Jij wel. Je bent voor mij een good guy door je fenomenale cinematografie kennis die je laatst heb gedeeld. Dank daarvoor nog.quote:
whut?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:09 schreef deprimist het volgende:
[..]
Jij wel. Je bent voor mij een good guy door je fenomenale cinematografie kennis die je laatst heb gedeeld. Dank daarvoor nog.
Dat topic over radioactiviteit denk ik. Dat heeft hem geholpen, eerder huilde hij iedere avond omdat hij bang was voor Fukoshima.quote:
hehehquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat topic over radioactiviteit denk ik. Dat heeft hem geholpen, eerder huilde hij iedere avond omdat hij bang was voor Fukoshima.
Jij mag anders een hele komkommer in mijn kont duwen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Veer in de reet steek-topic?? KLAGEN!!!
Ga zo mijn vinger in mijn reet steken. Dus nee.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Veer in de reet steek-topic?? KLAGEN!!!
Samen doen dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:12 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jij mag anders een hele komkommer in mijn kont duwen.Ik ben gewillig.
Ik herinner me niet eens wat afgelopen nacht gepost hebquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:11 schreef deprimist het volgende:
[..]
De hele lijst die je hebt gegeven aan films. Maar snap dat je het vergeten bent.
Dat weten wequote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik herinner me niet eens wat afgelopen nacht gepost heb
Alleen vrouwen mogen dat verdommequote:
quote:
Dat bedoel ik. Ik heb het nog in mijn bladwijzers staan. Maar toch bedankt hé!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik herinner me niet eens wat afgelopen nacht gepost heb
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:14 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Alleen vrouwen mogen dat verdomme
[..]Ik ben afgewezen door die ploert
Please verkracht me met komkommerquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Please verkracht me met komkommer
Geen tijd voorquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Please verkracht me met komkommer
Hoezo? Geen voorspel nodig, een keer erin spugen en hoppa in mijn hol duwen.. Duurt 5 seconde.quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:15 schreef deprimist het volgende:
Ik denk dat ik zo een nieuw topic ga aanmaken omdat niemand me met een komkommer wil verkrachten!
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:16 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hoezo? Geen voorspel nodig, een keer erin spugen en hoppa in mijn hol duwen..
Make that the cat wisdomquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |