49 vandaag weer sociaal moeten doenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch wel tenminste level 55 he
Wow?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch wel tenminste level 55 he
En welkom terug. JanCees heeft voor je moeten zwoegen.
Je hebt er niet veel aan gemist. Alleen het stukje met die Braziliaase coach en die Arabier is te grappigquote:
Tuurlijkquote:
Lvl 80, prutserquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk
http://eu.battle.net/wow/en/character/dunemaul/Litlerabbit/
Geef de GM de schuld van mijn naam.
Voor Inso gewoon keihard een 7 day free trial genomen. Toch zeker 5 minuten gekeken.
Noem eens een film die wel de moeite is...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gestopt op 70. Enkel nog een keer naar 80 geleveld in een vakantie.
Toevallig speel ik nu ook weer, zij het op een private server.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
10x toc bosses gedaan dat kan niet in 1 vakantie LRtjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welke? Ik ben op de meeste perm gebannedquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toevallig speel ik nu ook weer, zij het op een private server.
Gratis en tot lvl 60 only. Geen gekke uitbreidingen, geen gekke proffesions, geen gekke überl33te gear.
Nee gewoon vanilla wow. Wow as it is meant to be
Geen idee, wow1 of zo.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Welke? Ik ben op de meeste perm gebanned
Toen speelde ik echt heel veelquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toevallig speel ik nu ook weer, zij het op een private server.
Gratis en tot lvl 60 only. Geen gekke uitbreidingen, geen gekke proffesions, geen gekke überl33te gear.
Nee gewoon vanilla wow. Wow as it is meant to be
Ben ik niet echt goed in. Ik maak geen lijstjes en kijk enkel per toeval films.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Noem eens een film die wel de moeite is...
Dat had ik ook een keer toen ik kanjer dronken was met Braveheart. Gaandeweg tijdens die film begon ik me er steeds meer van te herinnerenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:13 schreef DonRaja het volgende:
Ik kwam er zojuist achter dat ik Skyfall al heb gezien.
Haha, wat dan?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Da's van Feenix ja.
Mag ik nooit meer op
Werd geboost door oude contacten. Ik had geen gear meer toen ik terugkeerde. Stond ik naakt in die instancesquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
10x toc bosses gedaan dat kan niet in 1 vakantie LRtje
Ik was nogal actief in de vanilla private server scene.quote:
Same here, ik post zo ff een lijstje met opties.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen speelde ik echt heel veelDenk dat ik de meeste tactics nog wel ken ook.
[..]
Ben ik niet echt goed in. Ik maak geen lijstjes en kijk enkel per toeval films.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |