Volgens mij heeft hij een toetertje gerookt, die sfeer heeft het helemaalquote:Op maandag 24 februari 2014 16:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, geweldig hedie stem, die kop, die tekst
Nee, slechts een knakworstquote:Op maandag 24 februari 2014 16:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een toetertje gerookt, die sfeer heeft het helemaal
Aldi Süd vind ik de enige discounter waar de specials vaak goed zijn, ook de non food. Bij Lidl vind ik bv het gereedschap niets of veel te duur, en de special wijnen helemaal niets.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:08 schreef Felagund het volgende:
Die kreeg ik net ook als reclame.
Volgende week trouwens inline skates bij de Aldi (Süd) voor 30 euro. Ben benieuwd of dat wat is.
Ze hadden een tijdje terug lekkere krakauer bij Aldi Südquote:Op maandag 24 februari 2014 16:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, slechts een knakworst
Trouwens, nog tips voor lekker bockworsten?
Ik heb er ook een badkamerkastje gekocht. Eigenlijk kan er voor 30 euro vrij weinig mis gaan, zeker omdat ik ze niet heel vaak ga gebruiken.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Aldi Süd vind ik de enige discounter waar de specials vaak goed zijn, ook de non food. Bij Lidl vind ik bv het gereedschap niets of veel te duur, en de special wijnen helemaal niets.
Wijn koop ik trouwens alleen nog maar bij weinvorteil.de scherpe prijzen en als je de nieuwsbrief volgt vaak tot 50% korting.
Hebben ze die nog? Hier in NL verkopen ze bijna geen lekkere.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ze hadden een tijdje terug lekkere krakauer bij Aldi Süd
Weet ik niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hebben ze die nog? Hier in NL verkopen ze bijna geen lekkere.
En anders vraag ik het gewoon aan een XXL-Duitserquote:
Dat is toch die van tig %?quote:Op maandag 24 februari 2014 16:21 schreef Felagund het volgende:
Ook een tip: de donker chocolade bij Aldi (Süd) van Moser Roth. .
Er is een 70% en een 85% variant. Daarnaast nog luxere varianten met kers/chili en sinaasappelsmaak.quote:
Het aquarium is mooi, Gasometer ook. Winkels zijn okay als je van ketens houd die overal zitten, net als de horeca.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:17 schreef Loll het volgende:
Iemand nog tips voor centro? Wij gaan daar vandaag namelijk heen.
Centro heeft toch alleen maar van die hele dure winkels? Volgens mij ben ik daar ooit eens geweest naar een kerstmarkt (en nooit meer dus)quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het aquarium is mooi, Gasometer ook. Winkels zijn okay als je van ketens houd die overal zitten, net als de horeca.
Dat ligt eraan wat je heel duur vindt, bij heel duur denk ik aan de Königsallee in Duesseldorfquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:29 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Centro heeft toch alleen maar van die hele dure winkels? Volgens mij ben ik daar ooit eens geweest naar een kerstmarkt (en nooit meer dus)
Er zit een goed musical theater, supermarkten daar in de buurt weet ik nietquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:32 schreef Loll het volgende:
Is er verder in de buurt daar nog wat te doen? In Oberhausen zelf ofzo? Enne welke supermarkten zitten er in de buurt?
De binnenstad van Oberhausen kun je overslaan, dat is echt een en al treurnis, er zit nauwelijks meer een normale winkel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:32 schreef Loll het volgende:
Is er verder in de buurt daar nog wat te doen? In Oberhausen zelf ofzo? Enne welke supermarkten zitten er in de buurt?
Centro heeft de binnenstad van Oberhausen, wat al niet veel was, de doodschop gegeven.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De binnenstad van Oberhausen kun je overslaan, dat is echt een en al treurnis, er zit nauwelijks meer een normale winkel.
nee? Er zit onder andere een grote h&m...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:29 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Centro heeft toch alleen maar van die hele dure winkels? Volgens mij ben ik daar ooit eens geweest naar een kerstmarkt (en nooit meer dus)
er zit een Lidl tegenoverquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Er zit een goed musical theater, supermarkten daar in de buurt weet ik niet
Hou je er rekening mee dat Oberhausen, net als verschillende andere Duitse steden, een umweltzone heeft. Let dus op de bordjes, ze gelden ook voor niet Duitse voertuigen. Centro en de snelweg is zonevrij, maar voor de rest moet je zo'n sticker op je ruit hebben. Vanaf 1 juli as. mogen alleen groen gestickerde auto's de (voor)stad in, tot die datum mogen ook de gele stickers nog.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:32 schreef Loll het volgende:
Geenstijl heeft het ook gespotquote:Op maandag 24 februari 2014 16:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Kreeg op youtube net deze reclame van edeka voor de clip die ik wilde kijken, vind hem beter dan wat ik eigenlijk wilde kijken
Ik kwam het als eerste tegen op de site van NRC.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geenstijl heeft het ook gespot
http://www.geenstijl.nl/m(...)ergeilste_recla.html
Remember folks, you read it here first!
Bij Milka zijn ze knettergek geworden. De meest vage combi's komen langsquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik ben net terug van de Kaufland, en heb iets gevonden waar ik erg benieuwd naar ben!
Brace yourselfs, Milka Brezel
[ afbeelding ]
Ze hadden ook iets met sweet corn geloof ik, en iets met gewone koekjes. Dacht ik dan; iig 3 soorten maar ik vond deze het speciaalste dus die heb ik meegenomen.
Oh en verder natuurlijk het standaard broodje bockworst met mosterd voor éen Euro
Ah joh, voor die 89 cent wil ik het wel proberen hahaquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:01 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Bij Milka zijn ze knettergek geworden. De meest vage combi's komen langs
Als je slim bent haal je die sticker in Duitsland zelf, bijvoorbeeld bij een Dekra. Daar kost hij 5 euro en ik heb gehoord dat je er in NL wel 15 euro voor moet aftikken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:24 schreef AnnaNiem het volgende:
Hou je er rekening mee dat Oberhausen, net als verschillende andere Duitse steden, een umweltzone heeft. Let dus op de bordjes, ze gelden ook voor niet Duitse voertuigen. Centro en de snelweg is zonevrij, maar voor de rest moet je zo'n sticker op je ruit hebben. Vanaf 1 juli as. mogen alleen groen gestickerde auto's de (voor)stad in, tot die datum mogen ook de gele stickers nog.
Wij hebben zo'n sticker bij een TÜV op de route gehaald.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je slim bent haal je die sticker in Duitsland zelf, bijvoorbeeld bij een Dekra. Daar kost hij 5 euro en ik heb gehoord dat je er in NL wel 15 euro voor moet aftikken.
Eurotje of 8 per liter bij kaufland. Dus dat is iets duurder. Wellicht bij aldi goedkoper te vinden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:23 schreef RacerDKB het volgende:
In Berlijn kocht ik bij de Aldi een fles wodka met een inhoud van 700ml (37,5% alcohol) voor ¤5. Of ¤4,95; het was in ieder geval 5 euro per fles.
Is dit ook een realistisch bedrag dicht bij de grens in Nederland? Wil binnenkort een dagje naar een Duitse stad en dan ook gelijk drank in slaan, maar er zijn zo veel verschillende ketens supermarkten![]()
En Aldi Nord en Aldi Sud zal je ook nog wel prijsverschil hebben? Heb in allerlei folders gekeken van supermarkten maar zag nergens wodka voor ¤5/0,7 liter - alleen morgen wel een speciale aanbieding bij de Lidl ¤4/0,5 liter maar dat is relatief een beetje duurder (en alleen morgen geldig).
Is het voor door de cola?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:23 schreef RacerDKB het volgende:
In Berlijn kocht ik bij de Aldi een fles wodka met een inhoud van 700ml (37,5% alcohol) voor ¤5. Of ¤4,95; het was in ieder geval 5 euro per fles.
Is dit ook een realistisch bedrag dicht bij de grens in Nederland? Wil binnenkort een dagje naar een Duitse stad en dan ook gelijk drank in slaan, maar er zijn zo veel verschillende ketens supermarkten![]()
En Aldi Nord en Aldi Sud zal je ook nog wel prijsverschil hebben? Heb in allerlei folders gekeken van supermarkten maar zag nergens wodka voor ¤5/0,7 liter - alleen morgen wel een speciale aanbieding bij de Lidl ¤4/0,5 liter maar dat is relatief een beetje duurder (en alleen morgen geldig).
Mwa hoe goedkoper hoe beter, vorige keren had ik Rachmaninoff en Puschkin flessen van 0,7 liter en die waren perfect voor mixjes maar alsnog puur ook wel te drinken.quote:
Prijs zal bij aldi aan de grens vergelijkbaar zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:23 schreef RacerDKB het volgende:
Elke random supermarkt net over de grens heeft wel een goedkope wisky, wodka, korn, enz van rond de 5E voor 0,7l..... Uitstekend om in huis te hebben voor mensen die toch alleen maar mixdrankjes willen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Prijs zal bij aldi aan de grens vergelijkbaar zijn.
Hier nooit geen problemen mee gehad hoor....quote:Op maandag 3 maart 2014 22:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb het trouwens helemaal gehad met de groente van de aldi, bagger!
Aldi sued in emmerich, kleve, meer compost materiaal dan wat goedsquote:Op maandag 3 maart 2014 22:47 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Hier nooit geen problemen mee gehad hoor....
Kaufland heeft ook een merk wodka en rum voor 4,80 (70cl) als je het mixt is het prima te drinken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:11 schreef Piger het volgende:
[..]
Eurotje of 8 per liter bij kaufland. Dus dat is iets duurder. Wellicht bij aldi goedkoper te vinden.
je bent niet verplicht het te kopen hequote:Op maandag 3 maart 2014 22:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Aldi sued in emmerich, kleve, meer compost materiaal dan wat goeds
Dat doe ik dus ook niet meerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 07:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
je bent niet verplicht het te kopen he
Fruit is daar ook zoiets. Heel vaak overrijp. De uitzondering er op waren eigenlijk wel de kaki's want die waren juist weer opmerkelijk goed waren, seizoen is blijkbaar overquote:
Ja ikquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:56 schreef PureEvil het volgende:
Nou, k heb me net een Payback kaart laten aansmerenVolgens mij is het zoiets als Airmiles, maar dan beter.
Online Coupons activeren (coupons en korting is altijd goed) en punten sparen....Eens zien hoe lang ik dat volhou....
Iemand die al zo'n kaart heeft toevallig?
Wij kregen hem ook (130 euro geshopt bij DM). Krijg zelfs post van ze met coupons voor 10 keer meer punten. Dat komt toch neer op 10% korting, ook al weet ik nog niet hoe dat werkt op z'n Duits. Maar dat zien we dan wel weer.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:56 schreef PureEvil het volgende:
Nou, k heb me net een Payback kaart laten aansmerenVolgens mij is het zoiets als Airmiles, maar dan beter.
Inmiddels 121 euroquote:Op woensdag 12 maart 2014 07:03 schreef Alan_Bastard het volgende:
Niet echt supermarkt, maar de Duitse Amazon heeft een leuke aanbieding (of prijsfout):
http://www.amazon.de/gp/product/B00CEYQRWU/
Prachtig kruidencaroussel van Cole en Mason, normaliter overal 100 euro in Nederland. Waarschijnlijk een foutje, staat nu voor 13,33 bij Amazon.de.
Bron: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1583845
Ah, helaas. Gisteravond/vannacht was hij regelmatig van 121 naar 13 euro. Heb er eentje besteld voor mijn ouders en voor mijzelf, mocht hij weer in de aanbieding komen, dan meld ik het hier wel even.quote:
En in de aanbieding daar 3,85 per zakje in plaats van 4,99 hier..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:25 schreef swollywood het volgende:
Vanavond boodschappen gedaan in Uelsen en bij de Combi een Bosch Tassimo gekocht voor ¤ 44,95.
Deze apparaten worden in het buitenland al langer verkocht, maar in Nederland pas sinds begin deze maand. Als introductie wordt hier de TAS1202 met 0,7 liter tank aangeboden voor ¤ 49,95 bij Blokker en ¤ 49,99 bij Bol.com.
Ik dacht dus ¤ 5,- bespaard te hebben, maar nu blijkt de Tassimo die ik in Duitsland gekocht heb de TAS2002 te zijn met een 1,5 liter tank die bij Bol.com ¤ 105,- kost.
Kaufland heeft er een aantal filialen in een straal van ongeveer 10km.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:56 schreef Negentiendertig het volgende:
Morgen ben ik "even" in Duitsland, namelijk in Mülheim an der Ruhr. Iemand enig idee of daar een grote, soort van hypermarkt, in de buurt zit waar ik inkopen kan doen? Gaat me niet zozeer om de prijs, maar vooral om het grote aanbod.
Top! Volgens mij is dat idd precies wat ik zoek, dankjewel!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:50 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Kaufland heeft er een aantal filialen in een straal van ongeveer 10km.
http://www.kaufda.de/Fili(...)uhr/Kaufland/v-r2801
Pepsi is bij Lidl ook in de aanbieding voor 59 of 69ct. Maar heb de Coca Cola gehaald voor mijn vriend omdat hij die lekkerder vindt. Zelf drink ik 't niet. Zit nu aan de Punica melon tropicquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:13 schreef Alan_Bastard het volgende:
Bij de Real SchwippSchwapp en Pepsi voor 63 cent per 1,5 liter. Bij de lidl de SchwippSchwapp voor 59 cent voor 1,5 liter, maar ook Lipton ijsthee (1.25 liter) voor 69 cent.
vanaf maandag idd. niet deze week...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:52 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Pepsi is bij Lidl ook in de aanbieding voor 59 of 69ct.
In Bunde hing er gisteren al een bord boven met een verlaagde prijs.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:17 schreef PureEvil het volgende:
[..]
vanaf maandag idd. niet deze week...
55 cent.
moet trouwens weer eens pepsi halen, maargoed, wacht eerst de andere folders wel ff af
Die zag ik volgens mij bij de drankenhal van Real staan paar weken terug.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:52 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Tijd geleden was er bij Kaufland de Punica tropical eistee maar die kan ik nergens meer vinden.
Bij Real komende week: http://prospekt.real.de/w(...)r-tea-amp-fruit.htmlquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:52 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Pepsi is bij Lidl ook in de aanbieding voor 59 of 69ct. Maar heb de Coca Cola gehaald voor mijn vriend omdat hij die lekkerder vindt. Zelf drink ik 't niet. Zit nu aan de Punica melon tropicerg lekker, die smaak hebben ze hier in Nederland niet eens, hier alleen sinaasappel, multivitamine en rode vruchten.
Tijd geleden was er bij Kaufland de Punica tropical eistee maar die kan ik nergens meer vinden.
Bij Netto 59 cent volgende weekquote:Op zondag 13 april 2014 08:06 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Bij Real komende week: http://prospekt.real.de/w(...)r-tea-amp-fruit.html
waanzin, gekkenhuis, blinde paniek, katrien duck in de uitverkoop van het wespennest is er niets bij. Een lang weekeind en er wordt ingekocht alsof de russen komen en de winkels nooit meer opengaan.quote:Op zondag 13 april 2014 09:00 schreef RemcoDelft het volgende:
Volgend weekend weer eens die kant op. Ik ben benieuwd wat de paasdrukte daar doet!
Thnx, daar ga ik even 2 kratjes van halenquote:Op zondag 13 april 2014 08:06 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Bij Real komende week: http://prospekt.real.de/w(...)r-tea-amp-fruit.html
serieus?quote:Op zondag 13 april 2014 17:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Op vrijdag zit trouwens alles in D dicht, Karfreitag, goede vrijdag.
Alles zit dicht, behalve misschien de bakker 's morgens. Tweede paasdag ook trouwens.quote:Op maandag 14 april 2014 10:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
serieus?
Ik ga dit weekend naar leipzig (witte donderdag t/m de dinsdag).
Dat was bij trinkgut volgens mij ook in de aanbiedingquote:Op maandag 14 april 2014 10:30 schreef marcel.nl het volgende:
Ik ga zo even naar Real, krat 12 x 1 literflessen + 2 flessen gratis ofwel 14 totaal voor ¤7,99 - Coca cola, fanta, sprite, mezzo mix alle soorten
Daar zijn de Duitsers toch nog een stuk traditioneler in (kan me nog herinneren dat de (meeste) winkels dicht waren op zaterdag).quote:Op zondag 13 april 2014 17:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Op vrijdag zit trouwens alles in D dicht, Karfreitag, goede vrijdag.
Ik zit dan in Wenen, moet gewoon werken.quote:Op maandag 14 april 2014 12:23 schreef Rewimo het volgende:
1 mei is ook alles dicht, Dag van de Arbeid (dus dan moet je vooral niet werken)
Je weet dat Wenen niet in Duitsland ligt?quote:Op maandag 14 april 2014 12:24 schreef Felagund het volgende:
Ik zit dan in Wenen, moet gewoon werken.
Ja, weet ik, daarom zeg ik het ook. Als ik in Duitsland zou zijn, had ik wel vrij gehad. 5 Mei vraag ik dit jaar wel vrij.quote:Op maandag 14 april 2014 12:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je weet dat Wenen niet in Duitsland ligt?
Ik woon in een dorpje aan de grens en dat volledig overgenomen door Duitsers op goede vrijdag.quote:Op maandag 14 april 2014 11:28 schreef Chewie het volgende:
[..]
Daar zijn de Duitsers toch nog een stuk traditioneler in (kan me nog herinneren dat de (meeste) winkels dicht waren op zaterdag).
Maar goed dan kunnen ze hier weer flink geld uitgeven aan bloemetjes en planten (en zorgen voor 1 van de weinige files op die dag in Nederland)
Ik in de stad Groningen, op goede vrijdag hoor je praktisch alleen maar Duits in het centrum.quote:Op maandag 14 april 2014 14:38 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ik woon in een dorpje aan de grens en dat volledig overgenomen door Duitsers op goede vrijdag.
Als het alleen op goede vrijdag is valt het nog wel mee.. Er zijn Duitse dorpen waar de helft van de bevolking vooral Nederlands praat en er elke dag een stroom Nederlanders richting de winkels daar trekken.quote:Op maandag 14 april 2014 14:38 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ik woon in een dorpje aan de grens en dat volledig overgenomen door Duitsers op goede vrijdag.
In Enschede niet andersquote:Op maandag 14 april 2014 14:40 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik in de stad Groningen, op goede vrijdag hoor je praktisch alleen maar Duits in het centrum.
Het gaat ook beide kanten op, Duitsers halen hier wat hier goedkoper is en Nederlanders daar.quote:Op maandag 14 april 2014 14:51 schreef qltel het volgende:
[..]
Als het alleen op goede vrijdag is valt het nog wel mee.. Er zijn Duitse dorpen waar de helft van de bevolking vooral Nederlands praat en er elke dag een stroom Nederlanders richting de winkels daar trekken.
Goede vrijdag en paasmaandag zit alles dicht (winkels)quote:Op maandag 14 april 2014 10:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
serieus?
Ik ga dit weekend naar leipzig (witte donderdag t/m de dinsdag).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |