quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:23 schreef Mallika het volgende:
[..]
maar ze moeten hun stemmen toch al eerder op de dag aan de febo doorgeven?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja woensdag hebben Peter, Hakim en Billy één stem van de elite gekregen.
Make my dayquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]Dan zal Talpa iets moeten verzinnen. Een hele simpele oplossing = meer macht aan de kijkers.
En zodra Talpa dit aan de bewoners kenbaar maakt, graag inzoomen op de gluipkop van hahahaHAAAAAkim.![]()
En wat draagt U bij aan de COS? Maar dat meen ik echt he? Ik loop hier dagen rond, en niet voor mezelf he? Dat doe ik voor jullie, is het dan zo'n grote moeite om een keer te zeggen, wax jongen, je doet het goed, echt ik meen het nu echt.quote:
Ik had gehoopt alle bedden en dan als finale door die gipswand heen rennenquote:
zelfbevrediging......door de dokter.quote:
skattie, je magge weer blievequote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
En wat draagt U bij aan de COS? Maar dat meen ik echt he? Ik loop hier dagen rond, en niet voor mezelf he? Dat doe ik voor jullie, is het dan zo'n grote moeite om een keer te zeggen, wax jongen, je doet het goed, echt ik meen het nu echt.
Snap jequote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
En wat draagt U bij aan de COS? Maar dat meen ik echt he? Ik loop hier dagen rond, en niet voor mezelf he? Dat doe ik voor jullie, is het dan zo'n grote moeite om een keer te zeggen, wax jongen, je doet het goed, echt ik meen het nu echt.
Voor *steekt hand op*quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]Dan zal Talpa iets moeten verzinnen. Een hele simpele oplossing = meer macht aan de kijkers.
En zodra Talpa dit aan de bewoners kenbaar maakt, graag inzoomen op de gluipkop van hahahaHAAAAAkim.![]()
Ik ben het helemaal met je eens!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Leg de spatlappen maar vast klaar want als ik begin dan gaat het gutsen...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:28 schreef Parlay het volgende:
[..]
zelfbevrediging......door de dokter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |