Ik heb liever dat je je hier helemaal niet meer laat zien, maar goed dat is natuurlijk niet aan mij. Misselijkmakend type ben je in ieder geval.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:05 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Heb je de oude man liever?Misschien kan ik ook een dertiger nabootsen, maar goed ik heb geen identiteitscrisis ik ben gewoon identiteitsloos.
Oh ja daar ik identiteitsloos ben, doen beledigingen mij ook niet. Ik begrijp ze niet eens, maar goed je neemt niet eens de mij te leren kennen. Misschien is dat ook wel onmogelijk, maar ik ben de slechtste niet. Jij hebt gewoon een slecht beeld bij mij, of de opvatting dat ik een kutuser ben, dat wil zeggen elke keer als jij mij ziet roep jij dat beeld op. Dankzij dat beeld ga jij je ergeren aan mij, ik zelf heb nergens last van, en erger me niet aan jou noch je reacties.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je je hier helemaal niet meer laat zien, maar goed dat is natuurlijk niet aan mij. Misselijkmakend type ben je in ieder geval.
De reden jou te kennen?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh ja daar ik identiteitsloos ben, doen beledigingen mij ook niet. Ik begrijp ze niet eens, maar goed je neemt niet eens de reden mij te kennen. Misschien is dat ook wel onmogelijk, maar ik ben de slechtste niet. Jij hebt gewoon een slecht beeld bij mij, of de opvatting dat ik een kutuser ben, dat wil zeggen elke keer als jij mij ziet roep jij dat beeld op. Dankzij dat beeld ga jij je ergeren aan mij, ik zelf heb nergens last van, en erger me niet aan jou noch je reacties.
Dus laten we proberen goed met elkaar om te gaan. Dan hoef jij je ook niet te ergeren en is alles goed.
Eet jezelf dan maar op terwijl ik hier post. Ik maak me er geen druk om, want ik neem jou niet eens vijandig op. Maar goed, jammer, jammer dat het zo moet...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
De reden jou te kennen?
Je hoeft mij helemaal niks te vertellen over jou een kans geven als user of wat dan ook en ik heb er totaal geen behoefte aan om normaal met je om te gaan. Die hele omgang kan me gestolen worden. Wat mij betreft ben je per definitie een kutuser en daarbij een waardeloze troll ook nog.
Zielig gedrag hier
Ga nou maar winkelen en neem je 938590183091 persoonlijkheden met je mee.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:13 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Eet jezelf dan maar op terwijl ik hier post. Ik maak me er geen druk om, want ik neem jou niet eens vijandig op. Maar goed, jammer, jammer dat het zo moet...
Ik wens je wel het allerbeste en hoop dat je je niet te zeer gaat ergeren aan mijn posts hier. Ik zal proberen goed mee te doen. In R&P ben ik overigens wel serieus waar ik mensen probeer te adviseren ik ben de slechtste niet, wil jij mij als een trol zien en de kop in het zand steken doe dan maar.
Oh het is wel waar dat ik in KLB wat nonchalanter doe, en minder inhoudelijk ben. Daar is het KLB voor. Niet bepaald een forum waar we per definitie intelligente discussies aangaan.
Heb het ook gewoon helemaal gekekenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net gezien en wil dit even met jullie delen.
Zo romantisch.
Hopen ze zeker dat je zoiets hebt van 'oke laat maar'quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:19 schreef Salatrel het volgende:
wil je verlengen of abonnement wijzigen kan dat gewoon via de website maar als je op wil zeggen moet je bellen
vervolgens sta je langer in de wacht dan dat het gesprek duurt
kk t-mobile
Het is prachtigquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:21 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb het ook gewoon helemaal gekekenWel echt niet wat ik ervan verwacht had
Ziet er best wel mooi uit
I was like HUH?!!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kwam een beetje over alsof jij aan de maus bent![]()
![]()
Biologie gedaan ofzo?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is prachtigMijn oude professor vond het ook altijd geweldig en kon er uren over vertellen.
Heb hier nog ergens een boek over dierenparingen die ik echt eens moet lezen.
Ja. En mijn stages aan slakken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Biologie gedaan ofzo?
Ik wist sowieso niet echt wat ik ervan moest verwachten, maar het is zo bizar en mooiNet alsof het onder water gebeurde ook.
Binnenkort maar weer eens naar een aquarium gaan
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. En mijn stages aan slakken.
Heb je slakken bestudeerd?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. En mijn stages aan slakken.
Fakking geil.. Zo geil dat ik er 2 heb gegetenquote:
Tostimakendequote:
quote:
Wat voor paringsritueel hebben ze dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kan me zo weinig bij die beesten voorstellen, zie ze altijd alleen maar zitten en soms een beetje rond glijden. Maar goed, dan hebben ze wel weer zo'n paringsritueel dat gewoon buitenaards lijkt
Tering, hoe krijg je het wegquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Fakking geil.. Zo geil dat ik er 2 heb gegeten
Zoals je in het filmpje zag, zijn de meeste soorten hermafrodiet. En de penis zit vlak onder het hoofd.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kan me zo weinig bij die beesten voorstellen, zie ze altijd alleen maar zitten en soms een beetje rond glijden. Maar goed, dan hebben ze wel weer zo'n paringsritueel dat gewoon buitenaards lijkt
Nou.. Ik snij ze aan puntjes, open m'n grote bakkes en kauw tot ze weg zijn ;$quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tering, hoe krijg je het weg
[..]
Zoals je in het filmpje zag, zijn de meeste soorten hermafrodiet. En de penis zit vlak onder het hoofd.
Bij andere slakken is de penis een soort van harpoen die ze kunnen afschieten.
En de eerste die de ander raakt met hun harpoenpenis, is het mannetje.
Met veel slakkensporen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat voor paringsritueel hebben ze dan?
Ja kijk dat filmpje dat Kaneelstokje net postte, echt bizar ziet er zo vet uitquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat voor paringsritueel hebben ze dan?
Dat zitten en rondglijden is wel herkenbaar.
Oh dat is minder spectaculair dan. Wel mooi dat het een wedstrijd is om wie het mannetje is, past wel bij mannenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tering, hoe krijg je het weg
[..]
Zoals je in het filmpje zag, zijn de meeste soorten hermafrodiet. En de penis zit vlak onder het hoofd.
Bij andere slakken is de penis een soort van harpoen die ze kunnen afschieten.
En de eerste die de ander raakt met hun harpoenpenis, is het mannetje.
Ga weer eens slank worden dan.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou.. Ik snij ze aan puntjes, open m'n grote bakkes en kauw tot ze weg zijn ;$
Ja, slakken zijn niet echt spectaculair. Naaktslakken wel.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja kijk dat filmpje dat Kaneelstokje net postte, echt bizar ziet er zo vet uit
[..]
Oh dat is minder spectaculair dan. Wel mooi dat het een wedstrijd is om wie het mannetje is, past wel bij mannen![]()
Bij zeepaardjes is dat toch ook zo'n wazig verhaal?
Ik zou wel echt ooit kwallen willen bestuderenOf octopussen. Dat soort dingen zijn zo vet om te tekenen / schilderen.
Ja vies past ook wel bij die beesten op zich, hoewel ik naaktslakken er een stuk ranziger uit vind zien dan met huisje. Met huisje vind ik wel leukquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga weer eens slank worden dan.
[..]
Ja, slakken zijn niet echt spectaculair. Naaktslakken wel.
Slakken maken vaak een grote vieze wit-doorzichtige klomp waar ze in rond elkaar wurmen. Best vies.
Zeepaardjes? Weet ik niks van.
Wel Platwormen, die gaan een soort van zwaardgevecht aan met hun penissen. Is ook wel grappig.
Praat me niet over octopussenHad het er laatst met iemand over, dat het mannetje daar n tentakel heeft die dienst doet als penis. Toen wilde we weten hoe de octopus vagina er uit zag.
Laten we het er op houden dat google niet de dingen liet zien die ik wilde.
Japan
Maar ze zijn wel mooi ja.
Hentai over lintwormen, mijn god.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja vies past ook wel bij die beesten op zich, hoewel ik naaktslakken er een stuk ranziger uit vind zien dan met huisje. Met huisje vind ik wel leuk
Gvd JapanMeisje dat ik kende kreeg ooit van een penvriend uit Japan hentai opgestuurd dat over lintwormen ging. Alsjeblieft zeg dat bedenk je toch niet
![]()
Maar octopussen vind ik zo vetDie beesten zijn ook gewoon intelligent en bewegen echt mooi door het water. Heb ooit een filmpje gezien van een octopus die een haai opat dat was echt ziek.
quote:
Bitch, please.quote:
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goh jij bent ook echt op fok gekomen omdat je aandacht nodig hebt, is het niet?
Ja sowiesjoow ik kan niej zonder aandacht hoowr.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goh jij bent ook echt op fok gekomen omdat je aandacht nodig hebt, is het niet?
Nee je kan het al perfect zonder mijn hulp.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja sowiesjoow ik kan niej zonder aandacht hoowr.Mag ik van jou leren hoe ik aandacht fraag?
>implyingquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee je kan het al perfect zonder mijn hulp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |