Shaggyquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
toch wel beetje guilty pleasure
wat onaardig van jequote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die friend request stond ook al een ruim jaar open volgens mij. Het was tijd.
Ja maar er is iets met doodverwensing enzo die regeltjesquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat. Vrijheid van meningsuiting heet dat
Dat is alleen als het een persoonsgerichte aanval op een user betreft en zelfs dan blijkt die regel ruimquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar er is iets met doodverwensing enzo die regeltjes
quote:
Trustenquote:
Oh oke ja ik ben erg tegen stelen en ik haat bontkraagjes en vooral dat straaltaal irriteer ik me zwaar aanquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is alleen als het een persoonsgerichte aanval op een user betreft en zelfs dan blijkt die regel ruim
Me tooquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oh oke ja ik ben erg tegen stelen en ik haat bontkraagjes en vooral dat straaltaal irriteer ik me zwaar aan
wat is er mis met straattaal als je gewoon ook ABN kan sprekenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oh oke ja ik ben erg tegen stelen en ik haat bontkraagjes en vooral dat straaltaal irriteer ik me zwaar aan
haat je mij rens=quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij de enige die dat heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |