Mij maakt het niet zoveel uit of het met 1 iemand is of met 10 (zolang het maar niet meer wordt want dan is zeg maar de intimiteit een beetje wegquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:00 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Een meet met meerdere personen is volgens mij wel laagdrempeliger aangezien de aandacht dan verdeeld wordt over meerdere personen. Tenminste, dat is waarom ik denk dat een grote meet de voorkeur heeft voor velen.
Harde zakenman, he?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Je pikt het te negatief op, was niet als kritiek oid bedoeld. Ik schrik van je reactie...
Wat ben jij allemaal van plan dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mij maakt het niet zoveel uit of het met 1 iemand is of met 10 (zolang het maar niet meer wordt want dan is zeg maar de intimiteit een beetje weg)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
Ik kan wel tegen een grapje hoorquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:01 schreef kvd het volgende:
[..]
neeeeee....blijf....tenzij je wonderbaarlijk bent genezen natuurlijk. Maar dan moet je weer blijven om ons te vertellen hoe het allemaal anders moet en kan....
[..]
Ik moest ook even nadenken hoor...
[..]
daar was ik ook van uitgegaan...en anders....sorry Mistico
Een orgie uiteraard. Wij zijn allemaal zo kwetsbaar dus dan lukt dat.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:03 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Wat ben jij allemaal van plan dan?
gangbang.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:03 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Wat ben jij allemaal van plan dan?
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:04 schreef kuolema het volgende:
[..]
Een orgie uiteraard. Wij zijn allemaal zo kwetsbaar dus dan lukt dat.
quote:
Al naar de huisarts geweest?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:03 schreef Raggingbull het volgende:
Zo mijn eindeloze verhaal heeft eindelijk een einde gekregen zal hem trouwens wel eventjes in een spoiler zetten.
OPS heb ik ook... maar waar GAS voor staat weet ik niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb ook OPS!
Ow wacht dat is niet iets om blij over te zijn...
Zit voor de 3e keer in een psychologisch traject. De drank vloeit steeds harder en met mij gaat het iedere keer slechter. Omdat het een jaar goed gaat en ik weer terug val waardoor het ook weer aanvoelt als falen en het allemaal weer overnieuw begint maar ik weer een stukje dieper zit dan voor dat jaar.quote:
Tsss... saaierd.quote:
Gegeneraliseerde angststoornis. Of scheten.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:08 schreef zomertje het volgende:
[..]
OPS heb ik ook... maar waar GAS voor staat weet ik niet.
Eerst weten met wie ik te maken heb, he.. subtiele hint..quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:10 schreef kuolema het volgende:
[..]
Tsss... saaierd.
[..]
Gegeneraliseerde angststoornis. Of scheten.
Is OPS Organisch psychosyndroom?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:08 schreef zomertje het volgende:
[..]
OPS heb ik ook... maar waar GAS voor staat weet ik niet.
Dat eerste ja. Dat tweede overigens ook maar dat ligt aan PDS.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:10 schreef kuolema het volgende:
[..]
[..]
Gegeneraliseerde angststoornis. Of scheten.
Ongegeneerd Paranormaalgedoe Syndroom.quote:
Ze worden vaak tegelijkertijd gediagnosticeerd zelfs!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:14 schreef Elvi het volgende:
Ik zat te bedenken he... ik heb trekken van ontwijkende stoornis maar ook van afhankelijke stoornis... Is dat niet wat tegenstrijdig?
Nee, dat is niet tegenstrijdig. Je bent dan zo onzeker dat je juist anderen continu om bevestiging wil vragen en nodig hebt voor beslissingen. (afhankelijke trekken)quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:14 schreef Elvi het volgende:
Ik zat te bedenken he... ik heb trekken van ontwijkende stoornis maar ook van afhankelijke stoornis... Is dat niet wat tegenstrijdig?
Hmm. Ik voldoe aan alle kenmerken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ontwijkende persoonlijkheidsstoornis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |