Nog 20x erger dan die Oh oh cherso troep. DIe engelsenquote:
lol watquote:
zoalsquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:22 schreef Fok-it het volgende:
Waarom staan er gewoon normale goeie nummers bij Guilty Pleasures op Spotify
Nee man ik heb Breaking Bad gekekenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hey OF. Nog homo's geslage haha?
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hey OF. Nog homo's geslage haha?
is echt zoquote:
Kryptonite, Iris, Down Underquote:
Nekschot als ik dat mag zeggenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:22 schreef Stuart het volgende:
Hey Flat, hoe denk jij over onze bontkraagvrienden met hun gestolen scooters
nee mag je niet zeggenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nekschot als ik dat mag zeggen
Natuurlijk mag dat. Vrijheid van meningsuiting heet datquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nekschot als ik dat mag zeggen
Shaggyquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
toch wel beetje guilty pleasure
wat onaardig van jequote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die friend request stond ook al een ruim jaar open volgens mij. Het was tijd.
Ja maar er is iets met doodverwensing enzo die regeltjesquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat. Vrijheid van meningsuiting heet dat
Dat is alleen als het een persoonsgerichte aanval op een user betreft en zelfs dan blijkt die regel ruimquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar er is iets met doodverwensing enzo die regeltjes
quote:
Trustenquote:
Oh oke ja ik ben erg tegen stelen en ik haat bontkraagjes en vooral dat straaltaal irriteer ik me zwaar aanquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is alleen als het een persoonsgerichte aanval op een user betreft en zelfs dan blijkt die regel ruim
Me tooquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oh oke ja ik ben erg tegen stelen en ik haat bontkraagjes en vooral dat straaltaal irriteer ik me zwaar aan
wat is er mis met straattaal als je gewoon ook ABN kan sprekenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oh oke ja ik ben erg tegen stelen en ik haat bontkraagjes en vooral dat straaltaal irriteer ik me zwaar aan
haat je mij rens=quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij de enige die dat heeft.
Probleem is dat ze dat niet kunnenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat is er mis met straattaal als je gewoon ook ABN kan spreken
Wollah asaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat is er mis met straattaal als je gewoon ook ABN kan spreken
ja we gaan toch meeten als ik nl ben, maar ik had gezegd tegen tyron dat ik dacht in herfst/winter. Maar dat was dus niet het geval. Nu is hij boos op mijquote:
Jij durft niet te meeten, ik weet het.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja we gaan toch meeten als ik nl ben, maar ik had gezegd tegen tyron dat ik dacht in herfst/winter. Maar dat was dus niet het geval. Nu is hij boos op mij
welquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij durft niet te meeten, ik weet het.
Precies. En strijken. Koken. Ketting en keuken (combi van) en NIET autorijdenquote:
durf jij wel?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb zelf nooit een FOK!er ge-meet dus
ik neem groene fakkel mee hahahahhaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet met Feyenoord fans. Daar ben ik bang voor.
Is die groener dan de groene haas? Hihiquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik neem groene fakkel mee hahahahha
nee groener dan rooie marck want hij was rood ahhahahaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is die groener dan de groene haas? Hihi
is je scoter gestolenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:31 schreef Stuart het volgende:
Sowieso, welke mongool heeft ooit bedacht dat vrouwen dezelfde rechten moeten hebben. Fuck de emancipatie. Daardoor is de werkloosheid nu hoger dan nodig. Laat die wijven lekker thuis haken, tuinieren, dweilen en dat soort basistaken tot zich nemen
Sorry, ik ben niet de meest nuchtere hier nu, dus vrees dat je aan mij weinig hebtquote:
Ja. Ik denk door zo'n graf woonwagenbewoner typequote:
ik snap waarom jij geen vriendin hebt en dat verdien jequote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:31 schreef Stuart het volgende:
Sowieso, welke mongool heeft ooit bedacht dat vrouwen dezelfde rechten moeten hebben. Fuck de emancipatie. Daardoor is de werkloosheid nu hoger dan nodig. Laat die wijven lekker thuis haken, tuinieren, dweilen en dat soort basistaken tot zich nemen
Hahahahaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ik snap waarom jij geen vriendin hebt en dat verdien je
ga je het aangeven of ga je het zelf oplossen?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja. Ik denk door zo'n graf woonwagenbewoner type
wat moet ik doen?quote:
Het is 11 jaar geledenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ga je het aangeven of ga je het zelf oplossen?
ga slapen !!!!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is 1:30 en ben diehard aan het FOK!ken.
Jancees HELP
Jouw "Dag. Ik ben weg" zijn nog korter dan bij mij.quote:
Stukje lopen door het koele weer en flink wat water.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
ga slapen !!!!
Ik ben bang voor een kater
Ik zou het graag alsnog oplossenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
oh ja nou je kan hem als nog terug krijgen
Dan zou je zo'nquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
dat hypocriete geneuzel van feyenoorders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |