Rob zit al op 5 uur op vrijdag.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:50 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Die was met Perez er inderdaad al ver overheen, maar PowNed heeft toch recht op 6 uur radio per week?
Dit is een inburgeringscursus.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:51 schreef Cee het volgende:
Ik snap er helemaal niks van maar ik luister nooit.
Oja, de 2 uur extra tussen 2 en 4. En dan ook nog eens Echte Jannen. Nee, avondvullend programma tussen 19u en 01u gaat hem niet worden neequote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:51 schreef ddx het volgende:
[..]
Rob zit al op 5 uur op vrijdag.
Maar hele avond denk niet dat het lukt.
Die andere Danny toch ?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Danny Vera heeft die kunnen bemachtigen ofzo, weet het precieze verhaal niet.
Die idd volgens mij, bellen ze ook regelmatig.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh, die van Powned? Ik vond het al raar.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:14 schreef ddx het volgende:
En als je geen partner hebt is het gratis ?
Uhh, wat riep je 2 weken geleden precies hierover?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:17 schreef ddx het volgende:
Kom terug op wat ik 2 weken geleden geroepen heb hierover
Volgens mij dat het niet echt heel bijzonder was.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:19 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Uhh, wat riep je precies 2 weken geleden hierover?
Vind dit toch een aardig unieke soundquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:19 schreef ddx het volgende:
[..]
Volgens mij dat het niet echt heel bijzonder was.
Paar reacties van toen :quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:19 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Uhh, wat riep je 2 weken geleden precies hierover?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:20 schreef wolfrolf het volgende:
Die andere Safe & Sound is een toffere plaat
GMTAquote:
Oh. Het is dus toch mogelijk.quote:"Gmail And Google+ Go Down Across The World, Service Returns After Roughly 50 Minutes"
Update 2: As of 2:52 service seems to be restored and reliable on both Gmail and Google+ for most of those affected.
Update: Users are now reporting that Gmail service at least is back for some, though recurring outages and slowness are also being reported. At this stage it appears that some have service restored while others remain completely unable to connect.
Gmail is currently experiencing what appears to be a widespread outage, with reports coming in from Europe, the U.S., Canada, India and beyond that Google’s email service is down.
WHOOOOOOquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:50 schreef Cee het volgende:
Hiervan raak ik dus echt huilend tegen de vangrail.
Brrrquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:56 schreef Qunix het volgende:
"Hoe kan daar een creatieve zoon uitkomen?"
Misschien is ze wel jaloers
Tering hoe vind jij zo'n 2 weken oude post van mij zo maar even terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |