quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:23 schreef Mallika het volgende:
[..]
maar ze moeten hun stemmen toch al eerder op de dag aan de febo doorgeven?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja woensdag hebben Peter, Hakim en Billy één stem van de elite gekregen.
Make my dayquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]Dan zal Talpa iets moeten verzinnen. Een hele simpele oplossing = meer macht aan de kijkers.
En zodra Talpa dit aan de bewoners kenbaar maakt, graag inzoomen op de gluipkop van hahahaHAAAAAkim.![]()
En wat draagt U bij aan de COS? Maar dat meen ik echt he? Ik loop hier dagen rond, en niet voor mezelf he? Dat doe ik voor jullie, is het dan zo'n grote moeite om een keer te zeggen, wax jongen, je doet het goed, echt ik meen het nu echt.quote:
Ik had gehoopt alle bedden en dan als finale door die gipswand heen rennenquote:
zelfbevrediging......door de dokter.quote:
skattie, je magge weer blievequote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
En wat draagt U bij aan de COS? Maar dat meen ik echt he? Ik loop hier dagen rond, en niet voor mezelf he? Dat doe ik voor jullie, is het dan zo'n grote moeite om een keer te zeggen, wax jongen, je doet het goed, echt ik meen het nu echt.
Snap jequote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
En wat draagt U bij aan de COS? Maar dat meen ik echt he? Ik loop hier dagen rond, en niet voor mezelf he? Dat doe ik voor jullie, is het dan zo'n grote moeite om een keer te zeggen, wax jongen, je doet het goed, echt ik meen het nu echt.
Voor *steekt hand op*quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]Dan zal Talpa iets moeten verzinnen. Een hele simpele oplossing = meer macht aan de kijkers.
En zodra Talpa dit aan de bewoners kenbaar maakt, graag inzoomen op de gluipkop van hahahaHAAAAAkim.![]()
Ik ben het helemaal met je eens!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Leg de spatlappen maar vast klaar want als ik begin dan gaat het gutsen...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:28 schreef Parlay het volgende:
[..]
zelfbevrediging......door de dokter.
Sjah maar is 30, 40 of 50 sec nou écht zo lang om de LAPO gelegenheid te geven?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die gene die dat doetquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had gehoopt alle bedden en dan als finale door die gipswand heen rennen
Nee. Maar niet op de rand pissen kan ik ook, maar of ik het doe...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah maar is 30, 40 of 50 sec nou écht zo lang om de LAPO gelegenheid te geven?
Ik klots nu al van mijn stoelquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Leg de spatlappen maar vast klaar want als ik begin dan gaat het gutsen...
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:30 schreef IPA het volgende:
[..]
Haar ware aard komt toch nog naar boven vanavond
Soms is op de rand pissen overmacht hoor. Vooral de post-coïtus multisprayer splitstream.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee. Maar niet op de rand pissen kan ik ook, maar of ik het doe...
Die keuze is geheel aan jou..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee. Maar niet op de rand pissen kan ik ook, maar of ik het doe...
Sabotagequote:
Allebei en diep beledigd.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:32 schreef GekkePoes het volgende:
Laura is gewoon dom, of stronteigenwijs
Als ik heel eerlijk ben mag ik al jaren niet meer staand pissen in huis van me wijf...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:32 schreef IPA het volgende:
[..]
Soms is op de rand pissen overmacht hoor. Vooral de post-coïtus multisprayer splitstream.
O, dacht van de dokterquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben mag ik al jaren niet meer staand pissen in huis van me wijf...
Verstandig wijf heb jij!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben mag ik al jaren niet meer staand pissen in huis van me wijf...
Toppertje, helemaal mee eens, neem een appeltjequote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:34 schreef Burner82 het volgende:
Dat kutwijf mag in een bed... arrogante harses van der...
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:36 schreef NenaLois het volgende:
Gaan ze nu na ieder ding dat gebeurd analyseren "hij gaat eruit" of "zij gaat eruit"
Die kut.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:35 schreef Injetta het volgende:
Gio speelt het achterlijke broertje?
Eh welke gozer gaat eruit volgens Paul?
Echt die gips wand en bedden zijn gewoon belachenlijk en dat voor 1500 euroquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:37 schreef GekkePoes het volgende:
Drank maakt meer goed dan saaie vergaderingen kunnen verpesten
Andrea wil slapen. Hoofdpijn, druk. "Er zijn teveel ego's" en dan telt ze die van zichzelf nog niet mee.quote:
Laura haar nieuwe aller beste vriendinnetjequote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:38 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ze wil rust, iedereen moet stil wezen, ze wil slapen
-Doe even normaal-quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:38 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Andrea wil rust....rust zal ze krijgen
Ik hoorde t al, toen ik later inschakeldequote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:38 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ze slaapt slecht en heeft last van het geschreeuw en lawaai en ze heeft last van haar rug.
quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:37 schreef SailingDuck het volgende:
Het is best irritant dat je niet ff van 3 naar 4 kan switchen om van een andere hoek verder te kijken
Sorry.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]echt wat post jij misselijk zeg mafkees
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:40 schreef Parlay het volgende:
Vanes zit ook maar te zuipen en te gillen volgens Dre
ALweer gemistquote:
Ze is te oud of te zwak voor deze shit. Rode knop indrukken en wegwezen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:41 schreef Parlay het volgende:
Nou bedankt Dre, het was juist een keer gezellig
En dat blijft het wel, want ze gaan echt niet rustig doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:41 schreef Parlay het volgende:
Nou bedankt Dre, het was juist een keer gezellig
Vrijdagavondquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:42 schreef NenaLois het volgende:
Andrea ga buiten slapen
Het is zaterdagavond kwart Voor 11
Moet je ook vooral niet doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:42 schreef iBenny het volgende:
Ik kan Andrea dus echt niet serieus nemen
Lever eerst je fliesjen deken maar eens in.quote:
Het is vrijdag hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:42 schreef NenaLois het volgende:
Andrea ga buiten slapen
Jouw streams lopen voor?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:42 schreef NenaLois het volgende:
Andrea ga buiten slapen
Je bent een beetje in de war, tis vrijdagquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:42 schreef NenaLois het volgende:
Andrea ga buiten slapen
x2quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:42 schreef waxmask het volgende:
Zeg KUT als je stream 2 hebt geklikt... KUT!!!!!!!!!!!
Waar zit jij?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:42 schreef NenaLois het volgende:
Andrea ga buiten slapen
Welneequote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:41 schreef Burner82 het volgende:
Als Laura blijft, kap ik ermee denk ik...
Moet je de pagina ff hard refreshen (ik geloof shift + F5)quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:42 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Die lopen niet gelijk toch? Zit wel een minuut tussen ofzo.
Wat??quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:42 schreef NenaLois het volgende:
Andrea ga buiten slapen
Zo ist.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:42 schreef IPA het volgende:
[..]
Ze is te oud of te zwak voor deze shit. Rode knop indrukken en wegwezen.
Tis hier pas vrijdagquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:42 schreef NenaLois het volgende:
Andrea ga buiten slapen
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:42 schreef waxmask het volgende:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lever eerst je fliesjen deken maar eens in.
Nee, lampen zijn uitquote:
Ey, ik heb nog 50 euro, breng je bier?quote:
Die was zo simpel dat het leuk werd... En de lampen ZIJN uitquote:
*zoekt knopquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:42 schreef IPA het volgende:
[..]
Ze is te oud of te zwak voor deze shit. Rode knop indrukken en wegwezen.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ey, ik heb nog 50 euro, breng je bier?
ff naar thuisbezorgd.nlquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ey, ik heb nog 50 euro, breng je bier?
Therapeut dus.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:40 schreef NenaLois het volgende:
En alweer Isabella bij een huilend iemand
Net Lenie 't Hartquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:41 schreef NenaLois het volgende:
Isabella krijgt energie van huilers..
Dat kun je blijven roepen, no use.quote:
Hakim en Charlotte vinden het werkelijk héérlijk om over andermans lot te beslissen, en daar steeds weer over te beginnen. Het geeft een gevoel van controle en superioriteistgevoel. Het geeft ze zekerheid.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:36 schreef NenaLois het volgende:
Gaan ze nu na ieder ding dat gebeurd analyseren "hij gaat eruit" of "zij gaat eruit"
Vrijdagquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:42 schreef NenaLois het volgende:
Andrea ga buiten slapen
Volgens mij is het wederzijdsquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:47 schreef 5thencounter het volgende:
Jeetje, Jimmie is wel erg geil op Vanessa...![]()
[ afbeelding ]
Omdat het een verwend kleutertje is zonder eigen mening.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:47 schreef Cactus1 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Lot als een blad aan de boom is omgedraaid en nu opeens anti Laura is?
Mee eens.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Consumeren,Consumeren,Consumeren meer zie ik niet en met het zooitje nu op dat terrein gebeurd er niks!!!!
Hij mist zn meissie?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:48 schreef Sanshine het volgende:
Waarom zit Paul aan Billy te friemelen?
Paul friemelt aan alles met een hartslag.....quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:48 schreef Sanshine het volgende:
Kijken of ze nog waterpas staatquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:48 schreef Sanshine het volgende:
Zoals iedereen zit ze daar voor zichzelf en heeft ze geen moeite om zulke switches te maken om haar eigen positie te verstevigen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:47 schreef Cactus1 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Lot als een blad aan de boom is omgedraaid en nu opeens anti Laura is?
Mag die dag maar snel komen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:47 schreef Gert het volgende:
Hakim en Charlotte vinden het werkelijk héérlijk om over andermans lot te beslissen, en daar steeds weer over te beginnen. Het geeft een gevoel van controle en superioriteistgevoel. Het geeft ze zekerheid.
Toch een beetje de wereld in het klein dit hoor.
De dag dat bekend wordt dat wij kijkers serieus mee mogen gaan beslissen wie WIJ Utopia-waardig vinden, en vooral wie NIET.. That will be the day. Einde Utopia voor het gluiperige varkentje Charlotte en de achterbakse luiwammes Hakim. Hoop ik.
Tada!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:48 schreef iBenny het volgende:
Is Jimmy eindelijk eens in beeld. Zie je zn hoofd niet
Bang dat Laura haar mossel wil likkenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:49 schreef IPA het volgende:
[..]
Zoals iedereen zit ze daar voor zichzelf en heeft ze geen moeite om zulke switches te maken om haar eigen positie te verstevigen.
Of de simpele onderbuik versie: Ze is een hypocriet!!!11!
Maar wat is er gebeurd? Eerst was het nog haar beste vriendinquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:49 schreef IPA het volgende:
[..]
Zoals iedereen zit ze daar voor zichzelf en heeft ze geen moeite om zulke switches te maken om haar eigen positie te verstevigen.
Of de simpele onderbuik versie: Ze is een hypocriet!!!11!
5 x KUTquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:42 schreef waxmask het volgende:
Ze zei nog dat ze niet met Laura de koeien ging doen, kiest voor haar vriendinnetje Billy dusquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:47 schreef Cactus1 het volgende:
Eens!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Hakim en Charlotte vinden het werkelijk héérlijk om over andermans lot te beslissen, en daar steeds weer over te beginnen. Het geeft een gevoel van controle en superioriteistgevoel. Het geeft ze zekerheid.
Toch een beetje de wereld in het klein dit hoor.
De dag dat bekend wordt dat wij kijkers serieus mee mogen gaan beslissen wie WIJ Utopia-waardig vinden, en vooral wie NIET.. That will be the day. Einde Utopia voor het gluiperige varkentje Charlotte en de achterbakse luiwammes Hakim. Hoop ik.
Op dit moment wil die van mij nog maar 1 ding zien van Jimmy en dat zit niet op ooghoogte...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:48 schreef iBenny het volgende:
Is Jimmy eindelijk eens in beeld. Zie je zn hoofd niet
Ik probeer het niet eens meer te volgen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:47 schreef Cactus1 het volgende:
De groep o.l.v. Hakim en Paul lijken te gaan kiezen voor Ruut en zij volgt braaf de grote leiders.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar wat is er gebeurd? Eerst was het nog haar beste vriendin
Ik zie een bilnaat vol in beeldquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das een tijd geleden... heb hem al een tijdje niet gezien
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Op dit moment wil die van mij nog maar 1 ding zien van Jimmy en dat zit niet op ooghoogte...
Nu vraagt Laura of Lot de koeien met haar wil doen en zegt ze 'ja'quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze zei nog dat ze niet met Laura de koeien ging doen, kiest voor haar vriendinnetje Billy dus
Die is nog zo beinvloedbaar. Die doet gewoon alles wat Hakim bekokstoofd.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:47 schreef Cactus1 het volgende:
Ze kwam zo venijnig uit de hoek, dat ik dacht dat Laura haar iets had aangedaan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:51 schreef Injetta het volgende:
[..]
Die is nog zo beinvloedbaar. Die doet gewoon alles wat Hakim bekokstoofd.
Je weet het nooit hè, en zij ook nietquote:
Jij zag het ook heh...Emil vind dr leuk..quote:
Zij produceert vaak zelf het meeste lawaai.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:51 schreef blanket het volgende:
Andrea zit net te janken dat ze stiller moesten zijn...dat ze hoofdpijn-rugpijn heeft...en nu zit ze er weer tussen en doet net zo hard mee...
Ze wilde gewoon aandachtquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:51 schreef blanket het volgende:
Andrea zit net te janken dat ze stiller moesten zijn...dat ze hoofdpijn-rugpijn heeft...en nu zit ze er weer tussen en doet net zo hard mee...
Ja...raar wijfquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:52 schreef Injetta het volgende:
[..]
Zij produceert vaak zelf het meeste lawaai.
blufquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:52 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb er echt pakken papier voor over om de hele COS uit te printen en als post naar Hakim te sturen
Ja, daar zat ik ook vol verbazing naar te kijken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:47 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als de andere jochies dat ook gaan doen, is Lot haar hormonenfanbase kwijt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:52 schreef blanket het volgende:
[..]
Jij zag het ook heh...Emil vind dr leuk..
dat is ondertussen een compleet boek geworden en dan zitten we nog niet aan het einde van het jaarquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:52 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb er echt pakken papier voor over om de hele COS uit te printen en als post naar Hakim te sturen
Grappigste is dat hij het écht niet wil, maar het is wel zoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:52 schreef blanket het volgende:
[..]
Aandacht, aandacht, aandachtquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:51 schreef blanket het volgende:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:52 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik denk/hooop dat ze wel zullen moéten. Anders kunnen de 12 originals simpelweg zorgen dat er altijd een nieuweling uit moet.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Grappigste is dat hij het écht niet wil, maar het is wel zo
Hou die oliebollenbakker maar lekker daar boven de rivierenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk/hooop dat ze wel zullen moéten. Anders kunnen de 12 originals simpelweg zorgen dat er altijd een nieuweling uit moet.
Het kan lijkt mij toch niet de bedoeling zijn dat nieuwelingen geen eerlijke kans krijgen en dat oude bewoners die uitgekotst worden door een miljoen kijkers mogen blijven zitten.
En jaaaa ik hoor mensen alweer zeggen dat er juist klootzaken in moéten zitten., Maar er blijven er echt nog wel over hoor, om je 'lekker' aan te ergeren.
Ik gun Maastricht van harte hun sympathieke oliebollenbakker terug.
En dat Masturbeertje maar snel haar lieve papa maar weer in de armen mag sluiten.
Het was wel een pijnpuntje jaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:53 schreef NenaLois het volgende:
[..]![]()
Ik had dat idee al gelijk in t begin toen hij zei "het kan niet dat ze 100% lesbisch is"
En dan checken of zijn publiek luistert, en knoopt er dan nog wat Zenn/Boedda-flauwekul aan vast. een leuk MO om te blijven volgenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:52 schreef IPA het volgende:
Rienk is wel zo'n soort one-upper. [Onderwerp komt ter tafel], Rienk: "Grappig, ik heb ook wel eens [onderwerp]".
Misschien kunnen ze het boek verfilmen en terug brengen tot een uurtje of 2quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:53 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
dat is ondertussen een compleet boek geworden en dan zitten we nog niet aan het einde van het jaar
Hij vertelde tegen de mannen dat hij haar echt aantrekkelijk vindt. Maar ja, hij hij heeft een 'meisje'.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:53 schreef NenaLois het volgende:
[..]![]()
Ik had dat idee al gelijk in t begin toen hij zei "het kan niet dat ze 100% lesbisch is"
Ze probeert gewoon een Lindy2 te worden of even aandachtsmomentje voor de kijkers thuis te creëren :'0quote:
Op Jim zijn bed?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:55 schreef IPA het volgende:
Half slapende Ruut of Laura bij de koeien... Moeilijke keuze.
Ik neem aan dat er van te voren over nagedacht is over het stemmen en de nieuwelingen. Een nieuweling bepaalt steeds wie mag blijven en wie moet gaan. Het hoeft dus niet te betekenen dat de ouwe garde automatisch blijft.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk/hooop dat ze wel zullen moéten. Anders kunnen de 12 originals simpelweg zorgen dat er altijd een nieuweling uit moet.
Het kan lijkt mij toch niet de bedoeling zijn dat nieuwelingen geen eerlijke kans krijgen en dat oude bewoners die uitgekotst worden door een miljoen kijkers mogen blijven zitten tot de laatste maand.
En jaaaa ik hoor mensen alweer zeggen dat er juist klootzaken in moéten zitten., Maar er blijven er echt nog wel over hoor, om je 'lekker' aan te ergeren.
En dat Masturbeertje maar snel haar lieve papa maar weer in de armen mag sluiten.
En Peter kan vertellen wat ie niet besloten heeft al dan niet met medewerking van Feboquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:55 schreef IPA het volgende:
Half slapende Ruut of Laura bij de koeien... Moeilijke keuze.
De rest is erger en hij is gewoon van het soort dat graag aanraakt?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:49 schreef Injetta het volgende:
Die Jimmy ... Hoe kan hij nou zo op die Vanessa vallen?
Door de koeien te doenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ze probeert gewoon een Lindy2 te worden of even aandachtsmomentje voor de kijkers thuis te creëren :'0
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:52 schreef Injetta het volgende:
[..]
Zij produceert vaak zelf het meeste lawaai.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:47 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee! Er onder.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hou die oliebollenbakker maar lekker daar boven de rivieren
In zou wel mogen ja... lever je de zak of de bakstenen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee! Er onder.![]()
Oké, compromis: er in ?
Feestjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, hoe anders tussen die andere schreeuwerds
Aikut weer terug achter haar bureauquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Het kan lijkt mij toch niet de bedoeling zijn dat nieuwelingen geen eerlijke kans krijgen en dat oude bewoners die uitgekotst worden door een miljoen kijkers mogen blijven zitten tot de laatste maand.
Dat eerste heb ik gemist (dat hij t echt toegaf), maar uit z'n non-verbale lichaamstaal was me dat al snel duidelijk.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:56 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hij vertelde tegen de mannen dat hij haar echt aantrekkelijk vindt. Maar ja, hij hij heeft een 'meisje'.
Hij blijft trouwens overtuigd dat als hij er werk van maakt dat ze niet meer lesbisch is.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee! Er onder.![]()
Oké, compromis: er in ?
Ik begin ook al spoken te zienquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:56 schreef -sabine- het volgende:
[..]
En Peter kan vertellen wat ie niet besloten heeft al dan niet met medewerking van Febo
Ze is niet echt het feestbeest, kan niet eens tegen een geintje om dat bed. Heerlijk hoe ze zich liet kennenquote:
massagestoelquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
In zou wel mogen ja... lever je de zak of de bakstenen?
Serieus: je zult zo'n intrigant maar in je omgeving hebben. Dan ben je je relaties niet zeker.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hou die oliebollenbakker maar lekker daar boven de rivieren
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:57 schreef Mallika het volgende:
[..]
Aikut weer terug achter haar bureauJe snapt niet dat het bedrijfsleven haar tijdens de crisis heeft laten gaan toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |