SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door VMSDKR op 25-01-2014 13:43:52 ]
Goede!quote:
What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I’m the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You’re fucking dead, kiddo.quote:
datquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:07 schreef Jahr00n het volgende:
godsgruwelijk lelijk wijf in de op man.
kom in me gezicht zeggen? skkltje bij de navy sealquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:08 schreef Sapstengel het volgende:
Is niet lelijk alleen haar lichaam ziet er een beetje gek uit
Ik heb je zusje gister gerimd dus kom wahed niet stoer doen jah00rntjequote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kom in me gezicht zeggen? skkltje bij de navy seal
ik ben delta force vriend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 Seto met opmerking dat ik tokkies post
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:12 schreef Sapstengel het volgende:
Goede pics op Instagramdaar zou ik de gehandicapte hond van me buren nog af trappen gatsieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 Seto met opmerking dat ik tokkies post
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:14 schreef seto het volgende:
sap post alleen respectabele vrouwen waar je ouders trots op zouden kunnen zijn
10, 1 voor elke dag en 3 limited loewie fauteuilquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:12 schreef Sapstengel het volgende:
Goede pics op InstagramJemig waarom zou je jezelf zo op internet zetten :¿SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 Seto met opmerking dat ik tokkies postBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Zou je wel raken dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niet het type wat ik mee naar huis zou nemen naar m'n moeder idd
quote:
Ga ga met je 4chan copypastaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I’m the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You’re fucking dead, kiddo.
engquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:30 schreef Crip het volgende:
Wat vinden jullie van haar?
[ afbeelding ]
Touché.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zou je wel raken dan?
[..]
[ afbeelding ]
Bailey is ook wel knap maar soms ziet ze eng uit.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Er zijn veel knappere.
Bailey Jay bijvoorbeeld.
jaquote:
"Haar"quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:30 schreef Crip het volgende:
Wat vinden jullie van haar?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:42 schreef JackieBrown het volgende:
Trap is ook n soort muziek heb ik me laten vertellen
Hustlin'quote:trap hop
A sub genre of main stream hip hop in which rappers boast about their drug dealing or former drug dealing vocation in verses thus glorifying the drug trade. More often than not trap hop often makes references to the lucritave coke trade
Most trap hoppers are southern rappers, see Young Jeezy, T.I, Rick Ross. others that rap about the drug trade (some even before the genre was established) are The Notorious B.I.G, Ghost Face Killah, The Clipse (with their latest album) and so on. trap hoppers dont necescarilly rap about drug dealing all of the time but the majority of there music does make references to it.
examples of trap hop songs are
10 crack Commandments - The Notorious B.I.G.
Kilo - Ghostface Killah, Raekwon
Hustlin - Rick Ross
Thug Motivation 101 - Young Jeezy
trap hop is good rapping but it does set a bad example for impressionable youth by making the drug trade seeem like a viable occupation. trap hop is probably the reason suburban kids think they have to sell drugs to emulate rappers in the mainstream.
Jane Marie dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Bailey is ook wel knap maar soms ziet ze eng uit.
kanker zeg wat heb jij een verkankerde smaakquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:55 schreef Crip het volgende:
[..]
mwah
Ik vind Julie Vu wel erg mooi.![]()
[ afbeelding ]
Nee, ze is mooi.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kanker zeg wat heb jij een verkankerde smaak
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wie ben jij danquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat doet Sap met je.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:19 schreef Klokov het volgende:
Ik kan geen vrouw in dit topic te zien zonder me af te vragen of het een tranny is of niet
[ afbeelding ]
Vind jij dat erg? Ik doe dat gewoon.. verdiennen jullie met zo'n gay topicnaam.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
wie ben jij dan
je komt hier en je stelt je niet voor en meteen mening over dit mening over dat wtf is dat
De Algemene Voorwaarden niet lezenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Is het op FOK! verplicht om je voor te stellen enzo? Daar ben ik niet van op de hoogte.
Shit man, betrapt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
De Algemene Voorwaarden niet lezen
Wat draag jij dan zon tas is gwn een schoudertas heb er 3quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Als je wilt uitzien als de gayest retard op aarde dan is er niets mis mee nee.
Whahahhahaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:19 schreef Klokov het volgende:
Ik kan geen vrouw in dit topic te zien zonder me af te vragen of het een tranny is of niet
[ afbeelding ]
Niet zo aanstellen man. Als het eruit ziet als een vrouw en je vind haar nice gewoon geven. Ook al zit er een penis aan.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:26 schreef Awesome_ het volgende:
Sap heeft mij ook een hoop levensvreugde ontnomen met die fratsen.
In élke fucking zin hè. Mijn vader kan zich daar enorm over opwinden.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fucking Amerikanen met hun 'like'.
Ik ook. Het is de verkrachting van een mooie taal.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
In élke fucking zin hè. Mijn vader kan zich daar enorm over opwinden.
Net zoals veel Nederlanders ''enzo'' zeggen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fucking Amerikanen met hun 'like'. Bij mij in de klas doen sommige het ook belachelijk veel; zo vervelend.
quote:
Da's voor traagdenkenden, hebben ze meer tijd om te formuleren zonder uuuuuh te zeggenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fucking Amerikanen met hun 'like'. Bij mij in de klas doen sommige het ook belachelijk veel; zo vervelend.
Rijden prima die dingenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:48 schreef no1uknow het volgende:
Rijd vanavond rond in een nieuwe Ford Fiesta met 2200 km op de teller, lache man
ben jij die op die plaatje sukkeltje hahahquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:49 schreef fathank het volgende:
Ik heb inloggen/helpless/maidenstower gespot volgens mij.
Er liep een stelletje in tegengestelde richting, port die griet dr vent in zn zij gevolgd door een *bzzzzt
Hey cake-manquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:54 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ben jij die op die plaatje sukkeltje hahah
herkennen mensen jou op straat dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:49 schreef fathank het volgende:
Ik heb inloggen/helpless/maidenstower gespot volgens mij.
Er liep een stelletje in tegengestelde richting, port die griet dr vent in zn zij gevolgd door een *bzzzzt
quote:
haha ja tog met jou ook ?quote:
Zo verliepen vele MSN gesprekkenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:08 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
[..]
haha ja tog met jou ook ?
ok dan
Ja rustig, rustig. Laterz!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:08 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
[..]
haha ja tog met jou ook ?
ok dan
hahah ja tog laterzquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hoe is het in de [ afbeelding ]?
goed hoorquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hoe is het in de [ afbeelding ]?
Ik heb me hier echt dood om gelachen.quote:
Jaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
herkennen mensen jou op straat dan?
M'n pa heeft zelf net zo één gekocht, staat nu 3.3k opquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:48 schreef no1uknow het volgende:
Rijd vanavond rond in een nieuwe Ford Fiesta met 2200 km op de teller, lache man
Goet van je vsm!!!!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:34 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ben nog nooit bij een BK of KFC geweest.
ahaha oja 1x bk opquote:
Boehoehoequote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Echt een respectloze ondertitel jij
nee hoor, hoe kom je daarbij?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:43 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Jij en ambipuur hadden echt een haat-liefde verhouding
Rot op man, vies weer en het is fucking koud. Ik kruip zo lekker onder de dekentjesquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:46 schreef Jahr00n het volgende:
wie gaat er ook zo stappen? spreek me aan als je me ziet. (herkennen aan diepe v in camoflage kleur + ray ban aviator
poesje waarom til je gewichten als je toch niet gaat stappen? ? je moet pussy pullenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Rot op man, vies weer en het is fucking koud. Ik kruip zo lekker onder de dekentjes
eindje jahroon? anders meet ik je wel ffquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:46 schreef Jahr00n het volgende:
wie gaat er ook zo stappen? spreek me aan als je me ziet. (herkennen aan diepe v in camoflage kleur + ray ban aviator
Teringeind weg man. Lekker om 05:00 een 3,3/10 uit de blauwe engel trekken zeker.quote:
dat ja of een dikke vechtpartij bij de shooters opzettenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Teringeind weg man. Lekker om 05:00 een 3,3/10 uit de blauwe engel trekken zeker.
nee zekers nietquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:57 schreef fathank het volgende:
Lekker man doe je ook nektasje vandaag?
Wel double cheese xxl toch?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:30 schreef Ethanolic het volgende:
Die Double Chilli Cheese bij BK is best Nice
haha, sukkelquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:34 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ben nog nooit bij een BK of KFC geweest.
Wat weet jij nu eigenlijk van anuslikken?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:08 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren op, kon me niet bekoren.
ga glory kijken en ufcquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:46 schreef Jahr00n het volgende:
Vind big tasty ook niks. 1x gehad.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:08 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren op, kon me niet bekoren.
Wat wil je precies weten? Toeren per minuut?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wat weet jij nu eigenlijk van anuslikken?
stomme eigenaar, ze trok wel veel klanten, euuhhh, je weet wat ik bedoel, hequote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Vrouw (25) te sexy voor sportschool
Aftrekken!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
stomme eigenaar, ze trok wel veel klanten, euuhhh, je weet wat ik bedoel, he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quest voor vanavond: meisje aanspreken en gesprek 5 minuten gaande houden
Optioneel: daggeren met meisje
is het aan te raden om nu naar amateur plaatjes reddit girls gone wild en reddit grool te kijken om beetje test op te boosten en opgefokt te raken?
ik speel momenteel deze af om mezelf beetje te fucken alvast
fuaaark aesthetic ook
kijk 1;47 je ziet ook slipje
en deze
check ff die infield footage van fathank, kk gemotiveerd nu!!!!! ARGGGHHquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:33 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb ook al 2 dagen niet gefapt nu
ik voel die energie
ik ga nu ff douche moet wel naar bloemetjes ruiken ofc![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
check ff die infield footage van fathank, kk gemotiveerd nu!!!!! ARGGGHH
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:30 schreef Dimachaerus het volgende:
is het aan te raden om nu naar amateur plaatjes reddit girls gone wild en reddit grool te kijken om beetje test op te boosten en opgefokt te raken?
ik speel momenteel deze af om mezelf beetje te fucken alvast
fuaaark aesthetic ook
kijk 1;47 je ziet ook slipje
en deze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso geen overhemd aandoen, dat is gay man. Gewoon zwarte v-neck, lekker strak om de biceps enzo.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:30 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen ik ga zometeen voor eerste keer discotheek (denk ik, tenminste ik denk we gaan disco)
wat kan ik beste aantrekken?? ik heb niks leukers , ik heb ook geen overhemden (ja alleen geruite met korte mouwen,(LOL ) en nog wat basic met lange mouwen maar pasvorm is niet meer goed, ik heb nu meer v lichaam en zit veel te strak allemaal rondom oksels. 1 keer te enthousiast oksel omhoog en ik scheur uit
Had vanmiddag een v-neck gekocht. Thuis ff aangetrokken maar voelde me wel beetje erg mooiboy /gayboy op negatieve manier.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sowieso geen overhemd aandoen, dat is gay man. Gewoon zwarte v-neck, lekker strak om de biceps enzo.
En voor het uitgaan even fappen om het pistool te ontladen, anders kom je te desperate over omdat de geilheid overmacht heeft. Gewoon fapje doen, dan is die pressure iig al weg.
aight ff checkenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
check ff die infield footage van fathank, kk gemotiveerd nu!!!!! ARGGGHH
Een blouse is voor vrouwenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:00 schreef stinkie het volgende:
Ja Dima, rukken in condoom je.
En V-nek is voor onder overhemd of blouse stelletje kneuzen.
Iets onder een overhemd dragenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:00 schreef stinkie het volgende:
Ja Dima, rukken in condoom je.
En V-nek is voor onder overhemd of blouse stelletje kneuzen.
nee die zweetvlekken onder je oksel en op je rug pullen pussy....quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Iets onder een overhemd dragenDat is altijd zo "ik ben 16 en doe voor het eerst een overhemd aan".
Gewoon zwart overhemd dragen, 3 bovenste knoopjes open. Gouden horloge en ketting, goede ring, zonnebril.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:06 schreef JackieBrown het volgende:
Vneck staat goed op getrainde lichamen. Mits niet te diep ofc.
Van die ronde hoogsluitende tshirthalsjes![]()
Precies.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:06 schreef JackieBrown het volgende:
Vneck staat goed op getrainde lichamen. Mits niet te diep ofc.
Van die ronde hoogsluitende tshirthalsjes![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sowieso geen overhemd aandoen, dat is gay man. Gewoon zwarte v-neck, lekker strak om de biceps enzo.
En voor het uitgaan even fappen om het pistool te ontladen, anders kom je te desperate over omdat de geilheid overmacht heeft. Gewoon fapje doen, dan is die pressure iig al weg.
Bij het uitgaan? Ik zie dan echt de scruffy alto voor me die met een ontevreden bekje en een doodgeslagen biertje in de hoek van de kroeg/club staat terwijl iedereen lol heeftquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Precies.
Draag zelf wel meestal dit shirt though
[ afbeelding ]
Nee ik ga alleen naar metal cafés daar staat iedereen in de hoek met een doodgeslagen biertje.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:13 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Bij het uitgaan? Ik zie dan echt de scruffy alto voor me die met een ontevreden bekje en een doodgeslagen biertje in de hoek van de kroeg/club staat terwijl iedereen lol heeft
fixedquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:13 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Bij het uitgaan? Ik zie dan echt de scruffy alto voor me die met een ontevreden bekje en een doodgeslagen biertje Spa rood in de hoek van de kroeg/club staat terwijl iedereen lol heeft
lkkr borderliners fixen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee ik ga alleen naar metal cafés daar staat iedereen in de hoek met een doodgeslagen biertje.
Lkr die tepeltjesquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:18 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben het bloed van de draak
Zoiets Sap?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Iets onder een overhemd dragenDat is altijd zo "ik ben 16 en doe voor het eerst een overhemd aan".
Gewoon zwart overhemd dragen, 3 bovenste knoopjes open. Gouden horloge en ketting, goede ring, zonnebril.
Dima is wel in voor een gangbang, denk ikquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:37 schreef Sloerie8 het volgende:
Iemand hier behoefte aan een gangbang? Ik bied mezelf aan op mijn page:) Xjes
Ben je een tranny? Zo nee gtfoquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:37 schreef Sloerie8 het volgende:
Wat is je page?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:37 schreef Sloerie8 het volgende:
Is verwijderd.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:10 schreef Sloerie8 het volgende:
weet iemand hoe het komt dat ik mijn eigen topic niet meer kan zien?
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:14 schreef Sloerie8 het volgende:
Ok, ik doe dat echt neit voor de grap. wie verwijderd dat zomaar van mij?
Kan ik weer een nieuwe topic aanmaken?
Denk niet dat ze op een gangbang topic zitten te wachten.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Er is geen trannietopic verwijderd/geslot alleen een gangbangtopic.
Ik heb eerlijk gezegd geen ideequote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb nog geen antwoord van jou gezien
Haha was niet serieus. Maar snap de logica ja. Lijkt me alleen wel lastig om dat vol te houdenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee![]()
Volgens mij mag het niet vanwege de negatieve gevolgen die eraan plakken zoals het nieuwsgierig zijn naar meer dan je rechterhand
Daarom houdt bijna niemand daar zich niet aan.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha was niet serieus. Maar snap de logica ja. Lijkt me alleen wel lastig om dat vol te houden
quote:
was zeer goed, bali steak xl ..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja ik moet daar ook nog eens heen. Maybe van de week.
dreamer klopt het dat je je buikspieren meer voelt na deficits? Gisteren wee gedaan en voor het eerst spierpijn in Abs. Veder niks anders gedaan dan andere trainingen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:49 schreef Sapstengel het volgende:
Waar woon jij dan dat er sneeuw ligt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
daar zou ik mijn blanke lans zo in schuivenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:55 schreef Hiatus het volgende:
[ [url=http://cdn1-www.hoopsvibe.com/assets/(...)_rosa.jpg]afbeelding[/url] ]
McNulty houd van thick ladies
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:52 schreef Levolution het volgende:
[..]jullie hebben al sneeuw? Morgen die kant opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
als het donker is. Maar alleen droogquote:
hahahaquote:Op zondag 26 januari 2014 00:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
als het donker is. Maar alleen droog
Niet weinig ook. Tenminste, voor Nederlandse begrippen.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
jullie hebben al sneeuw? Morgen die kant op
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:44 schreef Levolution het volgende:
hoe deal ik hiermee boys (srs)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar maak je je druk om
"Fear is only as deep as the mind allows."
foto?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niet weinig ook. Tenminste, voor Nederlandse begrippen.
Geen idee hoe lang het blijft liggen tho.
Beetje lui, daarom hier foto's van andere mensen:quote:Op zondag 26 januari 2014 00:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
foto?
Kijken of het morgen genoeg is om te sleeën. Mss als een goed vader de kinderen eens uitlaten.
jup, je core moet namelijk veel harder werken om correcte vorm met je torso te kunnen houden... je zakt met deficit veel dieper door...dus goed teken dat je de abs voelt..dat betekent dat ze sterker wordenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
dreamer klopt het dat je je buikspieren meer voelt na deficits? Gisteren wee gedaan en voor het eerst spierpijn in Abs. Veder niks anders gedaan dan andere trainingen.
das mooi, die beperkten laatste mijn squat. Zat gister met deficit maar 10kg onder mijn 1rm van na de zomer. Met setjes van 5quote:Op zondag 26 januari 2014 00:43 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
jup, je core moet namelijk veel harder werken om correcte vorm met je torso te kunnen houden... je zakt met deficit veel dieper door...dus goed teken dat je de abs voelt..dat betekent dat ze sterker worden
doe je goed, lekkere progressie!quote:Op zondag 26 januari 2014 00:45 schreef stinkie het volgende:
[..]
das mooi, die beperkten laatste mijn squat. Zat gister met deficit maar 10kg onder mijn 1rm van na de zomer. Met setjes van 5
Welke oefeningen?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:50 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
doe je goed, lekkere progressie!
abs zijn echt belangrijk ja .. ik pak ze nu ook weer heel zwaar en vaak aan .. merk dat t soms ook de bottleneck is bij squats en deads
Ik kies tussen deze oefeningen(niet allemaal op 1 dag lol):quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:44 schreef Levolution het volgende:
hoe deal ik hiermee boys (srs)hey brahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klap ze
Dat ken je wel zeggen, lekker autootje heur.quote:
Goodmornings is echt top voor lowerback strenght.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:57 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ik kies tussen deze oefeningen(niet allemaal op 1 dag lol):
bodyweight planks met tijd opbouwen, daarna met extra gewicht
ab roller met extra gewicht op rug
hanging leg raises.. eerst nog met gewicht van benen totdat ik echt veel reps kan, dan pas gewicht erbij.
standing rope crunches
en daarnaast ook hele diepe goodmornings met moderate weight/highreps waarbij mijn core ook hard moet werken
ben niet echt een "pro" in buik direct trainen.. heb het pas sinds kort 3-5x per week aan mijn trainingen toegevoegd.
Ja man was weer lkr lusuquote:Op zondag 26 januari 2014 06:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat ken je wel zeggen, lekker autootje heur.
Vannacht met de politie in Hoorn meegelopen, horeca interventieteamZag op een gegeven moment nog een brede kerel een kroeg uitlopen, welke gymmer is vanavond in Hoorn geweest?
quote:Op zondag 26 januari 2014 09:13 schreef Montelly het volgende:
Heerlijk geslapen, warm bed alles. Stink niet naar rooktanden heerlijk wit, huidje schoon. Voel met net babybilletjes..
Nou toedels
[ afbeelding ]
Hehehequote:Op zondag 26 januari 2014 09:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Doet een vriend van me ook altijd als hij gescoord heeft.
(Hanging )Leg raisesquote:Op zondag 26 januari 2014 00:57 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ik kies tussen deze oefeningen(niet allemaal op 1 dag lol):
bodyweight planks met tijd opbouwen, daarna met extra gewicht
ab roller met extra gewicht op rug
hanging leg raises.. eerst nog met gewicht van benen totdat ik echt veel reps kan, dan pas gewicht erbij.
standing rope crunches
en daarnaast ook hele diepe goodmornings met moderate weight/highreps waarbij mijn core ook hard moet werken
ben niet echt een "pro" in buik direct trainen.. heb het pas sinds kort 3-5x per week aan mijn trainingen toegevoegd.
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:10 schreef Levolution het volgende:
wrm back je terug als je bigi bana krijgt dan
gwn condoomschuren en finishen
Lan olm ne kadar malsin. Dal iste kariya. Burda ki gerizekalilar sana ne ogretecek?!quote:Op zondag 26 januari 2014 13:59 schreef Dimachaerus het volgende:
sappie had wel gelijk, niet met geladen gun op pad gaan
ik zat op gegeven moment jongen waar ik mee was mee aan het dansen, beetje schuin achterin de zaal, vlakbij een bar.
Naast ons waren 2 danseressen van hollywood aan het dansen, eentje was blond en ander brunette.
Ik probeerde oogcontact te maken maar lukte niet echt.
Op gegeven moment draaide die brunette weg van dr collega en ze positioneerde zichzelf recht tegen over mij tussen mij en de lege bar in.
Ze was 2 stappen verwijderd van mij en zij was weer 2 stappen verwijderd van lege bar. Ze begon te wiegelen met die heupen en keek over dr schouder zo van "come at me dima, come at me" maar toen ik heel even naar haar keek, kreeg ik zo een intens gevoel in mijn pipi![]()
hij werd gelijk hard en ik keek maar gelijk weer ergens anders heen en toen raakte hij gelukkig meteen weer flacid. Paar seconden later weer gekeken maar zelfde verhaal. Zij probeerde heel subtiel afstand tussen ons te verkleinen en ik deed heel subtiel kleine stapjes achteruit... paar minuten later gingen ze weg en op podium dansen.
even later zat ik midden op de dancingfloor en ik keek zo nu en dan richting het podium en ik merkte op dat het meisje meerdere malen naar me keek maar ze draaide haar blik gelijk weg toen ik het door had hngggggg.
Dezen chickquote:Op zondag 26 januari 2014 14:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lan olm ne kadar malsin. Dal iste kariya. Burda ki gerizekalilar sana ne ogretecek?!
hey cake vrouwquote:Op zondag 26 januari 2014 14:21 schreef VMSDKR het volgende:
wie is dat nou weer gvd word helemala gestoord
vrien wij moeten samen een keer gaan hollyquote:Op zondag 26 januari 2014 13:59 schreef Dimachaerus het volgende:
sappie had wel gelijk, niet met geladen gun op pad gaan
ik zat op gegeven moment jongen waar ik mee was mee aan het dansen, beetje schuin achterin de zaal, vlakbij een bar.
Naast ons waren 2 danseressen van hollywood aan het dansen, eentje was blond en ander brunette.
Ik probeerde oogcontact te maken maar lukte niet echt.
Op gegeven moment draaide die brunette weg van dr collega en ze positioneerde zichzelf recht tegen over mij tussen mij en de lege bar in.
Ze was 2 stappen verwijderd van mij en zij was weer 2 stappen verwijderd van lege bar. Ze begon te wiegelen met die heupen en keek over dr schouder zo van "come at me dima, come at me" maar toen ik heel even naar haar keek, kreeg ik zo een intens gevoel in mijn pipi![]()
hij werd gelijk hard en ik keek maar gelijk weer ergens anders heen en toen raakte hij gelukkig meteen weer flacid. Paar seconden later weer gekeken maar zelfde verhaal. Zij probeerde heel subtiel afstand tussen ons te verkleinen en ik deed heel subtiel kleine stapjes achteruit... paar minuten later gingen ze weg en op podium dansen.
even later zat ik midden op de dancingfloor en ik keek zo nu en dan richting het podium en ik merkte op dat het meisje meerdere malen naar me keek maar ze draaide haar blik gelijk weg toen ik het door had hngggggg.
REMOVE KEBAB remove kebabquote:Op zondag 26 januari 2014 14:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lan olm ne kadar malsin. Dal iste kariya. Burda ki gerizekalilar sana ne ogretecek?!
ik heb ook nog wel rune ess te koopquote:Op zondag 26 januari 2014 14:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
heb je nog full rune set? 200k geef ik ervoor en me party hat
siktir git amena koyumquote:Op zondag 26 januari 2014 14:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
lol XD heb fire staff ( dus die runes niet nodig ) krijg ook 25 airs per rune dus hoevele wivraag je er voor?quote:
Amina Koyim lieve Yuriquote:Op zondag 26 januari 2014 14:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
ik heb ook nog wel rune ess te koop
[..]
siktir git amena koyum
speel je ook runescape?quote:
Ik ben niet Turks essek sipasi.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:23 schreef seto het volgende:
[..]
REMOVE KEBAB remove kebab
you are worst turk. you are the turk idiot you are the turk smell. return to croatioa. to our croatia cousins you may come our contry. you may live in the zoo….ahahahaha ,bosnia we will never forgeve you. cetnik rascal FUck but fuck asshole turk stink bosnia sqhipere shqipare..turk genocide best day of my life. take a bath of dead turk..ahahahahahBOSNIA WE WILL GET YOU!! do not forget ww2 .albiania we kill the king , albania return to your precious mongolia….hahahahaha idiot turk and bosnian smell so bad..wow i can smell it. REMOVE KEBAB FROM THE PREMISES. you will get caught. russia+usa+croatia+slovak=kill bosnia…you will ww2/ tupac alive in serbia, tupac making album of serbia . fast rap tupac serbia. we are rich and have gold now hahahaha ha because of tupac… you are ppoor stink turk… you live in a hovel hahahaha, you live in a yurt
tupac alive numbr one #1 in serbia ….fuck the croatia ,..FUCKk ashol turks no good i spit in the mouth eye of ur flag and contry. 2pac aliv and real strong wizard kill all the turk farm aminal with rap magic now we the serba rule .ape of the zoo presidant georg bush fukc the great satan and lay egg this egg hatch and bosnia wa;s born. stupid baby form the eggn give bak our clay we will crush u lik a skull of pig. serbia greattst countrey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |