Oh het is Emil..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:59 schreef iBenny het volgende:
Peter komt dr helpen en ff vragen hoe het gaat
Ik vind Ruut echt tof. Meestal heb ik het niet op mensen die in zo'n programma later instromen, maar hij is wel echt een baas.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:01 schreef ZodiaX het volgende:
Volgens mij is Ruut helemaal niet van plan om op Peter te stemmen, hij weet denk ik donders goed wie er meh is, en wie het echte kwaad is.
Billy II alsof deel I niet genoeg was...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:01 schreef Mallika het volgende:
Dus de Laura die gisteravond riep ik ben hier niet om te janken is na 1 dag aan het janken![]()
![]()
RuuT gaat idd Peter niet mee naar buiten nemen.. blijft dus Billie of Jimmie overquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:01 schreef ZodiaX het volgende:
Volgens mij is Ruut helemaal niet van plan om op Peter te stemmen, hij weet denk ik donders goed wie er meh is, en wie het echte kwaad is.
Precies!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:01 schreef iBenny het volgende:
Laura heeft wel gelijk, dat ze nieuwkomers geen leuk welkom geven
En Ruut mag in de hangmat? Laura moet haar verwende en verwaande bakkes houden..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:01 schreef iBenny het volgende:
Je komt al in een groep terecht waar jij de buitenstaander bent en dan gaan ze je ook nog pesten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:01 schreef iBenny het volgende:
Emil is gewoon geil. Zo meteen tokkelt hij alles weer door bij de andere huftersquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:03 schreef Cactus1 het volgende:
Wat een stoer wijf zeg, ze wilde Giorgio slaan
Dan had ze dat moeten doen... Ze is toch zo "stoer"?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:03 schreef Cactus1 het volgende:
Wat een stoer wijf zeg, ze wilde Giorgio slaan
Je mag toch geen geweld gebruiken..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan had ze dat moeten doen... Ze is toch zo "stoer"?
Of is dat alleen type-casting van de regie, zelfde als Jimmy?
Jij geilt gewoon op Laura, net als Emil, anders was hij never nooit naar die stal gelopen.quote:
Zij mocht hem niet afstaan van Lot en Hakim.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En Ruut mag in de hangmat? Laura moet haar verwende en verwaande bakkes houden..
Een "tactische duw" of "corrigerende tik" mag!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:04 schreef soyChantal het volgende:
[..]
Je mag toch geen geweld gebruiken..
Het was ook sarcastisch van mijquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan had ze dat moeten doen... Ze is toch zo "stoer"?
Of is dat alleen type-casting van de regie, zelfde als Jimmy?
Als vrouwen slaan ziet Sjon dat als een stevige duw en dat mag.... ik trouwens ook...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:04 schreef soyChantal het volgende:
[..]
Je mag toch geen geweld gebruiken..
Evenement, geld verdienen snap jequote:
Niet alle mannen zijn zo hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij geilt gewoon op Laura, net als Emil, anders was hij never nooit naar die stal gelopen.
Mannen
Ik zie geen reden om op Laura te geilen. Dus nee.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij geilt gewoon op Laura, net als Emil, anders was hij never nooit naar die stal gelopen.
Mannen
Dit idd.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie geen reden om op Laura te geilen. Dus nee.
Nah, gewoon een moslim die denkt een lesbienne te bekeren. Arm meisje.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Emil is gewoon geil. Zo meteen tokkelt hij alles weer door bij de andere hufters
Wel als door de nieuweling alleen uit nieuwelingen gekozen kan worden. En dat is een optie die nu ontstaan is.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:56 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er van te voren over nagedacht is over het stemmen en de nieuwelingen. Een nieuweling bepaalt steeds wie mag blijven en wie moet gaan. Het hoeft dus niet te betekenen dat de ouwe garde automatisch blijft.
Vertel me dan waarom je haar in godsnaam leuk vindt, want ze voegt écht niks toe..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie geen reden om op Laura te geilen. Dus nee.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:06 schreef UltraBrain het volgende:
[..]
Nah, gewoon een moslim die denkt een lesbienne te bekeren. Arm meisje.
En dan doet ze dat ook maar niet? Dan weet je al genoeg over haar...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:05 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Zij mocht hem niet afstaan van Lot en Hakim.
De oudjes zijn degene die niet gastvrij zijn. Niet naar de nieuwe bewoners, niet naar de bezoekers.
Die Kringloopmevrouw- en meneer en nog vele anderen zijn ook niet netjes verwelkomd.
Geen idee of het altijd zo zou gaan, maar wat er niet inzit komt er ook niet uit.
Tis een keuze, of tegen die twee ingaan of dat bed geven. Ik zou het gegeven hebben..............tjaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En dan doet ze dat ook maar niet? Dan weet je al genoeg over haar...
Mensenkennisquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:07 schreef Toverheks het volgende:
vraagje, waar ligt RuuT op vannacht te slapen???
Vol tattoo's, dikke attitude hebben.. Keihard door de mand vallenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:07 schreef Cactus1 het volgende:
Laura: ik weet nu wel dat ik nieuw ben en dat jullie daar grapjes over maken, maar het is nu wel genoeg..
Je bent er amper 24u
Nope.... Laura en/of mede-geslachtsgenoten boeien me gewoon nietquote:
Nee, want er zijn toch steeds 3 genomineerden, dus ook ouwe.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel als door de nieuweling alleen uit nieuwelingen gekozen kan worden. En dat is een optie die nu ontstaan is.
Ik denk dat ze Billy dondersgoed door heeft en er wat aan zou willen doen. Ze staat in een positie de groep te veranderen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vertel me dan waarom je haar in godsnaam leuk vindt, want ze voegt écht niks toe..
Ze heeft er even genoeg van, daarom liep ze naar de stal.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:07 schreef Cactus1 het volgende:
Laura: ik weet nu wel dat ik nieuw ben en dat jullie daar grapjes over maken, maar het is nu wel genoeg..
Je bent er amper 24u
Krijg er bijna een 'Billy' aanval vanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:08 schreef waxmask het volgende:
Zomaar een gesprek tussen Billy, Hakim en Laura
Weet je?
Ja ik snap het, snap je?
Ja weet ik weet ik
Ja maar dat meen ik echt
Ja ja ik weet weet
Ik snap het ook, snap jij het ook?
Nee, ik meen het echt
Ik weet, ik weet
Op stroquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:07 schreef Toverheks het volgende:
vraagje, waar ligt RuuT op vannacht te slapen???
Of met ruud samenwerkenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:07 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Tis een keuze, of tegen die twee ingaan of dat bed geven. Ik zou het gegeven hebben..............tja
Ze heeft een leuke bek om een l... in te bewarenquote:
Ja dat!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Of met ruud samenwerkende boel helemaal openbreken
Lijkt me wel vervelend want daar hoort ze ook weer steeds dat vervelende "weet je".quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze heeft er even genoeg van, daarom liep ze naar de stal.
Lijkt me wel vrij normaal eigenlijk.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze heeft een leuke bek om een l... in te bewarenoh wacht
Wat is dit?quote:
Even kort, want het is hier al ter sprake geweest. Bij de volgende nominatie is erquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:08 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Nee, want er zijn toch steeds 3 genomineerden, dus ook ouwe.
Vind ik ookquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze heeft er even genoeg van, daarom liep ze naar de stal.
Lijkt me wel vrij normaal eigenlijk.
weet jequote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:10 schreef 5thencounter het volgende:
Kolere.. Lautje is nog erger dan Lindy was...
Ze heeft Ruut vanaf het begin verweten en raar over hem gedaan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:09 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ja dat!
Maar dan nog vind ik het niet netjes dat ze zo net bezoek omgaan. Of ze nou blijven slapen of niet.
Ik zou eelt op mijn handen krijgen van het meppen daar denk ik... Wat een stel idioten...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:10 schreef 5thencounter het volgende:
Kolere.. Lautje is nog erger dan Lindy was...
En janken nu. Ook een vertrouwd beeld!quote:
Klopt maar dat is omdat er nu 3 nieuwen zijn. Ahhhhhh neeee het kwartje valt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Even kort, want het is hier al te sprake geweest. Bij de volgende nominatie is er
1. Jimmy
2. Laura of Ruut
3. de vervanger voor Harold.
Als de 12 oldbies hun stemmen gelijkelijk verdelen over deze drie, staan zij genomineerd, ongeacht wat de 'elite' doet.
Dat moment vergeet ik nooit weerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Paul stond na een paar uurtjes al te janken bij de koeien
Ja dat lijkt me ook echt geweldig.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:12 schreef ZodiaX het volgende:
Ik zou zo graag willen dat er iemand in komt die van plan is om er ook maar 1 maand te blijven.
Die de matras van Hakim's bed over het hek heen smijt.
Die voor de lol keihard in Billy's gezicht staat te schreeuwen over hoe dom ze wel niet is.
Die een kist vol drank en cigaretten meeneemt en alles zelf alleen opdrinkt en rookt.
etc etc.
De Gouden Kooi ooit gezien?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:12 schreef ZodiaX het volgende:
Ik zou zo graag willen dat er iemand in komt die van plan is om er ook maar 1 maand te blijven.
Die voor de lol keihard in Billy's gezicht staat te schreeuwen over hoe dom ze wel niet is.
Die een kist vol drank en cigaretten meeneemt en alles zelf alleen opdrinkt en rookt.
etc etc.
Das lelijkquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:11 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ze heeft Ruut vanaf het begin verweten en raar over hem gedaan.
quote:
Ja hij deed een pepperstrietjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Paul stond na een paar uurtjes al te janken bij de koeien
Dat is een vrouwending. Mannen zouden zich ook zwaar klote voelen als ze alleen gedoogd worden en niet opgenomen in een groep. En steeds tussen de regels door gepest worden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
En janken nu. Ook een vertrouwd beeld!
Gewoon geweld gebruikenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat is een vrouwending. Mannen zouden zich ook zwaar klote voelen als ze alleen gedoogd worden en niet opgenomen in een groep. En steeds tussen de regels door gepest worden.
Daarom blijft-ie er ook wel inquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:15 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hahah op sbs6 Peter weer belachelijk maken
Om mensen af te luisterenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:15 schreef waxmask het volgende:
Hehehe ik ben hele tijd als een nerd met MIJN telefoon hahaha
Weet je ikquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:12 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Das lelijk
Ik vind haar nog steeds leuk, maar ik wijk altijd af
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:15 schreef Gert het volgende:
Emil tegen Laura: "Waar je je op voor moet bereiden... dit wordt een vervelende ervaring. Een kut ervaring! Maar: je komt er rijker uit. Ik ben hier ook om te lijden. Niet als groep, maar als persoon."
Ontging mij ook niet. Hij wil het gewoon niet gelovenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
Emil de player.
Hij laat echt zijn zachte kant zien. Op het moment dat Laura vertelt over haar eerste liefde kan hij het toch niet laten: was dat met een jongen of een meisje?
[ afbeelding ]
Voorlopig heeft ze er nu al weer een paar in d'r zak zitten. De Damsel in distress-modus is vaak de beste methode om de haantjes tam te krijgenquote:
Ik vnd het schandalig hoe die mensen de nieuwe behandelen en inderdaad niet alleen hen maar ook de bezoekers. Deuren niet open houden, onbeschoft doen. bah.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:12 schreef ZodiaX het volgende:
etc etc.
Schandalig he Yvonne, de oudste mag op de grond lekker tochtig ookquote:
Als Laura de groep bezweert dat ze voor altijd de koeien gaat verzorgen blijft ze er in.quote:
Ik geloof het ook nooit van leuke jongens dat ze hetero zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ontging mij ook niet. Hij wil het gewoon niet geloven
..om hier op terug te komen...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vertel me dan waarom je haar in godsnaam leuk vindt, want ze voegt écht niks toe..
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vnd het schandalig hoe die mensen de nieuwe behandelen en inderdaad niet alleen hen maar ook de bezoekers. Deuren niet open houden, onbeschoft doen. bah.
Gert de nieuwe moeten dan het lef hebben om op een van de ouden te stemmen. Ik weet nu al dat als ze dat doen hun leven daar een hel zou zijn maar ik zou het wel willen zien. u al ja.
Sorry!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik geloof het ook nooit van leuke jongens dat ze hetero zijn
Lau is lief EN Gio is lief.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voorlopig heeft ze er nu al weer een paar in d'r zak zitten. De Damsel in distress-modus is vaak de beste methode om de haantjes tam te krijgen
Ik ga niet voor de korte klap. Als ik elke stompzinnige vraag van je beantwoord kost het mij alleen maar meer werk. Ik ben geen woordenboek.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
uitleggen was waarschijnlijk ook minder typewerk?
Met andere woorden ... Laura is ook al achter geweest ..terrasje of zoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:15 schreef Gert het volgende:
Emil tegen Laura: "Waar je je op voor moet bereiden... dit wordt een vervelende ervaring. Een kut ervaring! Maar: je komt er rijker uit. Ik ben hier ook om te lijden. Niet als groep, maar als persoon."
Want wat voor interessants zegt ze danquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:17 schreef iBenny het volgende:
..om hier op terug te komen...
gesprekken als deze met Emil
Als ze nu al loopt te janken, nergens tegenin gaat eigen... denk het nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als Laura de groep bezweert dat ze voor altijd de koeien gaat verzorgen blijft ze er in.
En dan meteen stoppen en iedereen als wraak terroriseren.
Precies. Vrouwen gaan soms janken juist als ze boos worden. Als die traantjes weg zijn kijk dan maar uit.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat is een vrouwending. Mannen zouden zich ook zwaar klote voelen als ze alleen gedoogd worden en niet opgenomen in een groep. En steeds tussen de regels door gepest worden.
Tuurlijk. Ze gedraagt zich nu weloverwogen. Dit heeft ze vorige week al bedacht.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voorlopig heeft ze er nu al weer een paar in d'r zak zitten. De Damsel in distress-modus is vaak de beste methode om de haantjes tam te krijgen
One can dream.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is volgens mij heel zwaar om daar zo binnen te komen, een kutnacht tussen 13 stinkende mensen te hebben en je de hele volgende dag een buitenbeentje te voelen dat maar moet afwachten wat haar lot is.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
2 dagen is meer dan genoeg. dan knip en plak je maar wat slechter!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:18 schreef Chanel5 het volgende:
Hoor net op SBS6 dat de internetmensen hebben kunnen stemmen over de kwaliteit van de uitzending en vooral het verschil tussen realiteit en uitzending. Ze hebben besloten om het verschil daartussen 2 dagen te laten zijn.
psychologie in een notendop. Het menselijke, het échte.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Want wat voor interessants zegt ze danDat het een verwend meisje is? Dat is niks nieuws toch?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:18 schreef Sanshine het volgende:
[..]
2 dagen is meer dan genoeg. dan knip en plak je maar wat slechter!
Emil weet van het koeienprobleem. Als hij haar echt wil helpen geeft hij haar die tipquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als ze nu al loopt te janken, nergens tegenin gaat eigen... denk het niet
Als je ook maar 1 dag streams kijkt, dan weet je toch zeker dat je daar niet in wil?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is volgens mij heel zwaar om daar zo binnen te komen, een kutnacht tussen 13 stinkende mensen te hebben en je de hele volgende dag een buitenbeentje te voelen dat maar moet afwachten wat haar lot is.
Ook voor kerels is dit zwaar. Die zullen iets langer proberen om hun tranen op te houden, maar voelen zich net zo kut.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:17 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Lau is lief EN Gio is lief.
En daar bluf jij mij ook niet van af.![]()
Lau was de allereerste met de auditie
En de eerste paar uur een Lot om je nek die je zweert dat je niet weggestemd gaat worden, zeker niet!!!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is volgens mij heel zwaar om daar zo binnen te komen, een kutnacht tussen 13 stinkende mensen te hebben en je de hele volgende dag een buitenbeentje te voelen dat maar moet afwachten wat haar lot is.
Ook voor kerels is dit zwaar. Die zullen iets langer proberen om hun tranen op te houden, maar voelen zich net zo kut.
Denk je ? Hoezoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:19 schreef waxmask het volgende:
Laura is dus geen blijvertje, zover is duidelijk.
Maar zulke gesprekken komen altijd vanuit Emil. Nu is het toevallig met Laura, maar zij is niet de persoon met de diepgang.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
psychologie in een notendop. Het menselijke, het échte.
Billy belachelijk maken is leuk, maar zulke (sommige zullen het ervaren als saaie) gesprekken vind ik nog toffer
Hell no!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je ook maar 1 dag streams kijkt, dan weet je toch zeker dat je daar niet in wil?
Laat hem dat nou maar denken. One down, two to go voor Lauraquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:20 schreef 5thencounter het volgende:
Staat die gluiperd Emile nou Laura's lesbo-factor te testen?
Ze lopen anders idd veel te veel achter. Ik heb die enquete ook ingevuld en hoorde bij alle 3 vragen tot de meerderheid, duidelijk dus!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:18 schreef Sanshine het volgende:
[..]
2 dagen is meer dan genoeg. dan knip en plak je maar wat slechter!
Ik vind het bullshit, bijna hetzelfde als ergens beginnen als "Nieuwe" in een bedrijf en dan iets te vertellen hebben maar veel op de werkvloer zijn...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus dan moet je wel echt extreem behoefte hebben aan aandacht of bekendheid wil je daar dan alsnog instappen.quote:
Dat zei ik ook alquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:20 schreef 5thencounter het volgende:
Voorlopig lag/ligt Laura in de hoek, KOquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laat hem dat nou maar denken. One down, two to go voor Laura
Emil wint hier ook zeker punten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar zulke gesprekken komen altijd vanuit Emil. Nu is het toevallig met Laura, maar zij is niet de persoon met de diepgang.
Wij weten toch wel beterquote:
Neuhjquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:20 schreef 5thencounter het volgende:
Ik was helemaal verbaasd dat ze luisterden!!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze lopen anders idd veel te veel achter. Ik heb die enquete ook ingevuld en hoorde bij alle 3 vragen tot de meerderheid, duidelijk dus!
Doe bij Hakim maar een tulptisten ..die weet niet eens wat narcist betekendquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:20 schreef Joezi het volgende:
Alcohol helpt goed bij ziekte, maar Hakim hoort eigenlijk helemaal niet te drinken. Dat is niet goed voor narcisten.
Zeker zekerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:21 schreef Joezi het volgende:
Je weet toch.. what the fuck weet je. Je weet zelf toch. snap je? tuurlijk weet je? weet je wel weet je niet??
Als Laura in Centraal de taak met de honden krijgt omdat Peter toch weg gaat.... dat betekent toch dat zij de uitverkorene is om te blijven?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:20 schreef -sabine- het volgende:
[..]
En de eerste paar uur een Lot om je nek die je zweert dat je niet weggestemd gaat worden, zeker niet!!!
En dan gedurende de dag allang gemerkt heeft dat dat niet meer zo stellig is, allang niet meer.
Ik vind dit een prima gesprek. Aan beide kanten open, en niet dommig.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:20 schreef 5thencounter het volgende:
Blijft ook een gluiperd... let maar opquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:23 schreef R0T29 het volgende:
Emil is toch een van de weinige waar een normaal, goed gesprek mee te voeren is.
Kijken wat hij nu te vertellen heeft bij de boysquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:23 schreef R0T29 het volgende:
Emil is toch een van de weinige waar een normaal, goed gesprek mee te voeren is.
Als je heel vaak weet je, weet je, weet je, weet je, weet je, weet je, weet je, zegt ben je niet dom, want dan weet je het al en vraag je of de ander het ook weet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dit een prima gesprek. Aan beide kanten open, en niet dommig.
En ja hij 'hengelde' aan het begin van het gesprek heel even, nou en. Hij wou effe een mental image scoren voor achter het blauwe zeil.
Zeker zeker.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:23 schreef R0T29 het volgende:
Helemaal goed dat ze de signalen opvingen en er een enquete over hielden en er ook naar gehandeld hebbenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:22 schreef Sanshine het volgende:
[..]
Ik was helemaal verbaasd dat ze luisterden!!
Bij BB was het anderhalve dag in de goede tijd. Dit werkt niet, daar is er teveel media exposure voor. Hoe belachelijk dat we Harold nu pas afscheid zien nemen.
Ja alleen verdomd jammer dat hij met Hakim en Paul mee lultquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:23 schreef R0T29 het volgende:
Ruut, Emil en Ruud als hij een serieus momentje heeft. En Isabella ook wel eigenlijk. Heel misschien Peter.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:23 schreef R0T29 het volgende:
En straks stoere verhalen in "De Kring" hoe fucking niet lesbisch ze is..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dit een prima gesprek. Aan beide kanten open, en niet dommig.
En ja hij 'hengelde' aan het begin van het gesprek heel even, nou en. Hij wou effe een mental image scoren voor achter het blauwe zeil.
One can seequote:
Daarom is hij ook mijn favoriet. Hij kan lol maken, serieus doen, werkt hard mee, beargumenteerd zijn stellingen, alleen neigt hij de laatste tijd iets te veel naar de wens van Hakim en Paul naar mijn zin.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:23 schreef R0T29 het volgende:
GMTAquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja alleen verdomd jammer dat hij met Hakim en Paul mee lult
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:25 schreef psclgrn het volgende:
Echt Emil heeft weer een +1
Die voert de mooiste gesprekken in Utopia..
Met Rienk, met Paul en anderen.. maar dit was ook eentje om in te lijsten met Laura
Mee eensquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:25 schreef psclgrn het volgende:
Met Rienk, met Paul en anderen.. maar dit was ook eentje om in te lijsten met Laura
Klopt, maar dat is denk ik tactisch. Die krijgen achter elkaar een mes in hun rug als hij zijn kans ziet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Je moet er niet vies van zijn in ieder geval.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus dan moet je wel echt extreem behoefte hebben aan aandacht of bekendheid wil je daar dan alsnog instappen.
Hij zegt net als tussen de regels door dat ie dat doet om er niet teveel buiten te vallen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
quote:
Het lijkt wel een democratie. Dat is niet des John's.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Helemaal goed dat ze de signalen opvingen en er een enquete over hielden en er ook naar gehandeld hebben
Hij neemt het ook voor haar op.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:26 schreef Toverheks het volgende:
Wat is die Emil neerbuigend met Ze is een potje, walgelijke vent
Emile is soft geworden na een emo-gesprek met Lauraquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:26 schreef Burner82 het volgende:
Is laura nu al afgeschreven? Ik heb wat gemist? (ondanks continu streamen)
Stream 2 is bij mij de hele dag al slecht, op de andere comp stream 3. Zijn al meerdere klachten over.quote:
Vrouwen lopen altijd een slag voor omdat ze met het grote hoofd denken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Voorlopig lag/ligt Laura in de hoek, KO
Als jij tot 2 keer toe zegt, ach het is een potje heb je voor mij afgedaanquote:
Echt wat een triest figuur die lotquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:27 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Keihard, compleet omgedraaid. Ze wil niet eens meer de koeien met haar doen.
Maar ze durfde geen nee te zeggen toen Laura vroeg of Lot morgen de koeien met haar wilde doenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:27 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Keihard, compleet omgedraaid. Ze wil niet eens meer de koeien met haar doen.
Als je dat de eerste tien minuten bij binnenkomst moet vermelden ben je inderdaad een potje...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:26 schreef Toverheks het volgende:
Ja Emil doet nu weer denigrerendquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Als jij tot 2 keer toe zegt, ach het is een potje heb je voor mij afgedaan
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als je dat de eerste tien minuten bij binnenkomst moet vermelden ben je inderdaad een potje...
Och, zolang ze bij WIDM zeggen: 2 mannen en een homo.... Vind ik dit nog wel meevallen allemaal hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:26 schreef Toverheks het volgende:
Zo doorzichtig ...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:28 schreef tipiewan het volgende:
[..]
Ik had niet anders van haar verwacht. En maar lobbyen voor haar gisteren
Hele geluid is ruk, de 1 hoor je heel slecht in een gesprek de ander dentert je huiskamer in, echt nog nooit zo slecht geluid gehad als bij Utopia, de Bunker was zelf met alles te verstaan en daar was amper geld en middelenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Stream 2 is bij mij de hele dag al slecht, op de andere comp stream 3. Zijn al meerdere klachten over.
Hij gaat zometeen rapporteren aan Hakim dat ze niet happy is met de groep en mogelijk een probleem kan worden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:23 schreef R0T29 het volgende:
Vanwaar de verledentijdsvorm?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:29 schreef NenaLois het volgende:
Jij profileerde je ook op n bep manier Billy
Heeft ook 2 gezichtenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:26 schreef Toverheks het volgende:
Dan zijn ze samen klotequote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Er is niet 1 billy maar meerdere in haar brein
Quote for truth!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:29 schreef liesje1979 het volgende:
Lief van Emil dit. En dan die Billy.
Ze vindt dat Laura zich te stoer heeft geprofileerd dus moet ze ook niet janken. Aldus mevrouw jankbal.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:29 schreef Baconbus het volgende:
Aike en Billy herkennen zich totaal niet in de kritiek. Wat verrassend.
Eens, die kan geen minuut serieus doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:30 schreef iBenny het volgende:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan Giorgio
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:30 schreef iBenny het volgende:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan Giorgio
de 20 verschillende stemmen in haar kop zijn het eens behalve een paarquote:
En is snel op zijn teentjes getrapt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Eens, die kan geen minuut serieus doen.
Ik vind zijn humor ook totaal niet leuk. Heb nog geen glimlach gehad van zijn 'grappen'quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Eens, die kan geen minuut serieus doen.
Kusje erop?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:31 schreef itsme het volgende:
Gatver. Ik ben de hele tijd voor Billy opgekomen. Tot nu en niet verder.![]()
![]()
![]()
Mevrouw wil nog wel wat verder gaan met treiteren..... ja daar komt ie. Mijn eerste dezeuree smiley.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:31 schreef itsme het volgende:
![]()
![]()
Mevrouw wil nog wel wat verder gaan met treiteren..... ja daar komt ie. Mijn eerste dezeuree smiley.
Nou, "in te lijsten" gaat mij persoonlijk veel te ver. Maar hij durft open te zijn en stelt wel goede vragen. Laura is geen begenadigde spreker, maar het levert dan wel een aardig gesprek op.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:25 schreef psclgrn het volgende:
Die voert de mooiste gesprekken in Utopia..
SInds 02:00uquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hele geluid is ruk, de 1 hoor je heel slecht in een gesprek de ander dentert je huiskamer in, echt nog nooit zo slecht geluid gehad als bij Utopia, de Bunker was zelf met alles te verstaan en daar was amper geld en middelen
Je hebt een punt...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:31 schreef Joezi het volgende:
Mensen horen niet in een groep te leven, dat wordt me weer erg duidelijk. Forever Alone!
Precies op tijd gestresste Vanes bevoelenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:33 schreef Ransjih het volgende:
is jimmy de psycholoog op de achtergrond? hij is er meestal bij als het met iemand niet lekker gaat
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:33 schreef Ransjih het volgende:
is jimmy de psycholoog op de achtergrond? hij is er meestal bij als het met iemand niet lekker gaat
vanas is eik haske slimquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies op tijd gestresste Vanes bevoelen
Teamplayer. Aan zn achtergrond te zien heeft hij veel met mensen gewerkt, veel op lichaamshoudingen moeten letten, etc.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:33 schreef Ransjih het volgende:
dat staat al 1000x in deze Cosquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Stop woord van Laura is weetje
Wat zei ze dan over treiteren?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:31 schreef itsme het volgende:
![]()
![]()
Ik blijf wel bij 1, editors choicequote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:36 schreef community het volgende:
Stream 2 is gewoon een grote middelvinger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |