quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stoners en niet stoners. Kom allen naar de ONZ meet (ONZ / [ONZ MEET] 10 Mei Zwolle)![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb zo'n hele zak Rosti gegeten met ei ui en spek erin ofzo
Nomnomnom. Ook lekker!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb zo'n hele zak Rosti gegeten met ei ui en spek erin ofzo
quote:
Jaaaaquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet gezonder eten dus ik begin met een maaltijdsalade
Kan je net zo goed 2 kroketten halenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet gezonder eten dus ik begin met een maaltijdsalade
Sterkte aan je mede-huisgenoten en burenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
JaaaaIk verheug me nou al op vannacht als het omgezet is in gassen
Dat wordt dus moet met het raam open slapen
They'll need it. De procedure is in werking getreden. Het borrelen is begonnen. De voorbodewindjes die hebben allemaal een diepe doordringende zure warme aromaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Sterkte aan je mede-huisgenoten en buren
Zolang het maar warm isquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
They'll need it. De procedure is in werking getreden. Het borrelen is begonnen. De voorbodewindjes die hebben allemaal een diepe doordringende zure warme aroma
Je bent rot van binnenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dat zit wel goed![]()
Ik moest net kokhalzen
Vibraties?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:09 schreef Murdera het volgende:
Achievement unlocked. Oorbel eruitgeneukt. En nee niet door harde oorseks
Hoe de hell krijg je dat voor elkaar?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:09 schreef Murdera het volgende:
Achievement unlocked. Oorbel eruitgeneukt. En nee niet door harde oorseks
was ook wel ong een record qua hard neukenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Hoe de hell krijg je dat voor elkaar?
Hoef jij niet meer naar de sportschool komende week.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
was ook wel ong een record qua hard neuken
haha die denkwijzequote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Hoef jij niet meer naar de sportschool komende week.
Volgens mij verbrand je redelijk veel calorieën tijdens de sexquote:
haha herkenbaar jaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Volgens mij verbrand je redelijk veel calorieën tijdens de sexIk heb een keer spierpijn gehad nadat ik de nacht ervoor ruige seks had gehad
Halve hartaanvallen heb ik nog niet meegemaakt. Alleen de dag erna een soort van 'kater' zegmaar.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha herkenbaar ja![]()
Of een halve hartaanval
Je gaat exploderen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:59 schreef krullenbolletje het volgende:
Vandaag all you can eat sushi, starbucks, halve zak chips en 2 donuts opEn nu fucking misselijk
Was er iemand van guinnes world records bij om het te bevestigen?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
was ook wel ong een record qua hard neuken
Alleen je account of ook je posts?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
MooizoIemand moet alleen wel even mijn fok account verwijderen want je weet maar nooit
Denk dat het een persoonlijk record wasquote:Op zondag 26 januari 2014 00:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Was er iemand van guinnes world records bij om het te bevestigen?
Je gaat geen poging doen voor een officieel record?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Denk dat het een persoonlijk record was
Ik niet in ieder geval.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Je gaat geen poging doen voor een officieel record?
Herkenbaarquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha herkenbaar ja![]()
Of een halve hartaanval
Yes! Ik kan alleen even geen foto makenquote:Op zondag 26 januari 2014 12:17 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
Ligt er bij jou ook sneeuw? Hier wel![]()
[ afbeelding ]
Nice. Hier sneeuwt het overigens alweer. Ben benieuwd wat voor laag er morgenvroeg ligt. Helaas gaan morgen de temperaturen wel weer stijgen waardoor het maar van korte duur zal zijn.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yes! Ik kan alleen even geen foto makenFoon is leeg, maar dit was vannacht:
[ afbeelding ]
Nu ligt er uiteraard meer
Ohquote:Op zondag 26 januari 2014 12:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Nice. Hier sneeuwt het overigens alweer. Ben benieuwd wat voor laag er morgenvroeg ligt. Helaas gaan morgen de temperaturen wel weer stijgen waardoor het maar van korte duur zal zijn.
Oh ja klopt, kwam door de pijn in mijn heupen, scheenbeen en enkels.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:16 schreef Amarantha het volgende:
Gibson wat ben jij er vroeg bij op een Zondag..
Ik scroll en lees dit. Zo herkenbaarquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Volgens mij verbrand je redelijk veel calorieën tijdens de sexIk heb een keer spierpijn gehad nadat ik de nacht ervoor ruige seks had gehad
Oh ik kan niet vinden wat je gisteren hebt gedaanquote:Op zondag 26 januari 2014 12:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oh ja klopt, kwam door de pijn in mijn heupen, scheenbeen en enkels.
Gisteren toch nog wat ongelukjes gehad op de terugweg.
De Kater, neuh, voel ik niks meer van alleen wat ik gedaan heb weet ik niet
maar heb mijn botten gekneusd
Ik ken hetquote:Op zondag 26 januari 2014 12:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik scroll en lees dit. Zo herkenbaarIk heb paar keer spierpijn gehad en tijdje terug had ik de dag erna enorme last van mijn buikspieren
![]()
Wel een goed teken als ik (of hij) spierpijn heeft de dag erna. Was het wel goedquote:Op zondag 26 januari 2014 13:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ken hetHahah hebben we allemaal wel denk ik haha
Als je keihard ligt te batsen en veel vanuit je bekken stoot….
Lekker fitnessen
Heb ik ook niet verteldquote:Op zondag 26 januari 2014 12:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik kan niet vinden wat je gisteren hebt gedaanVertel wat heb je voor leuks gedaan?
Ja maar wat heb je gedaan?quote:Op zondag 26 januari 2014 13:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heb ik ook niet verteldIk was gister helemaal gaar. En als je dan nog moet fietsen
![]()
Hatseflats. Gelukkig is mijn smoeltje er schadevrij mee weg gekomen.
Stamkroeg, was een GOA dj leuke plaatjes draaien , effe feesie gebouwdquote:Op zondag 26 januari 2014 13:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar wat heb je gedaan?Ben je uit geweest of?
Oh klinkt wel nicequote:Op zondag 26 januari 2014 13:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Stamkroeg, was een GOA dj leuke plaatjes draaien , effe feesie gebouwd
Ach, in ieder geval nog een beetje een wintergevoel. Ik had de hoop al opgegevenquote:Op zondag 26 januari 2014 12:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik keek net al op de site van Dagblad van het Noorden
Ik vergeet elke keer weer dat je zo dichtbij woont..quote:Op zondag 26 januari 2014 13:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach, in ieder geval nog een beetje een wintergevoel. Ik had de hoop al opgegeven
Ik ook.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach, in ieder geval nog een beetje een wintergevoel. Ik had de hoop al opgegeven
Normaal gesproken ga je voordat je aan de workout begint eerst ff opwarmen. Misschien in het vervolg eerst maar ff een rondje hardlopen en daarna seksenquote:Op zondag 26 januari 2014 12:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik scroll en lees dit. Zo herkenbaarIk heb een paar keer spierpijn gehad en een tijdje terug had ik de dag erna enorme last van mijn buikspieren
![]()
Precies tussen ons inquote:Op zondag 26 januari 2014 13:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Waz iklees nou ?!
Bondie in de buurt wonen hier ?
Maar ik ben niet normaal (gesproken,besproken wha effahquote:Op zondag 26 januari 2014 13:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Normaal gesproken ga je voordat je aan de workout begint eerst ff opwarmen. Misschien in het vervolg eerst maar ff een rondje hardlopen en daarna seksen
Je mag gerust een keer langskomen om te eten hoor. Gezelligquote:Op zondag 26 januari 2014 13:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vergeet elke keer weer dat je zo dichtbij woont..Laatst ook toen ik zei 'ik blijf wel een keer eten' toen dacht ik oh ja shit dat is aan de andere kant van het land dus doe ik nooit. Maar je woont dichtbij. Waarom vergeet ik dat elke keer, lol
Pasta Carbonara?quote:Op zondag 26 januari 2014 13:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Je mag gerust een keer langskomen om te eten hoor. Gezellig
Amersfoort is idd wel een stukkie fietsen. Met de trein is het vanaf Assen echter prima te doen omdat ik tijdens het reizen ook gewoon kan werken.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:12 schreef Amarantha het volgende:
Bondage komt denk ik door je werk dat ik in de war ben elke keer
quote:Op zondag 26 januari 2014 13:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Waz iklees nou ?!
Bondie in de buurt wonen hier ?
Ik denk dus telkens dat je bij Amersfoort woontquote:Op zondag 26 januari 2014 13:19 schreef bondage het volgende:
Amersfoort is idd wel een stukkie fietsen. Met de trein is het vanaf Assen echter prima te doen omdat ik tijdens het reizen ook gewoon kan werken.
Dat was het idd. Gezellig samen lekker eten makenquote:Op zondag 26 januari 2014 13:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pasta Carbonara?![]()
Ik zal vanaf nu nooit meer vergeten dat je ook in Drenthe woont
Ben jij de reden dat hij op FOK! terecht is gekomen?quote:Op zondag 26 januari 2014 13:20 schreef Amarantha het volgende:
Maar Gibson is niet echt iemand van FOK!Die ken ik al lang voor FOK! haha
Een goed voorspel is belangrijkquote:Op zondag 26 januari 2014 13:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Maar ik ben niet normaal (gesproken,besproken wha effah)
Nee, ik doe ronde 1 is opwarmen, en bij de 4e keer is het meer
hard ruig en dekhengststijl. Heeft niks meer met liefdevol neuken te maken
Haha neequote:Op zondag 26 januari 2014 13:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Ben jij de reden dat hij op FOK! terecht is gekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |