Je bent dronken, log uit en ga slapen voordat je jezelf pijn doet.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:58 schreef deprimist het volgende:
[..]
Jawel dat ken je wel oplichter!
Jij hebt het makkelijk jij weet dat jouw vriendin veilig achter de pc zit guild wars te spelen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:59 schreef deadprez het volgende:
Pillen vatten, bier opzuipen, wijn aan random chick geven en neuken.
Als ik nou echt dronken zou zijn zou ik niet meer kunnen typen. Dus eh. Nee. Nog niet uitlogtijd. Hoe doe ik mezelf overigens pijn?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Je bent dronken, log uit en ga slapen voordat je jezelf pijn doet.
ik ben wel virj doronken en voor jeht weet doe je jezelf pijn door een ban op te lopen door bagger topics te makne.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:00 schreef deprimist het volgende:
[..]
Als ik nou echt dronken zou zijn zou ik niet meer kunnen typen. Dus eh. Nee. Nog niet uitlogtijd. Hoe doe ik mezelf overigens pijn?
Goedenen tip. Ik mis alleen de random chick. Ik dacht aan marie30 bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:59 schreef deadprez het volgende:
Pillen vatten, bier opzuipen, wijn aan random chick geven en neuken.
Been there done that. Who cares.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:01 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
ik ben wel virj doronken en voor jeht weet doe je jezelf pijn door een ban op te lopen door bagger topics te makne.
quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:08 schreef deprimist het volgende:
Hé maar jongens ging hier echt om een terechte klacht. Misschien iets diepzinniger dan de normale klacht. Probeer godverdomme effe normaal te reageren.
quote:
Jij wel. Je bent voor mij een good guy door je fenomenale cinematografie kennis die je laatst heb gedeeld. Dank daarvoor nog.quote:
whut?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:09 schreef deprimist het volgende:
[..]
Jij wel. Je bent voor mij een good guy door je fenomenale cinematografie kennis die je laatst heb gedeeld. Dank daarvoor nog.
Dat topic over radioactiviteit denk ik. Dat heeft hem geholpen, eerder huilde hij iedere avond omdat hij bang was voor Fukoshima.quote:
hehehquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat topic over radioactiviteit denk ik. Dat heeft hem geholpen, eerder huilde hij iedere avond omdat hij bang was voor Fukoshima.
Jij mag anders een hele komkommer in mijn kont duwen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Veer in de reet steek-topic?? KLAGEN!!!
Ga zo mijn vinger in mijn reet steken. Dus nee.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Veer in de reet steek-topic?? KLAGEN!!!
Samen doen dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:12 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jij mag anders een hele komkommer in mijn kont duwen.Ik ben gewillig.
Ik herinner me niet eens wat afgelopen nacht gepost hebquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:11 schreef deprimist het volgende:
[..]
De hele lijst die je hebt gegeven aan films. Maar snap dat je het vergeten bent.
Dat weten wequote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik herinner me niet eens wat afgelopen nacht gepost heb
Alleen vrouwen mogen dat verdommequote:
quote:
Dat bedoel ik. Ik heb het nog in mijn bladwijzers staan. Maar toch bedankt hé!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik herinner me niet eens wat afgelopen nacht gepost heb
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:14 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Alleen vrouwen mogen dat verdomme
[..]Ik ben afgewezen door die ploert
Please verkracht me met komkommerquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Please verkracht me met komkommer
Geen tijd voorquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Please verkracht me met komkommer
Hoezo? Geen voorspel nodig, een keer erin spugen en hoppa in mijn hol duwen.. Duurt 5 seconde.quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:15 schreef deprimist het volgende:
Ik denk dat ik zo een nieuw topic ga aanmaken omdat niemand me met een komkommer wil verkrachten!
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:16 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hoezo? Geen voorspel nodig, een keer erin spugen en hoppa in mijn hol duwen..
Make that the cat wisdomquote:
Ik anders well...quote:
Een heten peper mag ook...quote:
ik ook heb nog maar vier halve litersquote:
Mag toch hopen van wel: het is weekendquote:
Halve liters?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ook heb nog maar vier halve liters
Ik heb anders een stijve lach en dat komt door jou een komkommer en mijn hol.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mag toch hopen van wel: het is weekend
Maar de slappe lach heeft andere redenen
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:17 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik anders well...
[..]
Een heten peper mag ook...
Ik nog een fles wijn en 2 pillenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ook heb nog maar vier halve liters
heb nog een halve nintendoquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:18 schreef deprimist het volgende:
[..]
[..]
Ik nog een fles wijn en 2 pillen
Partyquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:18 schreef deprimist het volgende:
[..]
[..]
Ik nog een fles wijn en 2 pillen
wtf is met jouquote:
rechte of linker helft? Ik heb de linkerhelft van een nintendo, gekocht op de rommelmarkt van een sm meesteres, die me in ruil voor aankoop 10x met een zweep geslagen heeft,quote:
230quote:
Wil jij mij mishandelen met die zweep?quote:
okquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, ik hou op.. Slappe lach over enzo.. Einde
Nerd!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ohja. Hoeveel is al gedoneerd ondertussen?quote:
Dit kan onze relatie worden!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Geef ts een corrigerende tik.quote:
Meer dan ¤ 2000 én 2 camerabeveiligingssystemen + veel praktische hulp + veel meedenkenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ohja. Hoeveel is al gedoneerd ondertussen?
En werkt het?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Meer dan ¤ 2000 én 2 camerabeveiligingssystemen + veel praktische hulp + veel meedenken
hjbakjkojkkkquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:21 schreef deprimist het volgende:
[..]
Jezus zeg. Terechte klacht! Niet zeiken!
1 van de camerabeveiligingsystemen niet neequote:
Slapenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:23 schreef Spongeboss het volgende:
Ik ga slapen.
Ra-ra-ra wat ga ik doen>
Kan je wel mooi filmpje van jezelf maken toch?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1 van de camerabeveiligingsystemen niet nee
Nee eerst moet ik gaan slapen! HAHAAHAHAHAHAHAHAAHHAAHAAA!!!!!quote:
wtfquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Meer dan ¤ 2000 én 2 camerabeveiligingssystemen + veel praktische hulp + veel meedenken
NIET, doet het NIET..quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:23 schreef deprimist het volgende:
[..]
Kan je wel mooi filmpje van jezelf maken toch?
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:24 schreef hugecooll het volgende:
Waarom had die bijenmeneer z'n zooi eigenlijk niet verzekerd?
1. Bijen houden is zijn hobbyquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtfIk vind het op zich wel een mooie actie, maar het begint steeds meer te lijken op het sponsoren van zijn hele bedrijf.
Hobbyist?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:24 schreef hugecooll het volgende:
Waarom had die bijenmeneer z'n zooi eigenlijk niet verzekerd?
Ging hoink niet filmen? hoe zit dat nu, nu hij gebanned is?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1, Bijen houden is zijn hobby
2. Hij wil waarschijnlijk amper hulp (zeker weten doen we het niet, maar er zijn gisteren 4 users heen geweest en morgen wordt hij weer gebeld)
3. Dus zij we aan het brainstormen over andere "bijendoelen", want het gaat om de bijen
Ik heb ook bijen, in mijn buik, als ik jou zie...quote:
maar waarom dan bijen als je het ook vaginaal kan produceren. Ik steek mijn pener erin. et voila!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
2. Hij wil waarschijnlijk amper hulp (zeker weten doen we het niet, maar er zijn gisteren 4 users heen geweest en morgen wordt hij weer gebeld)
3. Dus zij we aan het brainstormen over andere "bijendoelen", want het gaat om de bijen
We moeten deprimist gewoon veelquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sowieso ging zijn film materiaal in KPD... Waar hij wat FOK!sters in de bosjes verkracht of zo. Met Meloewa en X-lilly in de hoofdtorl.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ging hoink niet filmen? hoe zit dat nu, nu hij gebanned is?
zou op fappenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Sowieso ging zijn film materiaal in KPD... Waar hij wat FOK!sters in de bosjes verkracht of zo. Met Meloewa en X-lilly in de hoofdtorl.
Dan kan hij niet filmen?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ging hoink niet filmen? hoe zit dat nu, nu hij gebanned is?
Mee eens!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:27 schreef Thezappa het volgende:
[..]
We moeten deprimist gewoon veel
Pillen geven
Ik ook, laten we daar niet over liegen....quote:
Geen tijd.. Bijen..quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik heb ook bijen, in mijn buik, als ik jou zie...Waarom help je mij niet?
Bans worden niet besproken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan kan hij niet filmen?
En vertel!
quote:
Lees de (10!!) topics eensquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dan nogVeel waard, al vaker dat soort streken meegemaakt etc
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:27 schreef Thezappa het volgende:
[..]
We moeten deprimist gewoon veel
Pillen geven
Hol ?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]Als je maar genoeg in mijn hol stopt kots ik misschien een heel bijenvolk uit!
quote:
Ik ook..quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:29 schreef deprimist het volgende:
[..]
Laatst nog gebanned. wil je het weten.
Wat er dan nog over is hahaquote:
Jij snapt hem nietquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:31 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Wat er dan nog over is haha
2 kratten Heineken en 5 gram kom ik wel dagje door
sos? Ben ik weer eens te oud om dit te snappen??quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:31 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Wat er dan nog over is haha
2 kratten Heineken en 5 gram kom ik wel dagje door
Slaap lekker tot morgen bijenkoningin.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
sos? Ben ik weer eens te oud om dit te snappen??
cokequote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kijk jij gaat tenminste ontopic. Nee hoor nooit te oud.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkenopvreterquote:
Trustequote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Slaap lekker tot morgen bijenkoningin.
Zo weinig mogelijkquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:33 schreef deprimist het volgende:
Eerst sos en dan vuistneuken. Ik zeg bannen. Wat jullie?
Haha ben je er bang voor?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:34 schreef deadprez het volgende:
Zullen we anders naar de sc gaan, voordat er een nieuwe banregen valt.
nogalquote:
Anders ik wel NU, want bijenquote:
Jou bannen ze toch niet, jij bent incrowdquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Anders ik wel NU, want bijen
Ik zit hier 24/7 man, niet kunnen posten hendel ik nietquote:
Nietesquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jou bannen ze toch niet, jij bent incrowd
haha nou we zullen zien wie er over blijft.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jou bannen ze toch niet, jij bent incrowd
Dat wist ik niet eens, maar volgens mij mag de crew jou op zich wel.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NietesOmdat ik superworm help> Is FP he, géén forum
Ik ook maar af en toe effe niet als ik andere sessies hebt. kan ik niks aan doen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zit hier 24/7 man, niet kunnen posten hendel ik niet
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ga wel ff roken met dp in de SC![]()
ik ga ook roken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ga wel ff roken met dp in de SC![]()
ff bekquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:46 schreef deprimist het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon klaar. Duidelijk toch?
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:46 schreef deprimist het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon klaar. Duidelijk toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |