hier blijvenquote:
Nope, ik ben met Extince & Opgezwolle groot geworden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zijn zelfs door Geertje aangeklaagd. LVO ken je zeker ook niet?
Op beats van eminemquote:
Fakkelteit is ook hard en zwart lichtquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nope, ik ben met Extince & Opgezwolle groot geworden.
kusjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:28 schreef krioro het volgende:
[..]
My thoughts exactly toen ik de SC zag.
Hahahaha shiiii die mensen menen het?quote:
En verder hou je je niet bezig met nieuwere shit?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nope, ik ben met Extince & Opgezwolle groot geworden.
Nee maar Geert nam het wel serieusquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahahaha shiiii die mensen menen het?
Nee, het is een parodie op mocrorapquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahahaha shiiii die mensen menen het?
Goeie shit ja, niet te vergelijken met dit soort wannabe gangster-rappers. Struggles in die WWquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:28 schreef Dashington het volgende:
[..]
Fakkelteit is ook hard en zwart licht
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Goeie shit ja, niet te vergelijken met dit soort wannabe gangster-rappers. Struggles in die WW
Jawel, alleen niet dit soort bagger. Zijn gewoon een paar gefrustreerde mocros die gehoord willen worden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
En verder hou je je niet bezig met nieuwere shit?
Tuurlijk, die gebruikt het alleen maar tegen ze, die weet altijd precies wanneer die een slachtoffer rol moet aannemen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nee maar Geert nam het wel serieus
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jawel, alleen niet dit soort bagger. Zijn gewoon een paar gefrustreerde mocros die gehoord willen worden.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, het is een parodie op mocrorap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |