Hou je er rekening mee dat Oberhausen, net als verschillende andere Duitse steden, een umweltzone heeft. Let dus op de bordjes, ze gelden ook voor niet Duitse voertuigen. Centro en de snelweg is zonevrij, maar voor de rest moet je zo'n sticker op je ruit hebben. Vanaf 1 juli as. mogen alleen groen gestickerde auto's de (voor)stad in, tot die datum mogen ook de gele stickers nog.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:32 schreef Loll het volgende:
Is er verder in de buurt daar nog wat te doen? In Oberhausen zelf ofzo? Enne welke supermarkten zitten er in de buurt?
Geenstijl heeft het ook gespotquote:Op maandag 24 februari 2014 16:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Kreeg op youtube net deze reclame van edeka voor de clip die ik wilde kijken, vind hem beter dan wat ik eigenlijk wilde kijken
Ik kwam het als eerste tegen op de site van NRC.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geenstijl heeft het ook gespot
http://www.geenstijl.nl/m(...)ergeilste_recla.html
Remember folks, you read it here first!
Bij Milka zijn ze knettergek geworden. De meest vage combi's komen langsquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik ben net terug van de Kaufland, en heb iets gevonden waar ik erg benieuwd naar ben!
Brace yourselfs, Milka Brezel
[ afbeelding ]
Ze hadden ook iets met sweet corn geloof ik, en iets met gewone koekjes. Dacht ik dan; iig 3 soorten maar ik vond deze het speciaalste dus die heb ik meegenomen.
Oh en verder natuurlijk het standaard broodje bockworst met mosterd voor éen Euro
Ah joh, voor die 89 cent wil ik het wel proberen hahaquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:01 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Bij Milka zijn ze knettergek geworden. De meest vage combi's komen langs
Als je slim bent haal je die sticker in Duitsland zelf, bijvoorbeeld bij een Dekra. Daar kost hij 5 euro en ik heb gehoord dat je er in NL wel 15 euro voor moet aftikken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:24 schreef AnnaNiem het volgende:
Hou je er rekening mee dat Oberhausen, net als verschillende andere Duitse steden, een umweltzone heeft. Let dus op de bordjes, ze gelden ook voor niet Duitse voertuigen. Centro en de snelweg is zonevrij, maar voor de rest moet je zo'n sticker op je ruit hebben. Vanaf 1 juli as. mogen alleen groen gestickerde auto's de (voor)stad in, tot die datum mogen ook de gele stickers nog.
Wij hebben zo'n sticker bij een TÜV op de route gehaald.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je slim bent haal je die sticker in Duitsland zelf, bijvoorbeeld bij een Dekra. Daar kost hij 5 euro en ik heb gehoord dat je er in NL wel 15 euro voor moet aftikken.
Eurotje of 8 per liter bij kaufland. Dus dat is iets duurder. Wellicht bij aldi goedkoper te vinden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:23 schreef RacerDKB het volgende:
In Berlijn kocht ik bij de Aldi een fles wodka met een inhoud van 700ml (37,5% alcohol) voor ¤5. Of ¤4,95; het was in ieder geval 5 euro per fles.
Is dit ook een realistisch bedrag dicht bij de grens in Nederland? Wil binnenkort een dagje naar een Duitse stad en dan ook gelijk drank in slaan, maar er zijn zo veel verschillende ketens supermarkten![]()
En Aldi Nord en Aldi Sud zal je ook nog wel prijsverschil hebben? Heb in allerlei folders gekeken van supermarkten maar zag nergens wodka voor ¤5/0,7 liter - alleen morgen wel een speciale aanbieding bij de Lidl ¤4/0,5 liter maar dat is relatief een beetje duurder (en alleen morgen geldig).
Is het voor door de cola?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:23 schreef RacerDKB het volgende:
In Berlijn kocht ik bij de Aldi een fles wodka met een inhoud van 700ml (37,5% alcohol) voor ¤5. Of ¤4,95; het was in ieder geval 5 euro per fles.
Is dit ook een realistisch bedrag dicht bij de grens in Nederland? Wil binnenkort een dagje naar een Duitse stad en dan ook gelijk drank in slaan, maar er zijn zo veel verschillende ketens supermarkten![]()
En Aldi Nord en Aldi Sud zal je ook nog wel prijsverschil hebben? Heb in allerlei folders gekeken van supermarkten maar zag nergens wodka voor ¤5/0,7 liter - alleen morgen wel een speciale aanbieding bij de Lidl ¤4/0,5 liter maar dat is relatief een beetje duurder (en alleen morgen geldig).
Mwa hoe goedkoper hoe beter, vorige keren had ik Rachmaninoff en Puschkin flessen van 0,7 liter en die waren perfect voor mixjes maar alsnog puur ook wel te drinken.quote:
Prijs zal bij aldi aan de grens vergelijkbaar zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:23 schreef RacerDKB het volgende:
Elke random supermarkt net over de grens heeft wel een goedkope wisky, wodka, korn, enz van rond de 5E voor 0,7l..... Uitstekend om in huis te hebben voor mensen die toch alleen maar mixdrankjes willen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Prijs zal bij aldi aan de grens vergelijkbaar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |