:52 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil juist een thema van zwart en wit op mijn crematie.
Wel onder de juiste omstandigheden huh... Stel je voor dat ik nog zo een kwiek oud ventje ben dan hou ik het nog lekker bij me wietje en drankjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Whehehe, steeds meer mensen denken erover om zo te willen sterven
Ja precies die 2. Levend begraven worden is wel het ergste denk ik voor mijquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:53 schreef Channie83 het volgende:
[..]
verdrinken en verbranden....maar dan op een langzame wrede manier...bah..en jij?
Bedolven worden (onder het puin, sneeuw etc).quote:
Niets mis mee, in zee gedumpt worden is best wel erg.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:52 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ja zeker erg leuk en vermoeiend ook weer...ben blij dat ik thuis ben hoor...
goed geregeld he....is ook belangrijk...anders word ik maar ergens in de zee gedumpt.zelfs als ik dood ben heb ik nog eisen en wensen voor mezelf
Jij hebt er duidelijk langer/eerder dan vandaag over nagedacht.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:55 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Wel onder de juiste omstandigheden huh... Stel je voor dat ik nog zo een kwiek oud ventje ben dan hou ik het nog lekker bij me wietje en drankje
Maar om als ouwe ellendige zak in zo een bejaardentehuis dood te gaan.... bbrrr. Dan maar goed Space. Gewoon een kijkje nemen in Abusers en daar je inspiratie uit halen!
Eigenlijk wel... af en toe heb je zo ene moment dat je nadenkt over het leven en het einde daarvan. Hoort denk ik wel bij het stonerschapquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk langer/eerder dan vandaag over nagedacht.
Wel over het leven en of er leven is in het universum dan alleen op aarde maar nooit over het einde van mijn leven. Ook niet hoe ik zelf dood zou willen gaan. Wel nagedacht over meest verschrikkelijke einde van het aarde.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:09 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Eigenlijk wel... af en toe heb je zo ene moment dat je nadenkt over het leven en het einde daarvan. Hoort denk ik wel bij het stonerschap
Hoe dan? Hoe zie je dat voor je?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Wel nagedacht over meest verschrikkelijke einde van het aarde.
Aardkern die stolt waardoor atmossfeer wegvalt, een dusdanig meteoriet die inslaat waardoor de aarde explodeert of zwart gat.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:17 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Hoe dan? Hoe zie je dat voor je?
Damn... go out with a bang!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Aardkern die stolt waardoor atmossfeer wegvalt, een dusdanig meteoriet die inslaat waardoor de aarde explodeert of zwart gat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |