:'''''')quote:The sketch is not a true depiction of the suspect, only a likeness. The victims described him as a light-skinned black male, approximately 6′ tall or a little taller, 25 to 30 years old with no or very thin facial hair, and a muscular build. His nose was straight with no flare in the nostrils. He has short black hair and a round face, with tattoos covering both arms and a tattoo on the left side of his neck. The victim was adamant about the tattoo on his neck having a lot of red ink in it, authorities said.
hoop dat je zakt hommoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:12 schreef Dashington het volgende:
Ik ga slapen, morgen even toetsje killen.
Moet de pc uit van je moeder?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:12 schreef Dashington het volgende:
Ik ga slapen, morgen even toetsje killen.
quote:
broer serieus, fok mobile was puur op gevoel die lapoquote:
kenker wtf is datquote:
Kan je alsnog zakken.quote:
Ja over 13 pagina's weer een kans mangquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
broer serieus, fok mobile was puur op gevoel die lapo
En dan doet hij DIT
2 neukende vliegen. Zo onduidelijk is dat toch niet?quote:
Ik zie je morgen wel bij da ching.quote:
Weet ik veel, ik bluf gewoon.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja betekend gewoon: alle glorie behoort toe aan god.Is dat raar ofzo.
Die vliegen hebben net zo'n kleine piem0l als Fopje hahahahaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:14 schreef Fopje het volgende:
[..]
2 neukende vliegen. Zo onduidelijk is dat toch niet?
Ik kom ook welquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zie je morgen wel bij da ching.
ONee kan nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik had het meer over dat gigantische beest, de rest had ik nog niet gezien.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:14 schreef Fopje het volgende:
[..]
2 neukende vliegen. Zo onduidelijk is dat toch niet?
Ik zit serieus te twijfelen of ik ga, even ov opladen en dan afweging maken Nimma?arnhem via 9292.nlquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Klopt, ik heb een kleine penis.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:14 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Die vliegen hebben net zo'n kleine piem0l als Fopje hahahaha
maak wel foto's van enfa zijn gehavende kadaverquote:
Maakt niks draait om perspectief. Je kan nog zo'n grote penis hebben.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
maak wel foto's van enfa zijn gehavende kadaver
diepe shitquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:16 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Maakt niks draait om perspectief. Je kan nog zo'n grote penis hebben.
Maar een vrachtwagen is ook groot, tot je hem in de Grand Canyon parkeert
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:16 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik sloop je hele kopquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
maak wel foto's van enfa zijn gehavende kadaver
Daarom zo zie ik het ook.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:16 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
hahahaquote:
wordt lereaar danquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:16 schreef Fopje het volgende:
[..]
Daarom zo zie ik het ook.
Nu mag ik niet meer in de buurt van basisscholen komen
Bel me ff als die deadprez zijn matties meeneem dan kom ik je wel helpen met mijn beveiligingquote:
Harde tijdenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:16 schreef Fopje het volgende:
[..]
Moet ik dan buiten les geven zonder lokaal?quote:
Aight ik neem zelf braddie mee.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:17 schreef eend112 het volgende:
[..]
Bel me ff als die deadprez zijn matties meeneem dan kom ik je wel helpen met mijn beveiliging
moest hardop lachenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:16 schreef Fopje het volgende:
[..]
ja echt fantastischquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:17 schreef Fopje het volgende:
[..]
Moet ik dan buiten les geven zonder lokaal?
morgen:quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:17 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ja enfa tegen deadprez
deadprez gaat die battieboy zijn kop kapot klappen
Die uitkeringstrekker???quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:17 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ja enfa tegen deadprez
Het is toch op de plek waar de vriendin van deadprez achter het raam staat? Dus dead is er sowiesoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:18 schreef eend112 het volgende:
[..]
morgen:
" ja je was er niet"
" ja ik was er wel maar jij was er niet!"
enz..
nee is stukje verderop gquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:18 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Het is toch op de plek waar de vriendin van deadprez achter het raam staat? Dus dead is er sowieso
Haha, pics or didnt happen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:17 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ja enfa tegen deadprez
Nee bij Da Ching, vriendin staat bij Islam Slagerij neem ik aanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:18 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Het is toch op de plek waar de vriendin van deadprez achter het raam staat? Dus dead is er sowieso
nee baekelandpleinquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:19 schreef Dashington het volgende:
[..]
Nee bij Da Ching, vriendin staat bij Islam Slagerij neem ik aan
pics 15 euro per stukquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:22 schreef Ambicioso het volgende:
in dm mag toch niet openbaar maken lobi
Kende je die shit nog niet?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mijn god, zou nekschot geven om diegene die " zingt " uit zijn of haar lijden te verlossen.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mijn god, zou nekschot geven om diegene die " zingt " uit zijn of haar lijden te verlossen.
watquote:
ja die ken ik, dhc heeft wel betere nummersquote:
Zijn zelfs door Geertje aangeklaagd. LVO ken je zeker ook niet?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha nee, ik kom nooit in dat gedeelte van youtube.
Ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahahaha godverdomme is dit een grap?
doe nietquote:
dit is pas mooi,quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahahaha godverdomme is dit een grap?
hier blijvenquote:
Nope, ik ben met Extince & Opgezwolle groot geworden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zijn zelfs door Geertje aangeklaagd. LVO ken je zeker ook niet?
Op beats van eminemquote:
Fakkelteit is ook hard en zwart lichtquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nope, ik ben met Extince & Opgezwolle groot geworden.
kusjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:28 schreef krioro het volgende:
[..]
My thoughts exactly toen ik de SC zag.
Hahahaha shiiii die mensen menen het?quote:
En verder hou je je niet bezig met nieuwere shit?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nope, ik ben met Extince & Opgezwolle groot geworden.
Nee maar Geert nam het wel serieusquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahahaha shiiii die mensen menen het?
Nee, het is een parodie op mocrorapquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahahaha shiiii die mensen menen het?
Goeie shit ja, niet te vergelijken met dit soort wannabe gangster-rappers. Struggles in die WWquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:28 schreef Dashington het volgende:
[..]
Fakkelteit is ook hard en zwart licht
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Goeie shit ja, niet te vergelijken met dit soort wannabe gangster-rappers. Struggles in die WW
Jawel, alleen niet dit soort bagger. Zijn gewoon een paar gefrustreerde mocros die gehoord willen worden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
En verder hou je je niet bezig met nieuwere shit?
Tuurlijk, die gebruikt het alleen maar tegen ze, die weet altijd precies wanneer die een slachtoffer rol moet aannemen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nee maar Geert nam het wel serieus
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jawel, alleen niet dit soort bagger. Zijn gewoon een paar gefrustreerde mocros die gehoord willen worden.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, het is een parodie op mocrorap
hehe die is ook cool iddquote:
Godverdomme hahaha die " lyrics "quote:
quote:Adult Swim confirmed on January 12, 2014 that the show would return April 21, 2014 at 10:30PM.
Mooi, animator is zelf zwart, werd aangeklaagd voor racisme.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:35 schreef deadprez het volgende:
Er zou een nieuw seizoen komen van boondocks trouwens, even checken of daar al meer over bekend is
haha wat, serieus?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mooi, animator is zelf zwart, werd aangeklaagd voor racisme.
mos def ook en verder nog wat grote namen uit de rapwereldquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ja, tijd terug wel. Goede show wel zelfs fucking CHALLIEEE Murphy is voice-actor.
okquote:
whutquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:40 schreef BozeHaas het volgende:
keek laatst een aflevering was wel leuk maar ging mij wat te langzaam
boom bye bye inna battiebwoy head rasta nah promote no nasty man dem haffi deadquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:41 schreef Dashington het volgende:
[..]
Jij vindt het stieukem ook leuk battieboy
Reggae en in mindere mate reggeaton gaat er altijd wel inquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
boom bye bye inna battiebwoy head rasta nah promote no nasty man dem haffi dead
haha had niet verwacht dat je het zou kennenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:42 schreef Dashington het volgende:
[..]
Reggae en in mindere mate reggeaton gaat er altijd wel in
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
haha had niet verwacht dat je het zou kennen
ja kijk het binnenkort wel weer jonge gvdquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
whutis een van de vetste series ooit man, ik vind het zelfs leuker dan south park
Sowieso doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ja kijk het binnenkort wel weer jonge gvd
moet je niet willen man, hier is veel leukerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
zit nu in een GC SC zitten allemaal homo's volgens mij
die is mooi jaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:47 schreef deadprez het volgende:
'vieze kkr blanke, oh sorry was ik racistisch?! Dat mag toch, want artikel 1 geldt niet'
Ja en vrouwenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
HOMMO TOPICquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Etsu en shit posten daar toch?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:50 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik noem jou voor de grap hommo en krijg meteen een paar boze rel nichten achter me aan
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:50 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik noem jou voor de grap hommo en krijg meteen een paar boze rel nichten achter me aan
hehehquote:
nog steeds aan de sos¿quote:
Oké, stoer.quote:
macaroni*quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:58 schreef Ambicioso het volgende:
even macroni gemaakt jeweettoch carbs
quote:
De kneus uithangen in een ander forum.quote:
okquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
De kneus uithangen in een ander forum.
Was wel leuk even.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
De kneus uithangen in een ander forum.
mwah, bietje matigquote:
harde party hier alles bitches sos en vuistneukenquote:
Zijn de antilliaanse bois er al???quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
harde party hier alles bitches sos en vuistneuken
Drugsquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
harde party hier alles bitches sos en vuistneuken
Echt hè, beter gewoon wow spelen.quote:
boeie jij hebt toch ook geen baanquote:
hoeveel had je?quote:
hehe junkiequote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
halve en 2 maten. Nog n hele
Wel overgestapt ip vodkadie gaat hard
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
halve en 2 maten. Nog n hele
Wel overgestapt ip vodkadie gaat hard
een dag niet naar de kenker is een dag voor bitchboisquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:11 schreef Aiciu het volgende:
Doen jullie wel een beetje rustig aan? Het is donderdag.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
een dag niet naar de kenker is een dag voor bitchbois
stijfje gekregen bij de gedachtequote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wajow dh cs nu, jij, ik en babyolie
Dat is slecht voor je huid man.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
een dag niet naar de kenker is een dag voor bitchbois
zie er toch al uit als een verlepte junkquote:
Zondequote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
zie er toch al uit als een verlepte junk
hoef toch niet meer te hosselen, schijt aanquote:
De helft is gebannedquote:
Wat.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:18 schreef Dashington het volgende:
[..]
Ik zit in het GC SC snap je???? Ik miste je kutopmerkingen jegens mij al
tegen mij is chloro altijd liefquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:18 schreef Dashington het volgende:
[..]
Ik zit in het GC SC snap je???? Ik miste je kutopmerkingen jegens mij al
Waarom?quote:
Doorgaan met baggeren, na al het gedoe van afgelopen nacht. Ofzo.quote:
Waardeer het alsnog.quote:
Oh. Gay.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Doorgaan met baggeren, na al het gedoe van afgelopen nacht. Ofzo.
Houd je bek gewoon.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:20 schreef Dashington het volgende:
Hee Chloro nu reageer je niet meer kut op mij he, stom kind.
quote:
En jij bent ook cool, jij luistert tekno.quote:
Jij bent ook een scjatje hoor.quote:
Als je Enfa heet ben je de lul bij Chloroquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb er ook weinig last van heur ;s
jij mag wel blijvenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
En jij bent ook cool, jij luistert tekno.
spontaan gekomenquote:
Jij niet.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou je nu zelfs zachtjes aan mn ballen laten likken omdat lobi
Zou overwegen ware het niet dat ik je smerig vind.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou je nu zelfs zachtjes aan mn ballen laten likken omdat lobi
Ben jij een volger van Satan?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou overwegen ware het niet dat ik je smerig vind.
lobi broederquote:
Lief.quote:
sorry hoor :squote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:28 schreef Chloroform het volgende:
Zo, nu allemaal weer gvd normaal doen, moet kotsen van jullie.
:s;Squote:
zo lief ditquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou overwegen ware het niet dat ik je smerig vind.
Haha shit. Lost.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
zo lief ditzou bijna voor je douchen
Watquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:30 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik ben Spurs 33gespeeld 28 2 3 104-23 +81
nerdjequote:
Beetje voorvocht gelekt.quote:
kan chloro wel even met je delen als je wilquote:
okequote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
kan chloro wel even met je delen als je wil
quote:
Als je steeds zo lief doetquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:28 schreef Chloroform het volgende:
Zo, nu allemaal weer gvd normaal doen, moet kotsen van jullie. jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |