maar waarom dan bijen als je het ook vaginaal kan produceren. Ik steek mijn pener erin. et voila!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1, Bijen houden is zijn hobby
2. Hij wil waarschijnlijk amper hulp (zeker weten doen we het niet, maar er zijn gisteren 4 users heen geweest en morgen wordt hij weer gebeld)
3. Dus zij we aan het brainstormen over andere "bijendoelen", want het gaat om de bijen
We moeten deprimist gewoon veelquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1, Bijen houden is zijn hobby
2. Hij wil waarschijnlijk amper hulp (zeker weten doen we het niet, maar er zijn gisteren 4 users heen geweest en morgen wordt hij weer gebeld)
3. Dus zij we aan het brainstormen over andere "bijendoelen", want het gaat om de bijen
Sowieso ging zijn film materiaal in KPD... Waar hij wat FOK!sters in de bosjes verkracht of zo. Met Meloewa en X-lilly in de hoofdtorl.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ging hoink niet filmen? hoe zit dat nu, nu hij gebanned is?
zou op fappenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Sowieso ging zijn film materiaal in KPD... Waar hij wat FOK!sters in de bosjes verkracht of zo. Met Meloewa en X-lilly in de hoofdtorl.
Dan kan hij niet filmen?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ging hoink niet filmen? hoe zit dat nu, nu hij gebanned is?
Mee eens!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:27 schreef Thezappa het volgende:
[..]
We moeten deprimist gewoon veel
Pillen geven
Ik ook, laten we daar niet over liegen....quote:
Geen tijd.. Bijen..quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik heb ook bijen, in mijn buik, als ik jou zie...Waarom help je mij niet?
Bans worden niet besproken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan kan hij niet filmen?
En vertel!
quote:
Lees de (10!!) topics eensquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dan nogVeel waard, al vaker dat soort streken meegemaakt etc
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:27 schreef Thezappa het volgende:
[..]
We moeten deprimist gewoon veel
Pillen geven
Hol ?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]Als je maar genoeg in mijn hol stopt kots ik misschien een heel bijenvolk uit!
quote:
Ik ook..quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:29 schreef deprimist het volgende:
[..]
Laatst nog gebanned. wil je het weten.
Wat er dan nog over is hahaquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |