sinds men er achter is dat ze alleen van buiten blauw was gok ikquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:48 schreef Cat22 het volgende:
Sinds wanneer is HetKlusKonijn zwart?
Ik zie net een post van haar met een nieuw (zwart) kleurtje in een oud topic.
Heb jij dr binnenvoering bekeken?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sinds men er achter is dat ze alleen van buiten blauw was gok ik
ze was van buiten zo doorzichtig blauw dat je t erdoorheen zagquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb jij dr binnenvoering bekeken?hing ie eruit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ze was sowieso niet bijster actief. Maar oh wee je hardop af te vragen waarom zo iemand dan mod wordtquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:12 schreef Lienekien het volgende:
Lijkt mij dat ze FOK! vaarwel heeft gezegd.
Jammer dat die trap na nu niet lukt!quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze was sowieso niet bijster actief. Maar oh wee je hardop af te vragen waarom zo iemand dan mod wordt
Ach, als ik maar lol heb, toch?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jammer dat die trap na nu niet lukt!
ze post nog toch?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:12 schreef Lienekien het volgende:
Dat hadden we al eerder geconstateerd. Jammer dat er voor de users geen MEDje afkan. Of heb ik daar overheen gekeken?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:12 schreef Lienekien het volgende:
Flinke time-out in ieder geval.quote:Geregistreerd opzaterdag 30 oktober 2010 @ 01:05
Laatste bezoek50 dagen, 21 uur geleden.
Aantal forumposts12.550 (9 per dag)
oh hahaha ik zat verkeerd te kijkenquote:
Wiki, wat doe je!?!?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh hahaha ik zat verkeerd te kijken
ach ja als t plezier je wordt ontnomen word je minder scherpquote:
hej relmevrouwquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mister ik-kom-nóóit-meer-terug-op-FOK!
Na een eerste deel kan dat inderdaad niet. Je zou ook nog een TR kunnen maken, valt je melding nog eerder op. Nori is een eckte FOK!hond, keurig het eerste deel geen pups.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:44 schreef Miss_Isis het volgende:
Ik heb net een nieuw deel van mijn puppytopic geopend, maar ik zie niet zo'n link-dingetje staan...? Zou een modje ze misschien aan elkaar kunnen linken?
deel 1: F&F / Een nestje puppy's! - De voorbereiding
deel 2: F&F / Een nestje puppy's! - In gespannen afwachting!
Alvast bedankt!
Ik hoop het! Ze is daarnet weer gedekt dus heb goede hoopquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Na een eerste deel kan dat inderdaad niet. Je zou ook nog een TR kunnen maken, valt je melding nog eerder op. Nori is een eckte FOK!hond, keurig het eerste deel geen pups.
Een zwangerschap in het tweede deel zou wel leuk zijn.
Super, dankjewelquote:
Zeg, kun jij niet weer een kleurtje krijgen en 'reeks-mod' worden ofzo?quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:55 schreef Netsplitter het volgende:
Moet dit topic niet eens gereekst worden?
lolquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zeg, kun jij niet weer een kleurtje krijgen en 'reeks-mod' worden ofzo?
Is toch handig?quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:11 schreef senesta het volgende:
Maar zijn er meer FB topics gereekst dan? Ik vind dat juist een topic waarbij reeksen eigenlijk niet hoeft maar misschien zie ik dat wel helemaal verkeerd hoor
Bijna elk FB topic is gereekst.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:11 schreef senesta het volgende:
Maar zijn er meer FB topics gereekst dan? Ik vind dat juist een topic waarbij reeksen eigenlijk niet hoeft maar misschien zie ik dat wel helemaal verkeerd hoor
Neequote:
Je hebt antwoord!quote:Op maandag 8 december 2014 11:13 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
Senesta, ik heb je een tijdje geleden een pm gestuurd, kan je even er naar kijken svp
F&F / Ik zoek een Betamax Videorecorderquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:23 schreef FANN het volgende:
ow... mag deze verplaatst worden naar FHF ik heb me vergist![]()
Mijn dank voor de TT-wijziging is groot!quote:Op maandag 9 maart 2015 15:48 schreef Miss_Isis het volgende:
Mag de TT van mijn topic worden aangepast?
Van: F&F / Een nestje puppy's - Een nestje puppy's - Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Naar: Een nestje puppy's - Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Alvast bedankt!
Ik kwam toevallig langsfietsen, ik heb het aangepast.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:12 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Mijn dank voor de TT-wijziging is groot!
Maar nu staat 'Een nestje puppy's' dubbel in de TT![]()
F&F / Een nestje puppy's - Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Zou dat misschien nog even aangepast kunnen worden?
Dankjewel!quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kwam toevallig langsfietsen, ik heb het aangepast.
Hier misschien?quote:Op maandag 30 maart 2015 18:27 schreef Vonkenboer het volgende:
Is het beter om voor tuininrichting advies een topic voor mijzelf te openen in K&W ?
Of kan hiervoor ook in flora en fauna terecht ?
quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:02 schreef Miss_Isis het volgende:
Wil een mod de TT van mijn topic ( F&F / Een nestje puppy's - In blijde verwachting! ) misschien aanpassen?
Ik wil graag 'Een nestje puppy's - In blijde verwachting!' als dat kan.
Alvast bedankt
quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kwam toevallig langsfietsen, ik heb het aangepast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |