Je bent dronken, log uit en ga slapen voordat je jezelf pijn doet.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:58 schreef deprimist het volgende:
[..]
Jawel dat ken je wel oplichter!
Jij hebt het makkelijk jij weet dat jouw vriendin veilig achter de pc zit guild wars te spelen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:59 schreef deadprez het volgende:
Pillen vatten, bier opzuipen, wijn aan random chick geven en neuken.
Als ik nou echt dronken zou zijn zou ik niet meer kunnen typen. Dus eh. Nee. Nog niet uitlogtijd. Hoe doe ik mezelf overigens pijn?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Je bent dronken, log uit en ga slapen voordat je jezelf pijn doet.
ik ben wel virj doronken en voor jeht weet doe je jezelf pijn door een ban op te lopen door bagger topics te makne.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:00 schreef deprimist het volgende:
[..]
Als ik nou echt dronken zou zijn zou ik niet meer kunnen typen. Dus eh. Nee. Nog niet uitlogtijd. Hoe doe ik mezelf overigens pijn?
Goedenen tip. Ik mis alleen de random chick. Ik dacht aan marie30 bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:59 schreef deadprez het volgende:
Pillen vatten, bier opzuipen, wijn aan random chick geven en neuken.
Been there done that. Who cares.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:01 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
ik ben wel virj doronken en voor jeht weet doe je jezelf pijn door een ban op te lopen door bagger topics te makne.
quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:08 schreef deprimist het volgende:
Hé maar jongens ging hier echt om een terechte klacht. Misschien iets diepzinniger dan de normale klacht. Probeer godverdomme effe normaal te reageren.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |