Je hoeft niet te kijken.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:13 schreef Pugg het volgende:
[..]
Nooit geweest en gaat het nooit worden ook.
Doe ik ook niet, maar ik mag een mening hebben .quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken.
De TT is trouwens een tikje achterhaald nu.
Wat merk je er precies van in de show?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:17 schreef Pugg het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, maar ik mag een mening hebben .
Het is en blijft christelijk indoctrinatie.
Dat bidden en in een kring kumbaya, my lord zingen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat merk je er precies van in de show?
Ik vind em geweldigquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:17 schreef remcoP het volgende:
[..]![]()
Bazenpromo's hebben die altijd. Die voor de winter was ook leuk
Nee, dat is het niet. Men legt je niets op, je kunt wegzappen of kritiek leveren.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:17 schreef Pugg het volgende:
[..]
Je mag een mening hebben. En wij mogen die mening belachelijk vinden.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:17 schreef Pugg het volgende:
[..]
Is dat niet Rotterdam?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Knevel heeft trouwens off-season lopen scouten voor Feyenoord in Pakistan.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |