Oh het is Emil..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:59 schreef iBenny het volgende:
Peter komt dr helpen en ff vragen hoe het gaat
Ik vind Ruut echt tof. Meestal heb ik het niet op mensen die in zo'n programma later instromen, maar hij is wel echt een baas.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:01 schreef ZodiaX het volgende:
Volgens mij is Ruut helemaal niet van plan om op Peter te stemmen, hij weet denk ik donders goed wie er meh is, en wie het echte kwaad is.
Billy II alsof deel I niet genoeg was...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:01 schreef Mallika het volgende:
Dus de Laura die gisteravond riep ik ben hier niet om te janken is na 1 dag aan het janken![]()
![]()
RuuT gaat idd Peter niet mee naar buiten nemen.. blijft dus Billie of Jimmie overquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:01 schreef ZodiaX het volgende:
Volgens mij is Ruut helemaal niet van plan om op Peter te stemmen, hij weet denk ik donders goed wie er meh is, en wie het echte kwaad is.
Precies!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:01 schreef iBenny het volgende:
Laura heeft wel gelijk, dat ze nieuwkomers geen leuk welkom geven
En Ruut mag in de hangmat? Laura moet haar verwende en verwaande bakkes houden..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:01 schreef iBenny het volgende:
Je komt al in een groep terecht waar jij de buitenstaander bent en dan gaan ze je ook nog pesten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:01 schreef iBenny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |