Nou.. Ik snij ze aan puntjes, open m'n grote bakkes en kauw tot ze weg zijn ;$quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tering, hoe krijg je het weg
[..]
Zoals je in het filmpje zag, zijn de meeste soorten hermafrodiet. En de penis zit vlak onder het hoofd.
Bij andere slakken is de penis een soort van harpoen die ze kunnen afschieten.
En de eerste die de ander raakt met hun harpoenpenis, is het mannetje.
Met veel slakkensporen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat voor paringsritueel hebben ze dan?
Ja kijk dat filmpje dat Kaneelstokje net postte, echt bizar ziet er zo vet uitquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat voor paringsritueel hebben ze dan?
Dat zitten en rondglijden is wel herkenbaar.
Oh dat is minder spectaculair dan. Wel mooi dat het een wedstrijd is om wie het mannetje is, past wel bij mannenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tering, hoe krijg je het weg
[..]
Zoals je in het filmpje zag, zijn de meeste soorten hermafrodiet. En de penis zit vlak onder het hoofd.
Bij andere slakken is de penis een soort van harpoen die ze kunnen afschieten.
En de eerste die de ander raakt met hun harpoenpenis, is het mannetje.
Ga weer eens slank worden dan.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou.. Ik snij ze aan puntjes, open m'n grote bakkes en kauw tot ze weg zijn ;$
Ja, slakken zijn niet echt spectaculair. Naaktslakken wel.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja kijk dat filmpje dat Kaneelstokje net postte, echt bizar ziet er zo vet uit
[..]
Oh dat is minder spectaculair dan. Wel mooi dat het een wedstrijd is om wie het mannetje is, past wel bij mannen![]()
Bij zeepaardjes is dat toch ook zo'n wazig verhaal?
Ik zou wel echt ooit kwallen willen bestuderenOf octopussen. Dat soort dingen zijn zo vet om te tekenen / schilderen.
Ja vies past ook wel bij die beesten op zich, hoewel ik naaktslakken er een stuk ranziger uit vind zien dan met huisje. Met huisje vind ik wel leukquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga weer eens slank worden dan.
[..]
Ja, slakken zijn niet echt spectaculair. Naaktslakken wel.
Slakken maken vaak een grote vieze wit-doorzichtige klomp waar ze in rond elkaar wurmen. Best vies.
Zeepaardjes? Weet ik niks van.
Wel Platwormen, die gaan een soort van zwaardgevecht aan met hun penissen. Is ook wel grappig.
Praat me niet over octopussenHad het er laatst met iemand over, dat het mannetje daar één tentakel heeft die dienst doet als penis. Toen wilde we weten hoe de octopus vagina er uit zag.
Laten we het er op houden dat google niet de dingen liet zien die ik wilde.
Japan
Maar ze zijn wel mooi ja.
Hentai over lintwormen, mijn god.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja vies past ook wel bij die beesten op zich, hoewel ik naaktslakken er een stuk ranziger uit vind zien dan met huisje. Met huisje vind ik wel leuk
Gvd JapanMeisje dat ik kende kreeg ooit van een penvriend uit Japan hentai opgestuurd dat over lintwormen ging. Alsjeblieft zeg dat bedenk je toch niet
![]()
Maar octopussen vind ik zo vetDie beesten zijn ook gewoon intelligent en bewegen echt mooi door het water. Heb ooit een filmpje gezien van een octopus die een haai opat dat was echt ziek.
quote:
Bitch, please.quote:
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goh jij bent ook echt op fok gekomen omdat je aandacht nodig hebt, is het niet?
Ja sowiesjoow ik kan niej zonder aandacht hoowr.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goh jij bent ook echt op fok gekomen omdat je aandacht nodig hebt, is het niet?
Nee je kan het al perfect zonder mijn hulp.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja sowiesjoow ik kan niej zonder aandacht hoowr.Mag ik van jou leren hoe ik aandacht fraag?
>implyingquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee je kan het al perfect zonder mijn hulp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |