quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
De vriendin van één van die personen is verkocht aan een hoerenhuis en die probeerden ze te vinden.
Geen dank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spartacus wil gewoon alle Romeinen afmaken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:43 schreef Doublepain het volgende:
Ik weet nog steeds niet waarom er zo'n grote orgie was en waarom iedereen dood moest. Iemand?
Gaat het lekker met je obsessie Stijn?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is ook die gehele GC-kliek inderdaad.
Ze kwamen voor die man op het einde. Ze willen die vrouw vinden en hij wist waar ze was.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:43 schreef Doublepain het volgende:
Ik weet nog steeds niet waarom er zo'n grote orgie was en waarom iedereen dood moest. Iemand?
Ach ja. Om er maar een oeroude klassieker uit de kast te trekken :quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is ook die gehele GC-kliek inderdaad.
ah ok, heb het even gemist. Ben weer bij.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Spartacus wil gewoon alle Romeinen afmaken.
Je voelt je aangesproken, niet waar?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat het lekker met je obsessie Stijn?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]Nee, dat vertelde ze gewoon in deze zelfde aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh, nee.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken, niet waar?
Met die masker?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze kwamen voor die man op het einde. Ze willen die vrouw vinden en hij wist waar ze was.
Hij post daar toch ook? Waarom eigenlijk klein konijn?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken, niet waar?
Kinderen van rond mijn leeftijd.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij post daar toch ook? Waarom eigenlijk klein konijn?
Wat vind je daar wat je bij ons niet vindt?
Stook jij ook de open haard?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:46 schreef GGMM het volgende:
Sorry, geen idee waar het over gaat. Ik vind het soms best leuk om te stoken.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:46 schreef GGMM het volgende:
Sorry, geen idee waar het over gaat. Ik vind het soms best leuk om te stoken.
Oh nee ik ben in de war met de namen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:47 schreef RensAjacied het volgende:
Maar ik dacht ook dat Lucretia was vermoord maar blijkbaar ben ik wat vergeten.
Ik ben de afgelopen anderhalve maand zo levenloos dat ik 2 SC's kan vullen. Hopelijk na het verneuken van mijn tentamenweek dat ik weer iets normaler post.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij post daar toch ook? Waarom eigenlijk klein konijn?
Wat vind je daar wat je bij ons niet vindt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |