Opgelost en een correcte zin onderaan de OP.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:01 schreef Pascalus het volgende:
Doublepain staat nog steeds in de OP.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Opgelost en een correcte zin onderaan de OP.
VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:03 schreef onlogisch het volgende:
Er was toch zo'n topic hier in vbl waarbij je de toto van johan kon invullen?
In die periode werd hij opnieuw vader volgens mij.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
De banner valt mij nu pas op. Hoelang heeft Genee niet geslapen op deze foto?
[ afbeelding ]
Lijkt Sierd de Vos zijn broer wel.
Nee volgens mij niet. Maar klopt wel dat het er iets van weg heeft.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:06 schreef Grifte het volgende:
Is dat Spartacus door dezelfde makers gemaakt als '300'?
Bijna een kopie deze vecht-scene
Dat viel mij ook al op. Lijkt op 300 maar dan een stuk nepper.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:06 schreef Grifte het volgende:
Is dat Spartacus door dezelfde makers gemaakt als '300'?
Bijna een kopie deze vecht-scene
Tja het is een serie, minder budget.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op. Lijkt op 300 maar dan een stuk nepper.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:05 schreef Karina het volgende:
Potverdomme Spartacus is toch wel een toffe serie. TOch nog maar even kijken.
quote:
Dank je welquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #4
Ik hield de filmtechniek ik 300 niet vol. Vond het maar irritant.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op. Lijkt op 300 maar dan een stuk nepper.
Gelukkig zien die vrouwen er ook beter uit dan jijquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt gewoon niet hebben dat die mannen er beter uitzien dan jij
Zijn wel strakke acteurs allemaal!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:05 schreef Karina het volgende:
Potverdomme Spartacus is toch wel een toffe serie. TOch nog maar even kijken.
HA dat heb je mooi mis jongen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gelukkig zien die vrouwen er ook beter uit dan jij
Nou hij is best cutequote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:13 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Daan Karina zwanger maakt.
Ik heb mij geschoren. Ik ben minder vruchtbaar nu.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:13 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Daan Karina zwanger maakt.
Voortaan je zak niet met een scheermes doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb mij geschoren. Ik ben minder vruchtbaar nu.
Ik wist dat er iets in deze context ging komen. Leuk hequote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voortaan je zak niet met een scheermes doen.
Nog niet.quote:
Ik dacht al wie staat daar zo te gluren.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk jaloers toe van achter de waterplant.
BAM zo tegen je beeldscherm jaquote:
Ja, we voelen elkaar prima aan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wist dat er iets in deze context ging komen. Leuk he
Ik vind dat ook wel de charme van de serie.quote:
Nee. Ik F5 Sigaarsnor meestal gewoon.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Weet jij waar je ze nu vandaan kan halen? mijn linkjes zijn er mee opgehouden.
Ah Klasse ventje!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)f5d-1237b43b7c8b.mp4
koekoek
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
koekoek
quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen dank.
quote:
Even wachten, zal ieder moment nu komen.quote:
Dit zijn de palendansverenigingen van de oudheid, jaahaa dat waren nog eens tijden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:33 schreef Rabieluh het volgende:
Zo ze leven er wel op los daar bij Spartacus.
Hier heb ik nog een leuke mp4 voor jou (misschien samen met Mikey kijken? Ferry Doedel gaat trouwenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je het niet kan bijhouden bemoei je er dan alsjeblieft niet mee. Dit is natuurlijk een behoorlijk domme opmerking....
Je bent zelf een Doedel.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier heb ik nog een leuke mp4 voor jou (misschien samen met Mikey kijken? Ferry Doedel gaat trouwen)
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)1ef-5cfef413ce00.mp4
Ja, leuk..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier heb je die van RTL Boulevard
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)7c5-061b14535fa4.mp4
waar haal je ze vandaanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier heb je die van RTL Boulevard
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)7c5-061b14535fa4.mp4
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)513-f4b9f1baf814.mp4quote:
Extensie van chrome: User-Agent switcher.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
waar haal je ze vandaan
geef eens aan mij
watquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Extensie van chrome: User-Agent switcher.
Dan naar RTL Gemist gaan en hem op Windows Phone stand zetten.
Dan rechtermuis op het filmpje.
werkt dat ook bij uitzending uitgesteld?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Extensie van chrome: User-Agent switcher.
Dan naar RTL Gemist gaan en hem op Windows Phone stand zetten.
Dan rechtermuis op het filmpje.
Eerst had je rtl.ksya.net maar die doet het niet meer.quote:
ja die had ik ook daarom zoek ik een nieuwequote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eerst had je rtl.ksya.net maar die doet het niet meer.
En het duurt maar twintig seconden ofzo dus zo moeilijk is het nou ook weer niet.
lekker toch een goed ontbijt is een goede start van de dag. Frituurontbijt heerlijk man laat toch gaanquote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:21 schreef satecl het volgende:
Heerlijk man. Zet ff frituurpannetje aan. Even terugkijken.
Danku.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
#24 VOETBAL INTERNATIONAL 476.000
quote:Van Gaal laat Mourinho in snikken uitbarsten: ‘Het is werkelijk een eer’
Dinsdag, 21 januari 2014 om 07:45
De Engelse Football Writers Association organiseert elk jaar een groots gala waarbij een eerbetoon wordt gehouden aan de meest bijzondere voetbalpersoonlijkheid van de afgelopen tien jaar. Zondag, enkele uren na de topper tussen Chelsea en Manchester United, was José Mourinho degene die in de schijnwerpers werd geplaatst. Louis van Gaal werd overgevlogen naar Londen, omdat de organisatie van mening was dat de grote leermeester van Mourinho per se de eregast en spreker moest zijn.
De Telegraaf was aanwezig tijdens de gala-avond en schrijft dat de speech van Van Gaal zo hartverwarmend was dat Mourinho in snikken uitbarstte en de Nederlander met zijn verpletterende optreden ‘in in één klap de hele Engelse voetbalwereld voor zich heeft gewonnen’. Van Gaal en Mourinho kennen elkaar van hun gezamenlijke periode bij Barcelona, toen de Portugees tot assistent-coach werd benoemd. Het was het begin van een succesvolle loopbaan voor de Zuid-Europeaan.
“Jose is een ambitieuze coach, net als ik. Hij is erg uitgesproken, net als ik”, luidde een deel van de indrukwekkende speech van Van Gaal. “Hij is ook altijd op alle fronten bezig om zijn ploeg zo goed mogelijk te prepareren. Hij houdt op een waanzinnige manier van het spel, net als ik. Maar nu is hij als coach beter dan ik! Het is voor mij werkelijk een eer om hier bij Jose Mourinho te zijn.” De tot tranen toe geroerde Mourinho vond dat hij zoveel lof niet verdiende. “Het beste wat het voetbal mij heeft gegeven is dat ik naast mijn gezin ’Mister’ Louis van Gaal mocht hebben als mijn grote voorbeeld en mentor bij Barcelona.”
Hij zegt wel 'beter dan ik'quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:53 schreef Stiggie het volgende:
En Gijp maar denken dat Louis veranderd zou zijn door de geweldige speech voor Mourinho
[..]
twitter:jackvangelder twitterde op zaterdag 25-01-2014 om 20:27:52De TV KANTINE wordt met ongelooflijk veel liefde en talent gemaakt. Heeel knap reageer retweet
Eusebio heeft ooit de eer gehad te mogen voetballen in het bijzijn van de grote Sjek van Gelder. Sjek heeft hem groot gemaakt.twitter:jackvangelder twitterde op zondag 05-01-2014 om 17:56:362 mei 1962 was de eerste keer dat ik Eusebio live zag voetballen tijdens de EC finale tegen Real in Amsterdam. Wat een fantastische speler ! reageer retweet
twitter:jackvangelder twitterde op maandag 30-12-2013 om 10:54:57eminenteurope u bent telefonisch bijna niet te bereiken. Update firmware 7080 lukt niet reageer retweet
Jongens, zeg het maar...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:31 schreef Evertjan het volgende:
Sjek hoopt dat Carlo en Irene hem ook nog eens gaan persiflerentwitter:jackvangelder twitterde op zaterdag 25-01-2014 om 20:27:52De TV KANTINE wordt met ongelooflijk veel liefde en talent gemaakt. Heeel knap reageer retweet
Vreselijk programma vind ik dat met die lachband. Ik heb me vanavond kostelijk vermaakt met André van Duin, ouderwets kolderiek vermaak!quote:
Ik heb en vele anderen hebben de eer om te mogen leven in het land waar Sjek ter wereld kwamquote:Op zondag 26 januari 2014 01:38 schreef Pascalus het volgende:
Eusebio heeft ooit de eer gehad te mogen voetballen in het bijzijn van de grote Sjek van Gelder. Sjek heeft hem groot gemaakt.twitter:jackvangelder twitterde op zondag 05-01-2014 om 17:56:362 mei 1962 was de eerste keer dat ik Eusebio live zag voetballen tijdens de EC finale tegen Real in Amsterdam. Wat een fantastische speler ! reageer retweet
4/6. Check.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:57 schreef Droathoah het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet gewoon een 6 uit 6 worden. Anders kunnen we de snor niet meer serieus nemen.
quote:Op zondag 26 januari 2014 18:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie schuift er morgen aan als gast bij VI?
Wie zei na de uitzending nu dat Johan deze keer alles goed zou hebben?quote:Op zondag 26 januari 2014 18:12 schreef n00b13 het volgende:
johan heeft al 2 uit 5 fout ofzo?
niet heul goed.
Weet ik veel.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wie zei na de uitzending nu dat Johan deze keer alles goed zou hebben?
quote:Op maandag 27 januari 2014 16:42 schreef Iwanius het volgende:
Nou..ik heb er best zin in vanavond na een troosteloze Studio Voetbal uitzending gisteravond.
Wie is gast? Boskamp weer of die troosteloze Kieft?
TTquote:Op zondag 26 januari 2014 18:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie schuift er morgen aan als gast bij VI?
Kieft, troosteloze dorpsidioot Iwanius.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:42 schreef Iwanius het volgende:
Nou..ik heb er best zin in vanavond na een troosteloze Studio Voetbal uitzending gisteravond.
Wie is gast? Boskamp weer of die troosteloze Kieft?
quote:Op maandag 27 januari 2014 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt weer JUICHEN vanavond!
Zo even 50 euro pinnen en gaan vanavond.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:47 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ik kan Kieft wel waarderen als één van de vaste VI gasten. Niks mis mee.
Dirk Kuyt heeft ons het WK door de neus geboord.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:36 schreef Gruisman het volgende:
Wim Kieft zal wel fan zijn van Junkie XL.Dit is Ajacied422 humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Thijs Slegers van de Thijs Slegers-show is ook aanwezig dames en heren.twitter:thijsslegers twitterde op maandag 27-01-2014 om 19:20:14Knoop er nog paar uurtjes aan vast. Op weg naar #VITV. #psv reageer retweet
Wim Kieft is een waardige opvolger van Leo Beenhakkerquote:Op maandag 27 januari 2014 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Wim Kieft
Nu kunnen we wel gaan zitten zeiken, maar eerlijk gezegd vind ik dat echt een topgozer.
Zal die z'n mooie jasje aanhebben?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:23 schreef Gramulanion het volgende:
Thijs Slegers van de Thijs Slegers-show is ook aanwezig dames en heren.twitter:thijsslegers twitterde op maandag 27-01-2014 om 19:20:14Knoop er nog paar uurtjes aan vast. Op weg naar #VITV. #psv reageer retweet
Wat heeft je over de streep getrokken?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:07 schreef Mansjester het volgende:
Ik denk dat ik vanavond ook ga kijken
hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op maandag 27 januari 2014 20:07 schreef Mansjester het volgende:
Gezelligquote:Op maandag 27 januari 2014 20:07 schreef Mansjester het volgende:
Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 27 januari 2014 20:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat heeft je over de streep getrokken?
Wim K.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt weer JUICHEN vanavond!
Streep-Kieft. Logisch toch?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat heeft je over de streep getrokken?
Goed dat je het zegt, ik zit te wachten tot het begint, maar ja, verkeerde zender dan kun je lang wachtenquote:
Om te janken, ja.quote:
Tim Immers zal nooit het Nederlands elftal halen.quote:
Geniale muziek, net als Genot van Rickyquote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geniale muziek, net als Genot van Ricky
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Derksen heeft zooo gelijk over Lurling!
Irritant tyfus ventje die Lurling!
Knotsgekquote:Op maandag 27 januari 2014 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lurling is wel gek behandeld bij NAC
Tegen Twente, is niet erg dusquote:Op maandag 27 januari 2014 20:43 schreef Cavaliers het volgende:
Lurlingetje, matennaaier.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tegen Wielaert, is niet erg dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |