Alleen jammer dat een man een andere man ging pijpen, maar voor de rest is het prima idd.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Het heeft alles, bloed, naakt, gevechten
En die ene werd anaal geneukt door die voorbinddildo.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen jammer dat een man een andere man ging pijpen, maar voor de rest is het prima idd.
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:35 schreef Adames het volgende:
al word ik ook wel een beetje moe van de rotterdammers
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen jammer dat een man een andere man ging pijpen, maar voor de rest is het prima idd.
quote:
Wel een mooie vrouw, dus dat maakt het beeld beter.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En die ene werd anaal geneukt door die voorbinddildo.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:34 schreef Adames het volgende:
[..]
ja ik zit ook te twijfelen, vind het ook mooi, maar eigenlijk is het lulkoek wat die kerel zegt.
Klopt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:35 schreef Adames het volgende:
en dus gewoon ook de hypocrisie van het constant roepen
Lekker zo die darmen uit zijn lijf graaien.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
Godverdomme wat bloederig. Heerlijk ouderwets genieten van Spartacus op televisie. Dat is een aantal jaren geleden zeg.
Is dit de eerste aflevering van dit seizoen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker zo die darmen uit zijn lijf graaien.
#boelersquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:38 schreef onlogisch het volgende:
Maarre, waarom is de helft van deze SC dan "overgestapt" naar GC?
Was het Paul Walker?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:38 schreef GGMM het volgende:
Wisten jullie dat de acteur van seizoen 1 is vervangen omdat hij is doodgegaan. #feitjes
Onverklaarbaar.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:38 schreef onlogisch het volgende:
Maarre, waarom is de helft van deze SC dan "overgestapt" naar GC?
Ik weet het niet. TIjdje geleden dat ik het heb gezien.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is dit de eerste aflevering van dit seizoen?
Beetje te videogame achtigquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
Godverdomme wat bloederig. Heerlijk ouderwets genieten van Spartacus op televisie. Dat is een aantal jaren geleden zeg.
Komt daar niet een sequel van uit dit jaar?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En het lijkt op 300. En ik verafschuw alles wat met 300 te maken heeft.
Geen idee. Ik heb de film nooit gezien en volg de berichtgeving daar ook niet overquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Komt daar niet een sequel van uit dit jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |