quote:Op zondag 26 januari 2014 00:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed plan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Btw, is er al iets bekend over tijd+locatie?Nee maar ik was niet van de organisatie, dat zijn we met zn allenquote:![]()
Dus als iedereen zelf met een optie komt, want anders dan kom ik met n datum en dan is het "oh nee dan kunnen we niet". Leer mij die angstige, depressieve mensen kennen![]()
Haha helaas is mijn antwoord de komende 6 maanden sowieso nee. Ben kei fackt door me werk. Dus ga werkweken draaien van 60-70 uur.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
[..]
Nee maar ik was niet van de organisatie, dat zijn we met zn allen![]()
Dus als iedereen zelf met een optie komt, want anders dan kom ik met n datum en dan is het "oh nee dan kunnen we niet". Leer mij die angstige, depressieve mensen kennen
vriendin-relatie?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar Miniem, heb je geen vriendin dan ofzo??
Dat je in elk geval "iets" hebtquote:Op zondag 26 januari 2014 00:48 schreef Miniem het volgende:
[..]
vriendin-relatie?
of vriendin-vriendin?
zondag 9 febr.?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
[..]
Nee maar ik was niet van de organisatie, dat zijn we met zn allen![]()
Dus als iedereen zelf met een optie komt, want anders dan kom ik met n datum en dan is het "oh nee dan kunnen we niet". Leer mij die angstige, depressieve mensen kennen
Nee, nooit gehad.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat je in elk geval "iets" hebt
O wacht, ik bedoelde een vrouw waarmee je ook intiem bent
Voor mij was dat wel een reden om me depressiever te voelen, zeker omdat ik al zo oud was (27 jaar). Is dat bij jou wellicht ook het geval?quote:
Ja, wel een reden.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor mij was dat wel een reden om me depressiever te voelen, zeker omdat ik al zo oud was (27 jaar). Is dat bij jou wellicht ook het geval?
Dat is verder primaquote:Op zondag 26 januari 2014 00:56 schreef Miniem het volgende:
[..]
waslijst. maar dat wil ik hier niet neerzetten.
Hier 5 jaar terug en ben in totaal maar 8 a 9 maanden van m'n leven niet-single geweest...ach ja shit happens en die shitquote:Op zondag 26 januari 2014 00:56 schreef Mistico het volgende:
Ik mis vaak de intieme momenten van een relatie. Ik heb ooit een vriendin gehad, een heel vrolijk en intelligent meisje. Ik zou dat graag weer een keer herbeleven.
Ja, maar neemt niks weg dat ik me soms zo enorm kut voel.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is verder prima
Maar je hebt dus nog genoeg punten om aan te werken dus
Miniem geloof me kzou graag met je willen ruilen. Me soms kut voelen is best goed te handlen. Iedere dag wil je gewoon niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:00 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja, maar neemt niks weg dat ik me soms zo enorm kut voel.
Dat kan ik me heel goed voorstellen. Alleen jammer dat wij hier niks voor je kunnen doen. Wel zou ik het wel een tof idee vinden een aantal leden hier IRL te meetenquote:Op zondag 26 januari 2014 01:00 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja, maar neemt niks weg dat ik me soms zo enorm kut voel.
Ik ben nu ook wel benieuwd hoe jij eruit ziet.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat kan ik me heel goed voorstellen. Alleen jammer dat wij hier niks voor je kunnen doen. Wel zou ik het wel een tof idee vinden een aantal leden hier IRL te meeten
ik voel me gewoon elke dag kut hoor.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:01 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Miniem geloof me kzou graag met je willen ruilen. Me soms kut voelen is best goed te handlen. Iedere dag wil je gewoon niet.
ik niet, want ik doe daar niet aan mee. het toch gewoon idioot dat je zegt dat je wil ruilen?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ojee, ik voel een welles/nietes wedstrijd "Wie is de depressiefste van het land" aankomen
Mannenquote:Op zondag 26 januari 2014 01:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ojee, ik voel een welles/nietes wedstrijd "Wie is de depressiefste van het land" aankomen
Sorry bedoelde het niet op een negatieve manier ofzo. Had niet de intentie om je tegen me in het harnas te jagen ofzo.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:05 schreef Miniem het volgende:
[..]
ik voel me gewoon elke dag kut hoor.
cijfer van 4 a 5 op de 10 elke dag.
maar soms zo enorm dat het 1 op 10 is.
vind het trouwens echt ongepast dat je zegt dat je wil ruilen. geloof me dat wil je niet.
Sowieso mannenquote:
Denk ik ook jaquote:Op zondag 26 januari 2014 01:07 schreef rolklem het volgende:
Ik denk dat als je écht depressief bent, je niet eens meer met anderen wil vergelijken wie de depressiefste is.
Ik geloof ook niet dat dat Raggingbulls bedoeling wasquote:Op zondag 26 januari 2014 01:07 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Sorry bedoelde het niet op een negatieve manier ofzo. Had niet de intentie om je tegen me in het harnas te jagen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |